Onko muuten kellään ehotuksia miten/millä kotelolla sais suojattua tuon hakkapeliitan gepsin kun otterbox 2600 kotelot on myyty sukupuuttoon
Joensuun ympäristö
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Joensuun ympäristö
vielä pitäs keretä mopoilemaan iltapäivällä/illalla ennen sadetta!
Onko muuten kellään ehotuksia miten/millä kotelolla sais suojattua tuon hakkapeliitan gepsin kun otterbox 2600 kotelot on myyty sukupuuttoon
Onko muuten kellään ehotuksia miten/millä kotelolla sais suojattua tuon hakkapeliitan gepsin kun otterbox 2600 kotelot on myyty sukupuuttoon
- Tero
- Viestit: 119
- Liittynyt: La Heinä 23, 2005 11:57 am
- Pyörä: Tiger 900, KTM LC4, Dr 650SE,Fantic 250
- Paikkakunta: Joensuu
Re: Joensuun ympäristö
Mistrali soitteleppa jos ajoseuraa oot vailla , mie oon motskalla liikentees kokopäivän ja jonkun lenkin vois käyä töien jälkeen vetäsemässä..vielä pitäs keretä mopoilemaan iltapäivällä/illalla ennen sadetta!
Tero 0 4 00 2 77 09 9
Re: Joensuun ympäristö
Kävimmä vapun kunniaks ajamassa makkaranpaisto enduroa. Kiitokset seurasta Ahti ja Creative.
Re: Joensuun ympäristö
Kaunisjärven laavu näkyy olevan siellä lähellä jorhonkorpea.
Re: Joensuun ympäristö
Juu. kiitos roiske hienoista teistä. tulihan tuota 390 km kaikenkaikkiaan.Ahdin kanssa alkumatka "oikaistiin"
:Laittelen kuvia jonnekkin näkyville.Ahdille iso kiitos, on sulla ulkomuistissa paljon hienoa reittiä.
Tuli muuten lopussa räntää ja rakeita niin maan pirusti. No nyt sauna lämpenee ja juoma kylmenee. Wappuja....
Tuli muuten lopussa räntää ja rakeita niin maan pirusti. No nyt sauna lämpenee ja juoma kylmenee. Wappuja....
Haluatko sen heti, vai teenkö tietsikalla.?
Re: Joensuun ympäristö
Juu,tälläisen päivän päälle kuuluu iso kiitos ja syvä kumarrus.Ikimuistoinen Wappu ajelu on tosiaan takana ja reittiä oli kaikenlaista.Lainattiin osin KKKK10 Horsmareittiä ja siellähän oli tallustellu meidän polulla pirun iso karhu,onneksi kalusto papattaa sen verran ettei tullut näkyville.Kieltämättä noita "reittejä" on takaraivossa jonkun verran,mut kiva huomata että aina vaan riittää uutta polkua josta aina ennen on ajettu ohi.Nyt vaihdetaa vapaalle,sillä joku oli tuonut vaunun portaille munkkeja ja simaa vaikka lasissa onkin jo paksu siivu Captain Morgania
Ahti ja kurainen Adve
Ahti ja kurainen Adve
Re: Joensuun ympäristö
Näillä mennään, tosin osa juomista on jo nautittu.creative kirjoitti:No nyt sauna lämpenee ja juoma kylmenee. Wappuja....
Re: Joensuun ympäristö
Pitäiskö kehitellä jotakin myös maisemaryhmälle, johon voi lähteä ns. "wannabekin" eli tutustujat turvallisesti.
Olisko jotain? jos,,, vaikka joku ilta käydään makkarat polttamassa.
Vappua!
Olisko jotain? jos,,, vaikka joku ilta käydään makkarat polttamassa.
Vappua!
-jarkko-
Kuvat
Kuvat
Re: Joensuun ympäristö
Tuolla jokunen kuva tältä päivältä https://picasaweb.google.com/1085210812 ... -KJhdzNxQE#
Haluatko sen heti, vai teenkö tietsikalla.?
Re: Joensuun ympäristö
Juu, jos joku järkkää jonkun reissun, niin voisin olla kiinnostunut!
Huomenna pitää käydä kolilla pyörähtämässä metsäteitä pitkin, toivotaan ettei satu lintu pongareita matkan varrelle.. herkimmät tintit tuskin kahdesta DeeäRrästä pitävät
Huomenna pitää käydä kolilla pyörähtämässä metsäteitä pitkin, toivotaan ettei satu lintu pongareita matkan varrelle.. herkimmät tintit tuskin kahdesta DeeäRrästä pitävät
Re: Joensuun ympäristö
No turvallisuudesta en tiiä, mutta kyllähän makkaranpaisto safari aina vedetään läpi, ota jarkko yhteyttä, enköhän mie ainaki jouda kaveriksi, kun sovitaan vaan millon ja minne mennään.Jarkko kirjoitti:Pitäiskö kehitellä jotakin myös maisemaryhmälle, johon voi lähteä ns. "wannabekin" eli tutustujat turvallisesti.
Olisko jotain? jos,,, vaikka joku ilta käydään makkarat polttamassa.
Vappua!
Pohjat alkaa olla nautittu
Re: Joensuun ympäristö
Jarkko kirjoitti:Pitäiskö kehitellä jotakin myös maisemaryhmälle, johon voi lähteä ns. "wannabekin" eli tutustujat turvallisesti.
Olisko jotain? jos,,, vaikka joku ilta käydään makkarat polttamassa.
Vappua!
Kannatetaan Jarkon esitystä.Eihän se aina ole pelkkää maisemien katselua mutta "suot ja horsmikot" ovat vähän liian riskialttiita ja tuo Ahdin kuvailema karhukin vielä.No ei tosissaan
karhut pelota mutta iän myötä tuo itsesuojeluvaisto tulee korostuneemmin esille näköjään.
Onhan se porukassa ajelu turvallisempaakin jos jotain sattuu.Reittejähän meiltä löytyy joka lähtöön.
-
Hinku.
- Viestit: 351
- Liittynyt: Pe Kesä 01, 2007 10:19 pm
- Pyörä: Honda nx650
- Paikkakunta: Kontiolahti/Konnevesi
Re: Joensuun ympäristö
Tämmöiseen sakkiin miekin voisin liimautua mukkaan, jos otatta?Jarkko kirjoitti:Pitäiskö kehitellä jotakin myös maisemaryhmälle, johon voi lähteä ns. "wannabekin" eli tutustujat turvallisesti.
Olisko jotain? jos,,, vaikka joku ilta käydään makkarat polttamassa.
Vappua!
Ja Janne varmasti myös.
Vappuja Jarkollekin, ja muille!
t.Maarit
Re: Joensuun ympäristö
No jo vain. Oisko lähtijöitä?
Iltalenkki 10 toukokuuta (tarkentui myöhemmin toiveitten mukaan).
Pärjää vähälläkin sorakokemuksella ja sileillä renkailla.
Lähtö legendaariselta Uuron Shelliltä klo 17.15
Makkarat ja nuotiojutut mukaan.
edit:päivitys
-jarkko-
Iltalenkki 10 toukokuuta (tarkentui myöhemmin toiveitten mukaan).
Pärjää vähälläkin sorakokemuksella ja sileillä renkailla.
Lähtö legendaariselta Uuron Shelliltä klo 17.15
Makkarat ja nuotiojutut mukaan.
edit:päivitys
-jarkko-
Viimeksi muokannut Jarkko, Ma Touko 02, 2011 6:45 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-jarkko-
Kuvat
Kuvat
Re: Joensuun ympäristö
Meille kävis kumponenki päivä, ja taitas mennä viiteen, kun pääsis lähtemään.Jarkko kirjoitti: Iltalenkki 10 tai 11 toukokuuta (tarkennetaan myöhemmin toiveitten mukaan).
Lähtö legendaariselta Uuron Shelliltä klo ?.
-jarkko-