Joensuun ympäristö

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

mistral
Viestit: 38
Liittynyt: Ke Huhti 22, 2009 11:12 am
Pyörä: Mt 450 cf moto
Paikkakunta: Lieksa

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja mistral »

vielä pitäs keretä mopoilemaan iltapäivällä/illalla ennen sadetta!
Onko muuten kellään ehotuksia miten/millä kotelolla sais suojattua tuon hakkapeliitan gepsin kun otterbox 2600 kotelot on myyty sukupuuttoon :roll:
Avatar
Tero
Viestit: 119
Liittynyt: La Heinä 23, 2005 11:57 am
Pyörä: Tiger 900, KTM LC4, Dr 650SE,Fantic 250
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Tero »

vielä pitäs keretä mopoilemaan iltapäivällä/illalla ennen sadetta!
Mistrali soitteleppa jos ajoseuraa oot vailla , mie oon motskalla liikentees kokopäivän ja jonkun lenkin vois käyä töien jälkeen vetäsemässä..

Tero 0 4 00 2 77 09 9
Avatar
Roiske
Viestit: 1414
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 9:21 pm
Pyörä: DR800, DR-Z400

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Roiske »

Kävimmä vapun kunniaks ajamassa makkaranpaisto enduroa. Kiitokset seurasta Ahti ja Creative.
Liitteet
IMGP1433.JPG
IMGP1434.JPG
Avatar
muma
Viestit: 445
Liittynyt: La Loka 01, 2005 5:32 pm
Pyörä: Husqvarna TR
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja muma »

Kaunisjärven laavu näkyy olevan siellä lähellä jorhonkorpea.
Avatar
creative
Viestit: 439
Liittynyt: To Huhti 21, 2005 12:35 pm
Pyörä: *****
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja creative »

Juu. kiitos roiske hienoista teistä. tulihan tuota 390 km kaikenkaikkiaan.Ahdin kanssa alkumatka "oikaistiin" :mrgreen: :Laittelen kuvia jonnekkin näkyville.Ahdille iso kiitos, on sulla ulkomuistissa paljon hienoa reittiä.
Tuli muuten lopussa räntää ja rakeita niin maan pirusti. No nyt sauna lämpenee ja juoma kylmenee. Wappuja....
Haluatko sen heti, vai teenkö tietsikalla.?
Ahti
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Ahti »

Juu,tälläisen päivän päälle kuuluu iso kiitos ja syvä kumarrus.Ikimuistoinen Wappu ajelu on tosiaan takana ja reittiä oli kaikenlaista.Lainattiin osin KKKK10 Horsmareittiä ja siellähän oli tallustellu meidän polulla pirun iso karhu,onneksi kalusto papattaa sen verran ettei tullut näkyville.Kieltämättä noita "reittejä" on takaraivossa jonkun verran,mut kiva huomata että aina vaan riittää uutta polkua josta aina ennen on ajettu ohi.Nyt vaihdetaa vapaalle,sillä joku oli tuonut vaunun portaille munkkeja ja simaa vaikka lasissa onkin jo paksu siivu Captain Morgania :mrgreen:

Ahti ja kurainen Adve
Avatar
Roiske
Viestit: 1414
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 9:21 pm
Pyörä: DR800, DR-Z400

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Roiske »

creative kirjoitti:No nyt sauna lämpenee ja juoma kylmenee. Wappuja....
Näillä mennään, tosin osa juomista on jo nautittu. :lol:
Avatar
Jarkko
Viestit: 1043
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 10:33 am
Pyörä: Bmw
Paikkakunta: Susiraja
Viesti:

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Jarkko »

Pitäiskö kehitellä jotakin myös maisemaryhmälle, johon voi lähteä ns. "wannabekin" eli tutustujat turvallisesti.

Olisko jotain? jos,,, vaikka joku ilta käydään makkarat polttamassa.

Vappua!
-jarkko-
Kuvat
Avatar
creative
Viestit: 439
Liittynyt: To Huhti 21, 2005 12:35 pm
Pyörä: *****
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja creative »

Tuolla jokunen kuva tältä päivältä https://picasaweb.google.com/1085210812 ... -KJhdzNxQE#
Haluatko sen heti, vai teenkö tietsikalla.?
jpm11
Viestit: 22
Liittynyt: La Maalis 05, 2011 4:44 pm
Pyörä: DR650SE
Paikkakunta: Kontiolahti

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja jpm11 »

Juu, jos joku järkkää jonkun reissun, niin voisin olla kiinnostunut!
Huomenna pitää käydä kolilla pyörähtämässä metsäteitä pitkin, toivotaan ettei satu lintu pongareita matkan varrelle.. herkimmät tintit tuskin kahdesta DeeäRrästä pitävät :mrgreen:
Avatar
Roiske
Viestit: 1414
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 9:21 pm
Pyörä: DR800, DR-Z400

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Roiske »

Jarkko kirjoitti:Pitäiskö kehitellä jotakin myös maisemaryhmälle, johon voi lähteä ns. "wannabekin" eli tutustujat turvallisesti.

Olisko jotain? jos,,, vaikka joku ilta käydään makkarat polttamassa.

Vappua!
No turvallisuudesta en tiiä, mutta kyllähän makkaranpaisto safari aina vedetään läpi, ota jarkko yhteyttä, enköhän mie ainaki jouda kaveriksi, kun sovitaan vaan millon ja minne mennään.

Pohjat alkaa olla nautittu :arrow:
Avatar
muma
Viestit: 445
Liittynyt: La Loka 01, 2005 5:32 pm
Pyörä: Husqvarna TR
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja muma »

Jarkko kirjoitti:Pitäiskö kehitellä jotakin myös maisemaryhmälle, johon voi lähteä ns. "wannabekin" eli tutustujat turvallisesti.

Olisko jotain? jos,,, vaikka joku ilta käydään makkarat polttamassa.

Vappua!

Kannatetaan Jarkon esitystä.Eihän se aina ole pelkkää maisemien katselua mutta "suot ja horsmikot" ovat vähän liian riskialttiita ja tuo Ahdin kuvailema karhukin vielä.No ei tosissaan
karhut pelota mutta iän myötä tuo itsesuojeluvaisto tulee korostuneemmin esille näköjään.
Onhan se porukassa ajelu turvallisempaakin jos jotain sattuu.Reittejähän meiltä löytyy joka lähtöön.
Hinku.
Viestit: 351
Liittynyt: Pe Kesä 01, 2007 10:19 pm
Pyörä: Honda nx650
Paikkakunta: Kontiolahti/Konnevesi

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Hinku. »

Jarkko kirjoitti:Pitäiskö kehitellä jotakin myös maisemaryhmälle, johon voi lähteä ns. "wannabekin" eli tutustujat turvallisesti.
Olisko jotain? jos,,, vaikka joku ilta käydään makkarat polttamassa.
Vappua!
Tämmöiseen sakkiin miekin voisin liimautua mukkaan, jos otatta? :)
Ja Janne varmasti myös.
Vappuja Jarkollekin, ja muille!
t.Maarit
Avatar
Jarkko
Viestit: 1043
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 10:33 am
Pyörä: Bmw
Paikkakunta: Susiraja
Viesti:

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Jarkko »

No jo vain. Oisko lähtijöitä?

Iltalenkki 10 toukokuuta (tarkentui myöhemmin toiveitten mukaan).
Pärjää vähälläkin sorakokemuksella ja sileillä renkailla.
Lähtö legendaariselta Uuron Shelliltä klo 17.15
Makkarat ja nuotiojutut mukaan.

edit:päivitys

-jarkko-
Viimeksi muokannut Jarkko, Ma Touko 02, 2011 6:45 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-jarkko-
Kuvat
JanneH
Viestit: 181
Liittynyt: La Elo 11, 2007 8:49 pm
Pyörä: lainaDomi
Paikkakunta: Kontiolahti

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja JanneH »

Jarkko kirjoitti: Iltalenkki 10 tai 11 toukokuuta (tarkennetaan myöhemmin toiveitten mukaan).
Lähtö legendaariselta Uuron Shelliltä klo ?.
-jarkko-
Meille kävis kumponenki päivä, ja taitas mennä viiteen, kun pääsis lähtemään.
Vastaa Viestiin