Joensuun ympäristö

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Ahti
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Ahti »

Morot taas,

PAHhin :lol: kanssa lähdetään lauantaina suunnittelemaan Suraus reittiä Kiihtelyksen suuntaa.Reitti ei ole salainen eli harjotella saa,Heikki lähtee varmaan klo 10 kaupungista ja 11 Heinävaaran SEOlla tavataa. Jos olet lähdössä mukaan seuraa voorumia,Pe n.klo 18 tarkastetaan pakkastilanne,rajana joku 12 astetta.

Adve ja Ahti
Pastori
Viestit: 464
Liittynyt: Ke Heinä 22, 2009 9:49 pm
Pyörä: Pyörätön
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Ei hemmetti kun syö miestä lukea noista ajeluista :lol: Ei oo enää kelkkaakaan, joten kyllä kyrsii olla koko talvi nelipyöräsen varassa. Pyörä on tän talven mestassa, joten täytyy enstalvena laittaa nastarinkulaa alle ja ettiä joku helpompi säilytyspaikka.
Ahti
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Ahti »

Pastori kirjoitti:Ei hemmetti kun syö miestä lukea noista ajeluista :lol: Ei oo enää kelkkaakaan, joten kyllä kyrsii olla koko talvi nelipyöräsen varassa. Pyörä on tän talven mestassa, joten täytyy enstalvena laittaa nastarinkulaa alle ja ettiä joku helpompi säilytyspaikka.
Sopii meille kaikille :mrgreen: :mrgreen: meinaan piikkirenkulat ja onhanse kieltämättä aika kivaa toi ajelu talvella.
Ainoo surku toi pakkanen,MUTTA olen tänä viikonloppuna päättänyt ajaa vaikka olis 30 astetta pakkasta.

Onhan noi "Jääperseetkin" reissussa,niin miksen minä tai me.

Ahti ja Adve
Ahti
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Ahti »

Morot,

Tulin just vaunulle mopolla,huomenna ajan joka tapauksessa.

Ahti ja Adve.
Ahti
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Ahti »

akui68 kirjoitti:Morot,

Tulin just vaunulle mopolla,huomenna ajan joka tapauksessa.

Ahti ja Adve.

Kävin Seo:lla kahvilla,ihan kivaa,mut kieltämättä aika kylymä.

Kävin laskemassa yhtä mettätietä 20cm hangessa,vähä lähti lapasesta,oikean ja vasemman penkan kautta oikeelle penkalle kyljelleen,mopo penkkaa vasten pystyssä ja ukko hangella,noh ei ollu eka kerta. :mrgreen:

Ahti ja Adve.
Ahti
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Ahti »

Lauhtuu,

Kaippa lauantaina Uuron Shelliltä klo10

Jo olet lähdössä,laita vähä vinkkiä.

Ahti ja Adve

P. o4o-5544427
Avatar
creative
Viestit: 439
Liittynyt: To Huhti 21, 2005 12:35 pm
Pyörä: *****
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja creative »

Keuhkoputken tulehdus. eipä lähetä ajelemaan... kele
Haluatko sen heti, vai teenkö tietsikalla.?
Avatar
PAH
Viestit: 972
Liittynyt: Ma Elo 22, 2005 5:46 pm
Pyörä: 890 R
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja PAH »

Ahti kirjoitti:Lauhtuu,

Kaippa lauantaina Uuron Shelliltä klo10

Jo olet lähdössä,laita vähä vinkkiä.

Ahti ja Adve

P. o4o-5544427
Paikalla ollaan, johan tässä on taukoa pidettykin.
HiekkaHeikki
JanneH
Viestit: 181
Liittynyt: La Elo 11, 2007 8:49 pm
Pyörä: lainaDomi
Paikkakunta: Kontiolahti

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja JanneH »

:cry: Flunssassa.. Lääkärintodistuksessa lukee: Määrittämätön reumakuumeen aiheuttama aorttaläppävika :shock: :shock:
Tumma Bacardi rommipullo pitää nauttia kuumalla mehulla lantattuna viikonloppuna- eli ajelut ei onnistu :cry:
MrX
Viestit: 173
Liittynyt: Ti Elo 03, 2010 8:13 pm
Pyörä: Pegaso
Paikkakunta: Kontiolahti

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja MrX »

Taas bongailtu paikallisia kuskeja mutta tälläkään kertaa en ehtiny juttusille, piti nyhtää scorpion perässä yksi jäätänyt mersu uuron shellin pihasta parempaan talteen. Siinä yhteydessä hokasin pihassa adven ja AT:n justiinsa lähössä...
Avatar
Kuraattori
Viestit: 113
Liittynyt: Ke Tammi 17, 2007 7:13 pm
Pyörä: LC 4 ja 8
Paikkakunta: Liperi

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Kuraattori »

Ratapäivä oikella jääradalla kaikille enskapiikkit omaaville motoristeille tulevana lauantaina.
kokoontuminen ylämyllyn shellille aamulla 9,05 josta porukalla paikkaan x. radalla ollaan puolillepäivin, jonka jälkeen voidaan jatkaa ajelua muualla jos kuntoa vielä riittää... :twisted:
Viimeksi muokannut Kuraattori, Ke Maalis 02, 2011 9:36 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Karjalassa kajahtaa..Lc 4 ja 8
Ahti
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Ahti »

Kuraattori kirjoitti:Ratapäivä oikella hyvällä jääradalla enskapiikkimiehille tulevana lauantaina.
kokoontuminen ylämyllyn shellille aamulla 9,05 josta porukalla paikkaan x. radalla ollaan puolillepäivin, josta voidaan jatkaa porukalla jonnekkin jos kuntoa vaan riittää...

Kerrankin pääsee kuittaamaa....Vaunun kanssa Vuokatissa :mrgreen: :mrgreen:

Ahti ja Dethleffs 750 Snow
Avatar
PAH
Viestit: 972
Liittynyt: Ma Elo 22, 2005 5:46 pm
Pyörä: 890 R
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja PAH »

Ahti kirjoitti:
Kuraattori kirjoitti:Ratapäivä oikella hyvällä jääradalla enskapiikkimiehille tulevana lauantaina.
kokoontuminen ylämyllyn shellille aamulla 9,05 josta porukalla paikkaan x. radalla ollaan puolillepäivin, josta voidaan jatkaa porukalla jonnekkin jos kuntoa vaan riittää...

Kerrankin pääsee kuittaamaa....Vaunun kanssa Vuokatissa :mrgreen: :mrgreen:

Ahti ja Dethleffs 750 Snow
Paikalla ollaan! Meinaan Ylämyllyllä, mutta älä Ahti sure, paistaa se aurinko sinne Vuokattiinkin :twisted: .
HiekkaHeikki
Avatar
Kuraattori
Viestit: 113
Liittynyt: Ke Tammi 17, 2007 7:13 pm
Pyörä: LC 4 ja 8
Paikkakunta: Liperi

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Kuraattori »

Nyt kannattaa liittyä joukkooon tummaan kuumeesta,keuhkokuumeesta, läppäventtiili viasta tai vaikka olis sopinu jo vaimonkaa romanttisesta matkasta kainuuseen huolimatta.ajokamuja löytyy laidasta laitaan..radalla sparraamassa sm tason rr ja jääratakuski,tosin crossilla ja hiukka pitemmillä piikeillä :mrgreen:vastapainoksi mukana myös harrastaja joka ekaakertaa piikeillä :P
Karjalassa kajahtaa..Lc 4 ja 8
lturune
Viestit: 123
Liittynyt: Ma Joulu 27, 2004 4:41 pm
Pyörä: KTM 450 EXC
Paikkakunta: Kontiolahti

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja lturune »

Ready to race!
Vastaa Viestiin