Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2009

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

korpipolku
Pyörä: Gelände/Straße

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2009

Viesti Kirjoittaja korpipolku »

mutkatutka kirjoitti:Kiitoksia kaikille 27.9 kurapyöräilyssä mukanaolijoille ja vetäjälle.

Tämä on minun ensiesiintyminen palstalla.
t sepe

ps. toivottavasti kelejä riittää ainakin pystymettään asti.
Voin laittaa videoita palstalle jos kaikki mukanaolijat sallivat sen. Rekisterinumerot näkyy.
Mun puolesta saa videota laittaa.
Ja ensiesiintymiseksi oli vakuuttava! Asenne kohdillaan kun tuolla rämmit siloisilla gummeilla!

Ei muuta kuin rispektiä ja hanaa!

s
"The tree the tempest with a crash of wood
Throws down in front of us is not bar"
-Robert Frost-
daddy0
Pyörä: BMW R1200GSA 2010
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daddy0 »

korpipolku kirjoitti:
mutkatutka kirjoitti: Voin laittaa videoita palstalle jos kaikki mukanaolijat sallivat sen. Rekisterinumerot näkyy.
Samoin
Tikkaoja
Pyörä: Canyon ja Cube

Viesti Kirjoittaja Tikkaoja »

daddy0 kirjoitti:Kiitoksia myös minulta perässä tulijoille ja Tikkaojalle loistavasta opastuksesta pikkuteille.
Eipä kestä. Eihän tuossa ollut kun pikkuluikaus noita lähiseudun hyviä pätkiä. Olis pitänyt lähteä tosta pohjoiseen, niin samanlaista olis ollu tarjolla enemmänkin. Niinkuin siellä Hyvinkään ABCllä puhuttiin, niin kannattaa ottaa sellanen 50 km pikasiirtymä sieltä kehältä pohjoiseen ja sen jälkeen alkaa etsimään soraa. Tai vaihtoehtoisesti sopia kokoontuminen esim. Nurmijärvelle Myllykukkoon. Jos tässä vielä kelejä, kiinnostuneita ja ennenkaikkea aikaa, niin voisin jonkunlaisen surautuksen vielä vetäistä.

Missäpäin muuten te noihin metsurinhommiin eksyitte?

-petteri
daddy0
Viesti:

Tikkaoja kirjoitti:Missäpäin muuten te noihin metsurinhommiin eksyitte?
Tuossa aika tarkalleen http://kansalaisen.karttapaikka.fi/link ... 23&lang=FI Oli tuo pohjois-etelä-suuntainen pätkä aikalailla täynnä hakkuujätettä jne.
Sottapytty
Pyörä: BMW G650XChallenge

Viesti Kirjoittaja Sottapytty »

daddy0 kirjoitti:
korpipolku kirjoitti:
mutkatutka kirjoitti: Voin laittaa videoita palstalle jos kaikki mukanaolijat sallivat sen. Rekisterinumerot näkyy.
Samoin
Mulle sopii myös.

Kaippa ne voisi laittaa tuonne "Vain jäsenille" palstalle, jos liika julkisuus arveluttaa? Kaikilta mukanaolijoilta ei välttämättä vastausta onnistu saamaan.

Lama tulee ja halvalla myytävät moottoripyörät tekevät pimeällä kauppansa :wink:
Osoitteenluovutus- ja markkinointikielto
http://www.ake.fi/AKE/Tietopalvelu/
daddy0
Viesti:

Olisiko kellään intoa ajella tänään ja lähteä vaikka etsimään kuvasurautuksen seuraavaa rastia? Ajattelin lähteä liikkeelle Lauttasaaresta joskus neljän aikoihin.
jyrki

Viesti Kirjoittaja jyrki »

daddy0 kirjoitti:Olisiko kellään intoa ajella tänään ja lähteä vaikka etsimään kuvasurautuksen seuraavaa rastia? Ajattelin lähteä liikkeelle Lauttasaaresta joskus neljän aikoihin.
Tänään tuli tultua pyörällä töihin telakan kulmille, joten voisihan sitä mukaan lähteä kun keli on noin hyvä.
Huono tie, parempi mieli.
daddy0
Viesti:

Hienoa, että löytyy vielä ajoseuraa syyskeleille.
daddy0
Viesti:

daddy0 kirjoitti:Hienoa, että löytyy vielä ajoseuraa syyskeleille.
Lähdetään ajelemaan Lauttasaaresta 15:30 länteen päin, mukaan pääsee ja mulle voi soitellakin jos satun reissun päällä huomaamaan puhelun. Numero on nolla neljäsatkuu ysikuuskolme kaksisataa.
mek
Pyörä: V-Strom 800 DE
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mek »

daddy0 kirjoitti:
Lähdetään ajelemaan Lauttasaaresta 15:30 länteen päin, mukaan pääsee ja mulle voi soitellakin jos satun reissun päällä huomaamaan puhelun. Numero on nolla neljäsatkuu ysikuuskolme kaksisataa.
Haa, pojat tuli Veklahdentiellä vastaan. Kävin kiertään Vitträskin.
daddy0
Viesti:

mek kirjoitti:
daddy0 kirjoitti:
Haa, pojat tuli Veklahdentiellä vastaan. Kävin kiertään Vitträskin.
Niin tultiinkin. Ajattelinkin, että varmasti oli joku foorumilainen kun käsi oli niin korkealla pystyssä että olisi sähköjohtoon ylettänyt :)

Olipahan mukava pieni parin tunnin lenkki pikkuteillä. Löydettiin hauskoja teitä ja tavoistamme poiketen ohitimme puomeja. Hyi meitä, mutta eipä tuolla ollut ketään häirittävänä ja tietäkään ei tuhottu. Reissun ainoa takaisku tuli jo ennen lähtöä, kun allekirjoittanut tiputti avaimet Dakarin katteiden sisään. Onneksi oli lompakossa vara-avain, että sai työkalut penkin alta ja vasemman muovin irti. Eipä ollut tuollaistakaan tapausta ennen sattunut omalle kohdalle. Kuvia varmaan seuraa pian :oops:
mek
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mek »

daddy0 kirjoitti:Niin tultiinkin. Ajattelinkin, että varmasti oli joku foorumilainen kun käsi oli niin korkealla pystyssä että olisi sähköjohtoon ylettänyt :)
Ei nyt sentään kuitenkaan ihan sähkölankoihin, vaikka mulla pitkät kädet onkin, apinaindeksi on +12 (pituus 188, syli 200 cm). Minä osasin vähän odottaa teitä, kun kerroit että menette länteen. Tuskin muilla on Suomessa Dakarissa Holanin rautoja kuin sulla, siitä tunsin.
daddy0 kirjoitti:Olipahan mukava pieni parin tunnin lenkki pikkuteillä. Löydettiin hauskoja teitä ja tavoistamme poiketen ohitimme puomeja. Hyi meitä, mutta eipä tuolla ollut ketään häirittävänä ja tietäkään ei tuhottu. Reissun ainoa takaisku tuli jo ennen lähtöä, kun allekirjoittanut tiputti avaimet Dakarin katteiden sisään. Onneksi oli lompakossa vara-avain, että sai työkalut penkin alta ja vasemman muovin irti. Eipä ollut tuollaistakaan tapausta ennen sattunut omalle kohdalle. Kuvia varmaan seuraa pian :oops:
Tuo on tosi viheliäistä, etuhaarukan alakolmion, moottorin ja pohjapanssarin päältä olen minäkin jo ehtinyt ruuveja sorkkia.
daddy0
Viesti:

mek kirjoitti:Minä osasin vähän odottaa teitä, kun kerroit että menette länteen. Tuskin muilla on Suomessa Dakarissa Holanin rautoja kuin sulla, siitä tunsin.
On sulla vaan pirun tarkka ja nopea havaintokyky. Minä ehdin nipin napin samassa tilanteessa nähdä, että joku tuli vastaan Dakarilla ja tervehti iloisesti :lol:
mek
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mek »

daddy0 kirjoitti:
mek kirjoitti:Minä osasin vähän odottaa teitä, kun kerroit että menette länteen. Tuskin muilla on Suomessa Dakarissa Holanin rautoja kuin sulla, siitä tunsin.
On sulla vaan pirun tarkka ja nopea havaintokyky. Minä ehdin nipin napin samassa tilanteessa nähdä, että joku tuli vastaan Dakarilla ja tervehti iloisesti :lol:
Ei se sen parempi ole kuin muillakaan, mutta olin hyvin valmistautunut. Aika kaukaahan tunsi jo pyörän kurapyöräksi, vähän lähempää Dakariksi ja siinä vaiheessa ehtikin jo hyvin vilkaista, onko pyörässäsi hopeanväriset Holanin kaatumaraudat. Oli, siis ylävitosta :lol:
mutkatutka
Pyörä: TA-89

Viesti Kirjoittaja mutkatutka »

Hei,
lähtiskö kukaan ajelemaan huomenna torstaina 15.10, ei niin järin lämmintä, mutta ei ole vettäkään luvassa?

Muuten, kuka kehui 2L varakanistereita Hyvinkään ABC:lla? Mistä niitä saa?

En ole onnistunut videoiden lataamisessa, jatkan tutkiskelua ja yritystä.
Lonely rider want company
Vastaa Viestiin