Et voi olla tosissas 690:n jälkeen!Kotariko kirjoitti:Pete jos toi kolmepuolikas polttelee, niin älä mene koeajamaan, sillä silloin joudut ostamaan sellaisen![]()
T. Marko
Huoh, itse ajoin koko maanantain just -12 350:llä Marbellassa ja mä en kyl ihastunu siihen mopoon en sit yhtään! Olihan se paras safarimopo millä mä oon ikinä missään ajanu ja tekninen kunto 10, mut se oli kuin tehostettu 250, ei mikään 450:n "downgrade". Ja TOSI ärsyttävä ajaa aamun eka 15-20min. tiesiirtymä, ennen kun päästiin maastoon. Tärisee, eikä vääntö riitä mihinkään. Toisaalta oli se kyl kevyt kun 250 ikään. Mieluummin se kuin 250, mut kantsis ehkä koittaa 450 ennen kun ihan 350:lle on myyty... mun mielipide vaan toki. Mut koskaan, ei koskaan ennen, oo kotarin ruisku toiminu noin mainiosti, sitä on pakko kehua, alkaa oleen hyvin lähellä sitä mitä pitäis - kaasu on täsmällinen ja vaste lähes lineaarinen. Ei siis sen suhteen tullu mitään ongelmaa, mutta kun se ei alakierroksilla vastannu mitään mihinkään ja stumppailu herkästi niin semmosia rähmälleen vastapattiin ja kaatumisia pienistä nopeuksista tuli.
Se siitä, kokeilkaa kummiskin 450 ennen kun innostutte liikaa 350. LA-SU olis kunnon enskaa Jämsässä ja huomenna olis oikein etelän eläviäkin haastamassa SM:ssä kotimaan kärkikuskeja, joten kannattaa olla Haaralankankaan MX-radan lähistöllä aamusta klo 10 alkaen, kaks pätkää on ihan siinä radan tuntumassa, toinen osin radallakin. Sherco-teltallekin saa tulla moikkaan, siel häärimäs huoltohommis!