Minulle käy periaatteessa kaikki illat, kunhan vain ajoissa tietää ettei vaimo kerkiä sopimaan omia menojaan samalle illalle. Eikös sitä torstaiajeluilla aikanaan aloiteltu, pitäisikö siihen taas pyrkiä?? Toisaalta se pimeäajo kiinnostaisi myös, mutta se menee väkisinkin töiden takia viikonlopulle.
Jaakko: Mikä on pervessiyden huippu?? No tietysti se kun poika tulee isäänsä..
Sainpa eilen illalla tiedon että alkaen tästä viikosta ja kestäen kevääseen asti torstai-illat menevät minulla sitten sählyn parissa. Eli perjantaille menisi sitten. Yöajelu??
Kaverilta katosi eilen iltapäivällä koira lohtajan alueella. Valkomusta beaglen kokoinen sekarotuinen tuntee nimen Emma. Ilmottakaa jos tulee metsäsurauksella vastaan tänne tai numeroon 0405627380
K€ke kirjoitti:Kaverilta katosi eilen iltapäivällä koira lohtajan alueella. Valkomusta beaglen kokoinen sekarotuinen tuntee nimen Emma. Ilmottakaa jos tulee metsäsurauksella vastaan tänne tai numeroon 0405627380
Eipä olleet ketjut linjassa, joten pitää harjoitella huoltotoimenpiteitä vesisateessa alkuyöstä metsätien varrella. Rutina ja nykiminen loppui suunnilleen keskustan kohdalla takarattaan luovutettua liiat metallit matkalle. Onneksi uudet ketjut ja rattaat tulee ensi viikon alkupuolelle. Siihen asti Fudella &/!(")#"!
Katsotaan miten käy. Toinen stefa korkkasi oikein kunnolla edestä, joten en viitsi lähteä rytyyttämään ennen kuin etupää on kunnossa. Taitaa siirtyä ajelut minun osalta ensi viikkoon.
Minäkin voisin lähteä joku ilta surauttelemaan pimeässä. Viikonloput menee rakentaessa ja jatkossa hirvimetsällä, mutta arki-illat ok, kun lähtee riittävän myöhään.
Voisitte ajella vaikka vähän vastaan tänne itään päin, niin ei tarvitsisi niin paljoa asfalttia kelata.
Torsti kirjoitti:Katsotaan miten käy. Toinen stefa korkkasi oikein kunnolla edestä, joten en viitsi lähteä rytyyttämään ennen kuin etupää on kunnossa. Taitaa siirtyä ajelut minun osalta ensi viikkoon.
No joo. Ensi viikko meneekin vaihteeksi Vuosangassa työnantajan järjestämällä luontoretkellä.
Mukava nähä, että Kajaanissa/Kainuussa riittää innokkaita surauttelijoita. Minusta saisitte vielä yhen kaveriksi (jos porukkaan ottaisitte ) jos vain edellisen asfaltti menijän saisi alta pois ja kurapyörän tilalle. Mutta sitä odotellessa!