KIVETTY

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
tomiik
Viestit: 600
Liittynyt: Ti Elo 03, 2010 9:42 pm
Pyörä: F850GSA
Paikkakunta: Lahti

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja tomiik »

Mulla pe VP :mrgreen:[/quote]

Me Narun kanssa väännetään perjantaiaamuna viimehetken kaupat :mrgreen: :mrgreen: ja sitten voidaan lähteä hyvällä omallatunnolla :lol: .

Sovitaan lähemmin tarkemmin: nol 5 nol 352 7984

ps teillä taitaa olla tankki tyhjä ja iltauutiset käsillä jo Lahden korkeudella. :mrgreen:
Kaikki on kaunista, kun silmä tottuu.
Avatar
MTK
Viestit: 633
Liittynyt: Ti Marras 04, 2008 8:53 pm
Pyörä: Honda 750 AT

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja MTK »

Marko Muuramesta DR800:lla mukana päiväsurauttelijana.
Avatar
Jutale
Viestit: 1384
Liittynyt: To Marras 05, 2009 3:57 am
Pyörä: LC4 640 Adv / XTZ750 Super Tenere
Paikkakunta: Äänekoski

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja Jutale »

Tuokiokuvia aamupäiväiseltä reittitiedustelulta...

Kosteahkoa vielä paikoin,en jääny kokeileen olisko ollu tammukoita tuossa purossa. Ja ettei jännitys loppuisi kesken niin Juhan on vetäny reitin räjäytystyömaan läpi :lol: Tosiasiassa vielä viime syksyyn asti on tuosta louhoksen läpi voinu ajaa. Nyt en lähteny kokeilemaan Airoh:n kestävyyttä vaan varulta tein U-käännöksen,sitä kieltävää merkkiä en nähnyt.
Vaihtoehtoista reittiä hakiessa jouduin ajelemaan taas pelottavan kookkaan loukun ohi,kurapyöräilijöillekkö?

Oli mukavata vaikka ajanpuutteen takia jäi puol reittiä ajamatta,jos vaikka sit huomenna tai alkuviikosta loput.
Liitteet
290420111243.jpg
290420111244.jpg
290420111246.jpg
...elo ilman enskaa on kuin masturbaatio ilman käsiä...
Avatar
KN76
Viestit: 1415
Liittynyt: To Touko 31, 2007 8:29 pm
Pyörä: R 1200 GS
Paikkakunta: Muonio

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja KN76 »

Jakke N kirjoitti:
tomiik kirjoitti:Onko Hämeen suunnalta keitä lähdössä perjantaina Kivettyyn. Suunnittelimme Narun kanssa puolenpäivän kantissa lähtöä Lahti-Tervakoski välimaastosta. Lähtöaika vielä elää jonkin verran. Joukolla saisi tyhmyyden tiivistymään paremmin :mrgreen: .
Ollaan KN76:n kanssa ainakin lähös. KN:llä taisi olla jotain suunnitelmaa reitinkin suhteen.
Jos me lähdetään tästä Turengin-HML rajalta aamulla, saatetaan olla sopivasti puolen päivän tienoolla jo Tervakoskella :lol:

Mulla pe VP :mrgreen:
Juu pe vapaa on sovittu kans!!
Reittisuunnitelmaa olis Asikkalasta eteenpäin sisältäen soraa ja assua... Ei mitään extremeä vaan joutuisaa matkantekoa. Marjoniemen mutkapätkät aattelin vetistä ja kun ohi mennään niin voishan sitä vilkaista pääsiskö sen kuuluisan tunnelin läpi :P

Koitetetaan keksiä joku mukava reitti siihen Turenki-Asikkala välille...
Rima on asetettava niin korkealle että sen voi alittaa pää pystyssä!
Avatar
Jutale
Viestit: 1384
Liittynyt: To Marras 05, 2009 3:57 am
Pyörä: LC4 640 Adv / XTZ750 Super Tenere
Paikkakunta: Äänekoski

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja Jutale »

Samilla kävi tuuri,peruutuksen vuoksi lattialta petipaikalle.

Ja nyt ihan oikeasti näyttää siltä että kaikki mahtuu sisälle eli telttoja ei kannata raahata mukana jos ei välttämättä halua telttailla. Niitä makuualustoja ja -pusseja niin lattiallekkin mahtuu tällä kokoonpanolla. Ja jos tämä bändi ei tästä enää kasva niin laitan ton puoljoukkueteltankin harkintaan jos joku ei välttämättä sitä halua. Olis siellä varmaan mukava toisaalta kaminatulien ääressä juttua heittää vaikka ei kukaan yöpyiskään. Kommentteja aiheesta vastaanotetaan...
...elo ilman enskaa on kuin masturbaatio ilman käsiä...
Avatar
tomiik
Viestit: 600
Liittynyt: Ti Elo 03, 2010 9:42 pm
Pyörä: F850GSA
Paikkakunta: Lahti

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja tomiik »

KN76 kirjoitti:
Jakke N kirjoitti:
tomiik kirjoitti:Onko Hämeen suunnalta keitä lähdössä perjantaina Kivettyyn. Suunnittelimme Narun kanssa puolenpäivän kantissa lähtöä Lahti-Tervakoski välimaastosta. Lähtöaika vielä elää jonkin verran. Joukolla saisi tyhmyyden tiivistymään paremmin :mrgreen: .
Ollaan KN76:n kanssa ainakin lähös. KN:llä taisi olla jotain suunnitelmaa reitinkin suhteen.
Jos me lähdetään tästä Turengin-HML rajalta aamulla, saatetaan olla sopivasti puolen päivän tienoolla jo Tervakoskella :lol:

Mulla pe VP :mrgreen:
Juu pe vapaa on sovittu kans!!
Reittisuunnitelmaa olis Asikkalasta eteenpäin sisältäen soraa ja assua... Ei mitään extremeä vaan joutuisaa matkantekoa. Marjoniemen mutkapätkät aattelin vetistä ja kun ohi mennään niin voishan sitä vilkaista pääsiskö sen kuuluisan tunnelin läpi :P

Koitetetaan keksiä joku mukava reitti siihen Turenki-Asikkala välille...

Tuollainen ajatus meilläkin oli, että Päijänteen itäpuolta ylöspäin syrjäteitä ajellen...
Kaikki on kaunista, kun silmä tottuu.
Avatar
Jakke N
Viestit: 1811
Liittynyt: Pe Helmi 09, 2007 2:11 pm
Pyörä: EXC450
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja Jakke N »

Hyvä hyvä! Mun tarvii siis vain peesailla joukon perillä. Katselen uusia maisemia. Pönttövuoriko se KN:llä mielessä!? Sinne siis!
Avatar
KN76
Viestit: 1415
Liittynyt: To Touko 31, 2007 8:29 pm
Pyörä: R 1200 GS
Paikkakunta: Muonio

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja KN76 »

Pitäähän The Tunneli käydä katsomassa kun kerran ohi mennään :P
Vedetäänkö Asikkalaan tylsästi asvalttia pitkin vai pitäiskö jotain soraa keksiä matkalle?
Rima on asetettava niin korkealle että sen voi alittaa pää pystyssä!
Avatar
Jakke N
Viestit: 1811
Liittynyt: Pe Helmi 09, 2007 2:11 pm
Pyörä: EXC450
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja Jakke N »

KN76 kirjoitti:Pitäähän The Tunneli käydä katsomassa kun kerran ohi mennään :P
Vedetäänkö Asikkalaan tylsästi asvalttia pitkin vai pitäiskö jotain soraa keksiä matkalle?
Soraa, jos toiveita kerran saa esittää! Aikaahan meillä on!?
Avatar
gixxerman
Viestit: 4477
Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 5:57 pm
Pyörä: 4xtohtori
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Varmasti vielä keskellä jäätä the tunnelissa thähän aikhaan
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Avatar
enska
Viestit: 835
Liittynyt: Su Syys 11, 2005 12:54 pm
Pyörä: ei oo nyt
Paikkakunta: Suolahti/Äänekoski/Konnevesi

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja enska »

gixxerman kirjoitti:Varmasti vielä keskellä jäätä the tunnelissa thähän aikhaan
Läpi pääsee vasta kesäheinäkuussa.

Oisko tapaaminen muualta kuin pohjoisesta tulevien kanssa vaikka Hirvaskankaan ABCllä lauantaina? Voitais siitä porukalla marssia kohti Kivettyä, tankata kamelit ja kuskit? Oishan se hienoa ajaa letkassa paikan päälle 8)
CR125R -89, TS125X -87, XT550 -82, XL600R -84, XL600R -87, XR650R -03, Africa twin RD07 -95, KTM 990adv -06, KTM 950adv GO!!!!!!! -04, KTM SuperEnduro -07, Suzuki DR-Z400 -05, Yamaha Wr450f -06, KTM EXC450 -13
Avatar
Å
Viestit: 1849
Liittynyt: Ti Heinä 25, 2006 12:37 pm
Pyörä: Liian monta
Paikkakunta: Upper Sawo

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja Å »

Viime hetken harras toivominenkaan ei tuonut päällekkäiselle menolle peruuntumista, joten joudun perääntymään tästä sessiosta pois :x . Joku siis saa petipaikkani. Pitää katsoa, jos ehtisin paluumatkalla käydä moikkaamassa porukkaa, kun kohtuu läheltä ajelen ohi.
Miten tää oikein menee...
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää
Avatar
Jutale
Viestit: 1384
Liittynyt: To Marras 05, 2009 3:57 am
Pyörä: LC4 640 Adv / XTZ750 Super Tenere
Paikkakunta: Äänekoski

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja Jutale »

Siispä tumppi petipaikalle...
...elo ilman enskaa on kuin masturbaatio ilman käsiä...
Avatar
SamiV
Viestit: 1209
Liittynyt: To Tammi 28, 2010 11:15 am
Pyörä: AT
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja SamiV »

Ei ehdi oma pyörä kasaan tähän mennessä joten joudun myös jäämään pois. Ottaako joku työkaluputkilot mukaan pyörän kyytiin Kivettyyn?
Avatar
Jutale
Viestit: 1384
Liittynyt: To Marras 05, 2009 3:57 am
Pyörä: LC4 640 Adv / XTZ750 Super Tenere
Paikkakunta: Äänekoski

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja Jutale »

Aijaijai! Tätä mää vähän osasin odottaa kun tuota projektiosiota olen seuraillu. Juu ja Jkl:ssä tullu pari kertaa tässä kevään aikana käytyä mutta putkilot on unohtunu... :oops:

Jostain syystä mun sekavien muistiinpanojen paperiversiossa ja muistin sopukoissa on luulo että Voitto ja Anssi on erikseen ilmoittaneet ettei petipaikkaa tartte? Nostin sitten -W-:n pois lattialta.
...elo ilman enskaa on kuin masturbaatio ilman käsiä...
Vastaa Viestiin