Villem kirjoitti:Tulipa käytyä Kannuksen suunnalla ajelmassa sunnuntaina.
Lähettiin Himangalta - Pahkala - Pitkäjärvi - Hietajärvi - Eskola - Pikkurataa Lestille ja asvaltti tietä takaisin Himangalle.
On tuo pikkurata ihan hauska pätkä ajaa. Soiden kohdilla oli vähän pehmeää, mutta hyvin pääsi touranceilla ajamaan.
Ja meitä oli suzuki dr ja 2 x transalp.
menittäkö junkalantietä takas Himangalle...meinaan vaan ko siitä päräytti 3 enskaa ohitte ja viimesen kerkesin nähä joka oli Dr.
eikö tänne viestiä jos ajelut suuntautuu sisämaahan jatkossakin
tulevana sunnuntaina todennäköisesti jokin suunta on tähtäimessä
Joo. ABC:lla tankilla ja junkalantietä Himangalle.
Taitaa jäädä tulevan viikonlopun ajot ajamatta ko on muutamat valmistujaisjuhlat tiedossa.
meinasin laittaa tänne viestiä, mutta ei ollu mitään suunnitelmia reitistä eikä aikataulusta. Pitää jatkossa laittaa.
Laittakaahan Kannuslaiset myös niin voitais tulla Himangalta porukalla sinnepäin.
oiskohan tälläkin palstalla aika herätä ja lähteä surautteleen olisko huomenna 14.7 klo 10 lähtijöitä makkarasurauttelulle!!
ainaski yksi allekirjoittaneen lisäksi ois matkassa...eli mukaan mahtuu
suunnat on vielä hukassa mutta johonki mennään...ehdotuksia otetaan vastaan...yks kota löyty eilen jossa en ollut ennen käynyt..kylläkin aikas liki...mut jos menee mutkan kautta nii tuleehan sinnekin matkaa
elikkäs lähtö klo 10 maissa Kannuksen ABC:lta
ps. kärsää mukaan...mun paketissa pari ylimääräistä
lasimestari kirjoitti:oiskohan tälläkin palstalla aika herätä ja lähteä surautteleen olisko huomenna 14.7 klo 10 lähtijöitä makkarasurauttelulle!!
ainaski yksi allekirjoittaneen lisäksi ois matkassa...eli mukaan mahtuu
suunnat on vielä hukassa mutta johonki mennään...ehdotuksia otetaan vastaan...yks kota löyty eilen jossa en ollut ennen käynyt..kylläkin aikas liki...mut jos menee mutkan kautta nii tuleehan sinnekin matkaa
elikkäs lähtö klo 10 maissa Kannuksen ABC:lta
ps. kärsää mukaan...mun paketissa pari ylimääräistä
surautus tuli tehtyä ja kärsät käristettyä...porukkaa oli ku pipoa...minä ja Kimmo
aikaa meni runsaasti ja saatiin just 100km rikottua...uusia pikkuteitä löyty ja vielä jäi löytymättäki...seuraavalla kertaa lisää
Moro. Tuo sänkisauhuthan on aika itäpyörävetoinen tapahtuma mutta mitäs tuo haittaa? Mullakin näyttäis olevan vapaapäivä lauantaina, infoan, jos pääsee mukaan. Kalajoen kautta mentäessä tarjolla pehemeetä hiekkaa.
kyllä kalajoen pehmeät hiekat saa jäähä väliin...ainaski ite en sinne lähe Ta:lla rämpiin .
kyllä mulle riittää pikkutiet ym. rengastuskin sellanen et ei hiekka kiinnosta
Sänkisauhut on siksi itäpyörävetoselta näyttävä tapahtuma, että järijestävään porukkaan kuuluu suurelta osin itäpyöräilyn jalon aatteen kannattajia.
Mutta koskapa itäpyöräilijät ovat jalon aattensa lisäksi myös jaloja luonteeltaan, niiin emme ylenkatso muitakaan vaikka heidän vakaumuksensa moottoripyöräilyn saralla olisi virheellinen.
Tästä johtuen saatamme tehdä lievää agitaatiotyötä muiden pyöräilijöiden keskuudessa ja olemme soluttautuneet mm. kurapyöräilijöiden joukkoon. Moni näenäisesti kurapyöräilijältä näyttävä saattaa omistaa talliensa kätköissä huomattavan itäpyöräarsenaalin.
Tapahtuman ympärillä vallitsee myös voimakas agraarikulttuurin ilmapiiri. Pehmeän teknologian tuoksu täyttää toisinaan atmosphäärin kokonaisvaltaisella olemuksellaan.
oisko 11 maissa sopiva lähtö....vai miten? vajaa parisen tuntia menee perille ilman suuria harhoja
nonii...eipä ois kannattannu tulla aamulla töihin....meinasivat et tarvivat mun työpanosta lauantaina...et silleen....elikkäs jääpäs lauantain ajelut väliin....mut joskus toiste.