Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Koheltaja
Viestit: 8075
Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
Pyörä: pyörätön
Paikkakunta: Kehä III länsirajalla

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Muuten olisin lähtenyt mukaan mutta 2400km ajettu MT16 ei enään ole siinä hapessa että sillä voisi märällä savella ajaa, kuivalla pelittää vielä ihan mainiosti.

Se enskareitti on ihan hauska kun ottaa asenteeksi ettei pidä vauhtia päällä, siellä on kiva käydä ajamassa teknistä ajoa, jotain leikkitrialin ja leikkienskan välimaastoa. Mulle se reitti on ihan liian haastava jos täytyy vauhtia pitää, mutta tollainen kikkailu ajaminen siellä on hauskaa ja hiki tulee vaikka vauhti puuttuu :D
Kylätason kurapyöräilijä.
Avatar
KarMa
Viestit: 606
Liittynyt: Su Helmi 10, 2008 9:03 pm
Pyörä: KTM SE, Husse fe 501
Paikkakunta: Veikkola

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja KarMa »

Lähden huomenna isolla pyörällä "haahuilemaan" kohti Keppanakellaria klo.11:00 Veikkolan Nesteeltä.

Mukaan saa vapaasti tulla jos on vielä ajohaluja.

- KarMa
Avatar
KarMa
Viestit: 606
Liittynyt: Su Helmi 10, 2008 9:03 pm
Pyörä: KTM SE, Husse fe 501
Paikkakunta: Veikkola

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja KarMa »

KarMa kirjoitti:Lähden huomenna isolla pyörällä "haahuilemaan" kohti Keppanakellaria klo.11:00 Veikkolan Nesteeltä.

Mukaan saa vapaasti tulla jos on vielä ajohaluja.

- KarMa
Suunnitelmat muuttui... ja ajelut omalta osalta peruttu.
Koheltaja
Viestit: 8075
Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
Pyörä: pyörätön
Paikkakunta: Kehä III länsirajalla

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Keskiviikkona 9:00-9:30 Lohjan ABC:ltä (motarin vieressä) lähtee muutama pyörä kohti länttä. Reitti on hiekkatietä, metsäautotietä ja asfalttia, methän ei mennä tällä kertaa, ellei mopot karkaa käsistä...

Suunta Isovalkeen laavulle makkaran syöntiin, ehkä pyörähdetään Kakarlammen laavun kautta jos satun muistamaan reitin 8)
Viimeksi muokannut Koheltaja, Ma Loka 13, 2014 4:51 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kylätason kurapyöräilijä.
Jani_rr
Viestit: 311
Liittynyt: To Touko 17, 2012 10:56 am
Pyörä: 701

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja Jani_rr »

Koheltaja. Mulle käy mikä aika tahansa, joten lyö aikaa lukkoon vaan kun saatte omat aiaktaulut selviksi. Jokainen kurapyöräilijä on töissä, joten mä lähden "edustamaan" Lohjaa ihan issekseen :)
--------------------------------------------------------------
KTM 1090 Adventure R 17
Koheltaja
Viestit: 8075
Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
Pyörä: pyörätön
Paikkakunta: Kehä III länsirajalla

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Me tullaan ABC:lle varmaan 9:00 paikkeilla, kuskin ja pyörän tankkaus joten joskus 9:30 korvilla lähdetään reitille.
Kylätason kurapyöräilijä.
Jani_rr
Viestit: 311
Liittynyt: To Touko 17, 2012 10:56 am
Pyörä: 701

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja Jani_rr »

Selvä. Olen itsekin 9. maisemissa.
--------------------------------------------------------------
KTM 1090 Adventure R 17
800cc
Viestit: 282
Liittynyt: Pe Heinä 15, 2011 11:55 am
Pyörä: ?
Paikkakunta: Itäinen Uusimaa

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja 800cc »

Kuuleeko Nurmijärven osasto. Pimeäajoa tässä odottelen, vieläkö on suunnitteilla?
Crop
Viestit: 267
Liittynyt: Ma Helmi 05, 2007 8:46 pm
Pyörä: enskaton
Paikkakunta: Rajamäki

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja Crop »

800cc kirjoitti:Kuuleeko Nurmijärven osasto. Pimeäajoa tässä odottelen, vieläkö on suunnitteilla?
Itsekin olen odotellut ko. tapahtumaa, kun ovat aina niin hyviä reissuja. Vieläköhän Petteri tai Jarmo jaksais lähteä vetohommiin? Pitäisi varmaan ensin laitella jotain lisävaloja, ettei taas menisi pimeänäköajoksi.
Larsanjus
Viestit: 216
Liittynyt: Su Elo 25, 2013 4:54 pm
Pyörä: 950 Adv -04
Paikkakunta: "Hyvinkää"

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja Larsanjus »

Määkin oon mukana ku pukama! Kotariin sain jo valotkin kiinni, suuntaus vielä tekemättä.
Koheltaja
Viestit: 8075
Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
Pyörä: pyörätön
Paikkakunta: Kehä III länsirajalla

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Koheltaja kirjoitti:Keskiviikkona 9:00-9:30 Lohjan ABC:ltä (motarin vieressä) lähtee muutama pyörä kohti länttä. Reitti on hiekkatietä, metsäautotietä ja asfalttia, methän ei mennä tällä kertaa, ellei mopot karkaa käsistä...

Suunta Isovalkeen laavulle makkaran syöntiin, ehkä pyörähdetään Kakarlammen laavun kautta jos satun muistamaan reitin 8)
Pientä muutosta aikatauluun. Jani lähtee Lohjan suunnalta 9:15 jatulee Kasvihuoneilmiölle kymmeneksi. Siitä lähetään hiekkateille 10:00 jälkeen ja käydään lämmittelemässä hiekkapohjaisess enskaspoorissa. Siitä sitten johonkin suuntaan makkaralle ja lisää hiekkateitä.
Kylätason kurapyöräilijä.
Tikkaoja
Viestit: 772
Liittynyt: Ma Loka 04, 2004 3:06 pm
Pyörä: Canyon ja Cube
Paikkakunta: Rajamäki

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja Tikkaoja »

800cc kirjoitti:Kuuleeko Nurmijärven osasto. Pimeäajoa tässä odottelen, vieläkö on suunnitteilla?
Kyllähän se kokoajan tuolla päässä kummittelee. Ei oo vaan sattunu kalenteriin vielä sopivaa ajankohtaa. Tälläkin hetkellä toinen on epsanian lämmössä ja toinen kuusamon lumilla. Katsotaan mihin kelit menee ja koska toinen saa ketjunsa paikalleen. Heti kyllä laitetaan viestiä kunhan jotain kerrottavaa on. Jos reissu järjestyy, niin tälle vuodelle joudutaan varmaan asettamaan pieni osallistumismaksu. Jokainen osalllistuja saa ottaa 3 klapia reppuun makkaroiden viereen, jos samalle laavulle mennään :D . Ei ollut loppukesästä ainakaan puita kuten ei viime syksynäkään.

-petteri
800cc
Viestit: 282
Liittynyt: Pe Heinä 15, 2011 11:55 am
Pyörä: ?
Paikkakunta: Itäinen Uusimaa

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja 800cc »

Tikkaoja kirjoitti:
800cc kirjoitti:Kuuleeko Nurmijärven osasto. Pimeäajoa tässä odottelen, vieläkö on suunnitteilla?
Kyllähän se kokoajan tuolla päässä kummittelee. Ei oo vaan sattunu kalenteriin vielä sopivaa ajankohtaa. Tälläkin hetkellä toinen on epsanian lämmössä ja toinen kuusamon lumilla. Katsotaan mihin kelit menee ja koska toinen saa ketjunsa paikalleen. Heti kyllä laitetaan viestiä kunhan jotain kerrottavaa on. Jos reissu järjestyy, niin tälle vuodelle joudutaan varmaan asettamaan pieni osallistumismaksu. Jokainen osalllistuja saa ottaa 3 klapia reppuun makkaroiden viereen, jos samalle laavulle mennään :D . Ei ollut loppukesästä ainakaan puita kuten ei viime syksynäkään.
-petteri
Hyvä tietää että ajot tulossa jossain vaiheessa. Nyt minullakin on oikea garmin telineellä varustettuna. Ei ole enää tarvetta kylvää puhelimia pitkin mettiä :lol:
Koheltaja
Viestit: 8075
Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
Pyörä: pyörätön
Paikkakunta: Kehä III länsirajalla

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Ajopäivä takana, kilometrejä ei kerätty paljoa mutta eipä ollut tylsää, paitsi pakollisilla isoilla teillä. Kiitokset ajoporukalle :)
Kylätason kurapyöräilijä.
Jani_rr
Viestit: 311
Liittynyt: To Touko 17, 2012 10:56 am
Pyörä: 701

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja Jani_rr »

Ja olikin erittäin mukava ajopäivä! Isot kiitokset iso ja pikkukoheltajille, ja meikkikselle. Mää olen mukana koska vaan uusintaan. Opin päivän aikana hemmetistä uusia asioita, niin ajotekniikasta, kuin muustakin tekniikasta!
--------------------------------------------------------------
KTM 1090 Adventure R 17
Vastaa Viestiin