Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Massimo Denaro
Viestit: 16
Liittynyt: To Touko 08, 2014 7:04 am
Pyörä: 1200 GS LC
Paikkakunta: Ylläsjärvi

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja Massimo Denaro »

Kiitos Koheltajalle seurasta! On se vaan rankkaa puuhaa,mutta erittäin koukuttavaa.

Nimim. piakkoin uudestaan!
Avatar
juvander
Viestit: 1783
Liittynyt: Su Elo 16, 2009 8:05 pm
Pyörä: MAN
Paikkakunta: Espoo

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja juvander »

Huomenna sunnuntaina lenkille.

Kalustona ainakin 2 x GSA joista toinen hankittu vasta pari viikkoa sitten ja aikaisempi pyörä oli kyykky (!) Honda, ja toinen kuski vasta 100tkm GSA:lla ajanut eli hieman enemmän kokemusta aiheesta.

Isompia teitä mennään, maisemia ihastellaan, makkaraa paistetaan ja takaisin ennen pimeän tuloa.

Espoosta hallilta lähtö näillä näkymin ~12:00.
https://www.juvander.me/ilpo
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FIN-F-FL-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT
M-MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
gamma_500
Viestit: 4
Liittynyt: Su Syys 14, 2014 8:20 am
Pyörä: BMW F 800 GS
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja gamma_500 »

Voisin lähteä huomenna mukaan.
Mikäs on Espoon halli eli mihin pitäis tulla?
Ja kello 12 edelleen lähtöaika?
Avatar
juvander
Viestit: 1783
Liittynyt: Su Elo 16, 2009 8:05 pm
Pyörä: MAN
Paikkakunta: Espoo

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja juvander »

Paikka on tämä. Tankilla pitää ainakin meikäläisen käydä eli potentiaalinen toinen kohtauspaikka ~12:15 Veikkolan Neste.
https://www.juvander.me/ilpo
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FIN-F-FL-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT
M-MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
gamma_500
Viestit: 4
Liittynyt: Su Syys 14, 2014 8:20 am
Pyörä: BMW F 800 GS
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja gamma_500 »

Hyvä. Nähdään 12.15 Veikkolan Nesteellä.
Avatar
juvander
Viestit: 1783
Liittynyt: Su Elo 16, 2009 8:05 pm
Pyörä: MAN
Paikkakunta: Espoo

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja juvander »

Reilu 250 km / 7h ja ennen pimeän tuloa päästiin takaisin. Yksi gessu saatiin nurin - hitaassa vauhdissa, pieniä naarmuja poskeen, enemmän henkisiä vaurioita - eli nyt sekin on poissa päiväjärjestyksestä ja entinen Honda kuski voi keskittyä ajamiseen eikä miettiä että koska on nurin 8) .

Pari kertaa saatiin kääntyä takaisin kun tie hävisi.
https://www.juvander.me/ilpo
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FIN-F-FL-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT
M-MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
Koheltaja
Viestit: 8075
Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
Pyörä: pyörätön
Paikkakunta: Kehä III länsirajalla

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Tiistai aamuna voisi mennä vähäksi aikaa EMK:n rossiradalle ajamaan, jos tulee ajokaveri niin voisi käydä enskareitillä. Vauhdin osalta pysyy aivan varmaan perässä vaikka ajan koko lenkin täysii ja tosissani, ykköstä isompaa vaihdetta ei taida tarvita missään kohtaa :oops: :D

EDIT: Tuli kuvioon muutos enkä pääse tänään ajamaan.
Kylätason kurapyöräilijä.
Avatar
KarMa
Viestit: 606
Liittynyt: Su Helmi 10, 2008 9:03 pm
Pyörä: KTM SE, Husse fe 501
Paikkakunta: Veikkola

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja KarMa »

Olisiko kiinnostusta viikonloppuna käydä täyttämässä vatsaa Keppanakellarin maittavilla (rasvaisilla) eväillä.

Ajattelin lähteä isolla pyörällä ajellen kaikenlaisia alustoja pitkin... vältellen kuitenkin upotuksia.

Keikan pituus olisi varmaan n.5h joten lähtö viimeistään puoliltapäivin Veikkolasta.

- KarMa
Avatar
juvander
Viestit: 1783
Liittynyt: Su Elo 16, 2009 8:05 pm
Pyörä: MAN
Paikkakunta: Espoo

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja juvander »

Täytyy pitää mielessä, huomenna jos lähtisi ulkoiluttamaan kottaraista Hanskalliolle niin voisihan sitä viikonloppuna taas GSA:lla huristella!
https://www.juvander.me/ilpo
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FIN-F-FL-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT
M-MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
Avatar
KarMa
Viestit: 606
Liittynyt: Su Helmi 10, 2008 9:03 pm
Pyörä: KTM SE, Husse fe 501
Paikkakunta: Veikkola

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja KarMa »

KarMa kirjoitti:Olisiko kiinnostusta viikonloppuna käydä täyttämässä vatsaa Keppanakellarin maittavilla (rasvaisilla) eväillä.

Ajattelin lähteä isolla pyörällä ajellen kaikenlaisia alustoja pitkin... vältellen kuitenkin upotuksia.

Keikan pituus olisi varmaan n.5h joten lähtö viimeistään puoliltapäivin Veikkolasta.

- KarMa
Kovin on hiljaista joten ei surautusta viikonloppuna.

Taidan mennä huomenna Ämmässuon krossiradalle ja endurolenkille tahkoamaan.

- KarMa
Sami K
Viestit: 211
Liittynyt: Ma Elo 15, 2011 3:01 pm
Pyörä: Dude
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja Sami K »

KarMa kirjoitti:
KarMa kirjoitti:Olisiko kiinnostusta viikonloppuna käydä täyttämässä vatsaa Keppanakellarin maittavilla (rasvaisilla) eväillä.

Ajattelin lähteä isolla pyörällä ajellen kaikenlaisia alustoja pitkin... vältellen kuitenkin upotuksia.

Keikan pituus olisi varmaan n.5h joten lähtö viimeistään puoliltapäivin Veikkolasta.

- KarMa
Kovin on hiljaista joten ei surautusta viikonloppuna.

Taidan mennä huomenna Ämmässuon krossiradalle ja endurolenkille tahkoamaan.

- KarMa
Minkälainen aikataulu mielessä? Jos vaikka lähtis messiin.
Avatar
KarMa
Viestit: 606
Liittynyt: Su Helmi 10, 2008 9:03 pm
Pyörä: KTM SE, Husse fe 501
Paikkakunta: Veikkola

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja KarMa »

Vettä on satanut koko yön ja aamun joten ajelut Ämmässuolla siirtyy huomiselle.

T: KarMa
jphamala
Viestit: 4
Liittynyt: Ti Helmi 04, 2014 12:53 pm
Pyörä: Husqvarna TE 250

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja jphamala »

Moikka,

Lauantaina siinä puolen päivän nurkilla olisi tarkoitus mennä EMK:n radalle krossia ajamaan. Ainakin jos ei nyt ihan jatkuvalla syötöllä tule vettä taivaalta.
--
Jussi
Koheltaja
Viestit: 8075
Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
Pyörä: pyörätön
Paikkakunta: Kehä III länsirajalla

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Mutaista ja liukasta tulee olemaan, rata ei näillä keleillä kuivu muutamassa päivässä koivnkaan paljoa. Kävin alkuviikosta ajamassa ja silloin oli useampi satamaton päivä välissä, kyllä sai laittaa kamat ja mopon pesuun sen reissun jälkeen :D
Kylätason kurapyöräilijä.
jphamala
Viestit: 4
Liittynyt: Ti Helmi 04, 2014 12:53 pm
Pyörä: Husqvarna TE 250

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja jphamala »

^
Joo mä tiedän, olen tuon märän savi-ihanuuden jo muutamaan otteeseen kokenut. Ja tuskin lähden enduroreitille ollenkaan, menee liian vaikeaksi mulle. Mutta muu perhe lähtee syyslomalle Kainuuseen, niin nyt täytyy ottaa ilo irti "omasta ajasta" :D
Vastaa Viestiin