Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
Massimo Denaro
- Viestit: 16
- Liittynyt: To Touko 08, 2014 7:04 am
- Pyörä: 1200 GS LC
- Paikkakunta: Ylläsjärvi
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Kiitos Koheltajalle seurasta! On se vaan rankkaa puuhaa,mutta erittäin koukuttavaa.
Nimim. piakkoin uudestaan!
Nimim. piakkoin uudestaan!
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Huomenna sunnuntaina lenkille.
Kalustona ainakin 2 x GSA joista toinen hankittu vasta pari viikkoa sitten ja aikaisempi pyörä oli kyykky (!) Honda, ja toinen kuski vasta 100tkm GSA:lla ajanut eli hieman enemmän kokemusta aiheesta.
Isompia teitä mennään, maisemia ihastellaan, makkaraa paistetaan ja takaisin ennen pimeän tuloa.
Espoosta hallilta lähtö näillä näkymin ~12:00.
Kalustona ainakin 2 x GSA joista toinen hankittu vasta pari viikkoa sitten ja aikaisempi pyörä oli kyykky (!) Honda, ja toinen kuski vasta 100tkm GSA:lla ajanut eli hieman enemmän kokemusta aiheesta.
Isompia teitä mennään, maisemia ihastellaan, makkaraa paistetaan ja takaisin ennen pimeän tuloa.
Espoosta hallilta lähtö näillä näkymin ~12:00.
https://www.juvander.me/ilpo
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FIN-F-FL-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT
M-MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FIN-F-FL-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT
M-MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Voisin lähteä huomenna mukaan.
Mikäs on Espoon halli eli mihin pitäis tulla?
Ja kello 12 edelleen lähtöaika?
Mikäs on Espoon halli eli mihin pitäis tulla?
Ja kello 12 edelleen lähtöaika?
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Paikka on tämä. Tankilla pitää ainakin meikäläisen käydä eli potentiaalinen toinen kohtauspaikka ~12:15 Veikkolan Neste.
https://www.juvander.me/ilpo
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FIN-F-FL-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT
M-MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FIN-F-FL-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT
M-MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Hyvä. Nähdään 12.15 Veikkolan Nesteellä.
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Reilu 250 km / 7h ja ennen pimeän tuloa päästiin takaisin. Yksi gessu saatiin nurin - hitaassa vauhdissa, pieniä naarmuja poskeen, enemmän henkisiä vaurioita - eli nyt sekin on poissa päiväjärjestyksestä ja entinen Honda kuski voi keskittyä ajamiseen eikä miettiä että koska on nurin
.
Pari kertaa saatiin kääntyä takaisin kun tie hävisi.
Pari kertaa saatiin kääntyä takaisin kun tie hävisi.
https://www.juvander.me/ilpo
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FIN-F-FL-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT
M-MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FIN-F-FL-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT
M-MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
-
Koheltaja
- Viestit: 8075
- Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
- Pyörä: pyörätön
- Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Tiistai aamuna voisi mennä vähäksi aikaa EMK:n rossiradalle ajamaan, jos tulee ajokaveri niin voisi käydä enskareitillä. Vauhdin osalta pysyy aivan varmaan perässä vaikka ajan koko lenkin täysii ja tosissani, ykköstä isompaa vaihdetta ei taida tarvita missään kohtaa

EDIT: Tuli kuvioon muutos enkä pääse tänään ajamaan.
EDIT: Tuli kuvioon muutos enkä pääse tänään ajamaan.
Kylätason kurapyöräilijä.
- KarMa
- Viestit: 606
- Liittynyt: Su Helmi 10, 2008 9:03 pm
- Pyörä: KTM SE, Husse fe 501
- Paikkakunta: Veikkola
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Olisiko kiinnostusta viikonloppuna käydä täyttämässä vatsaa Keppanakellarin maittavilla (rasvaisilla) eväillä.
Ajattelin lähteä isolla pyörällä ajellen kaikenlaisia alustoja pitkin... vältellen kuitenkin upotuksia.
Keikan pituus olisi varmaan n.5h joten lähtö viimeistään puoliltapäivin Veikkolasta.
- KarMa
Ajattelin lähteä isolla pyörällä ajellen kaikenlaisia alustoja pitkin... vältellen kuitenkin upotuksia.
Keikan pituus olisi varmaan n.5h joten lähtö viimeistään puoliltapäivin Veikkolasta.
- KarMa
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Täytyy pitää mielessä, huomenna jos lähtisi ulkoiluttamaan kottaraista Hanskalliolle niin voisihan sitä viikonloppuna taas GSA:lla huristella!
https://www.juvander.me/ilpo
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FIN-F-FL-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT
M-MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FIN-F-FL-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT
M-MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
- KarMa
- Viestit: 606
- Liittynyt: Su Helmi 10, 2008 9:03 pm
- Pyörä: KTM SE, Husse fe 501
- Paikkakunta: Veikkola
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Kovin on hiljaista joten ei surautusta viikonloppuna.KarMa kirjoitti:Olisiko kiinnostusta viikonloppuna käydä täyttämässä vatsaa Keppanakellarin maittavilla (rasvaisilla) eväillä.
Ajattelin lähteä isolla pyörällä ajellen kaikenlaisia alustoja pitkin... vältellen kuitenkin upotuksia.
Keikan pituus olisi varmaan n.5h joten lähtö viimeistään puoliltapäivin Veikkolasta.
- KarMa
Taidan mennä huomenna Ämmässuon krossiradalle ja endurolenkille tahkoamaan.
- KarMa
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Minkälainen aikataulu mielessä? Jos vaikka lähtis messiin.KarMa kirjoitti:Kovin on hiljaista joten ei surautusta viikonloppuna.KarMa kirjoitti:Olisiko kiinnostusta viikonloppuna käydä täyttämässä vatsaa Keppanakellarin maittavilla (rasvaisilla) eväillä.
Ajattelin lähteä isolla pyörällä ajellen kaikenlaisia alustoja pitkin... vältellen kuitenkin upotuksia.
Keikan pituus olisi varmaan n.5h joten lähtö viimeistään puoliltapäivin Veikkolasta.
- KarMa
Taidan mennä huomenna Ämmässuon krossiradalle ja endurolenkille tahkoamaan.
- KarMa
- KarMa
- Viestit: 606
- Liittynyt: Su Helmi 10, 2008 9:03 pm
- Pyörä: KTM SE, Husse fe 501
- Paikkakunta: Veikkola
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Vettä on satanut koko yön ja aamun joten ajelut Ämmässuolla siirtyy huomiselle.
T: KarMa
T: KarMa
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Moikka,
Lauantaina siinä puolen päivän nurkilla olisi tarkoitus mennä EMK:n radalle krossia ajamaan. Ainakin jos ei nyt ihan jatkuvalla syötöllä tule vettä taivaalta.
--
Jussi
Lauantaina siinä puolen päivän nurkilla olisi tarkoitus mennä EMK:n radalle krossia ajamaan. Ainakin jos ei nyt ihan jatkuvalla syötöllä tule vettä taivaalta.
--
Jussi
-
Koheltaja
- Viestit: 8075
- Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
- Pyörä: pyörätön
- Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Mutaista ja liukasta tulee olemaan, rata ei näillä keleillä kuivu muutamassa päivässä koivnkaan paljoa. Kävin alkuviikosta ajamassa ja silloin oli useampi satamaton päivä välissä, kyllä sai laittaa kamat ja mopon pesuun sen reissun jälkeen 
Kylätason kurapyöräilijä.
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
^
Joo mä tiedän, olen tuon märän savi-ihanuuden jo muutamaan otteeseen kokenut. Ja tuskin lähden enduroreitille ollenkaan, menee liian vaikeaksi mulle. Mutta muu perhe lähtee syyslomalle Kainuuseen, niin nyt täytyy ottaa ilo irti "omasta ajasta"
Joo mä tiedän, olen tuon märän savi-ihanuuden jo muutamaan otteeseen kokenut. Ja tuskin lähden enduroreitille ollenkaan, menee liian vaikeaksi mulle. Mutta muu perhe lähtee syyslomalle Kainuuseen, niin nyt täytyy ottaa ilo irti "omasta ajasta"