Heh heh, nopeella kookletuksella nettimotosta löytyy 15kpl 690 ärräätpzu kirjoitti:Mä olen myös ihan- 690ER tyypit vaikuttaa asiaan. Kiitos kaikille!
Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Ana.
-
Koheltaja
- Viestit: 8075
- Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
- Pyörä: pyörätön
- Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
690 on vaarallinen pyörä kokeiltavaksi, useita olen varoitellut ja harva on uskonut että kokeilu voi aiheuttaa unettomuutta ja oma pyörä muuttuu yhdessä yörrä huonoksi 
Kylätason kurapyöräilijä.
-
uti
- Viestit: 404
- Liittynyt: To Syys 08, 2011 3:43 pm
- Pyörä: Honda CB 500XA ja MONKEY 125
- Paikkakunta: Helsingin pitäjä
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
"690 on vaarallinen pyörä kokeiltavaksi, useita olen varoitellut ja harva on uskonut että kokeilu voi aiheuttaa unettomuutta ja oma pyörä muuttuu yhdessä yössä huonoksi "
690 ?, "vaarallinen pyörä" on sellainen joka tulee omaksi heti kun kaupat on tehty ja muuttuu...
Matkaa väritti gepsin sekoilu ja Tubackka tuli tutuksi. Paluu vähä venähti ja lopusta muutettiin reittiä , osa vielä kaffelle, "kersantti ärjy" kiireellä fudista kattoo töllöstä.
https://vimeo.com/99436480
690 ?, "vaarallinen pyörä" on sellainen joka tulee omaksi heti kun kaupat on tehty ja muuttuu...
Matkaa väritti gepsin sekoilu ja Tubackka tuli tutuksi. Paluu vähä venähti ja lopusta muutettiin reittiä , osa vielä kaffelle, "kersantti ärjy" kiireellä fudista kattoo töllöstä.
https://vimeo.com/99436480
-
ceevu
- Viestit: 1982
- Liittynyt: La Huhti 07, 2007 10:04 pm
- Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610++++
- Paikkakunta: jokela
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
meni jo
Viimeksi muokannut ceevu, Ti Heinä 08, 2014 11:56 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Moro,
Kun näille ehtii remppojen ym takia huonosti mukaan, niin olisiko kellään jakaa reittiä sellaisessa muodossa jolla voisi GPS kanssa ajella omaan aikaan läpi? Huomannut että hyviä pätkiä on vaikea löytää kun aiemmin ajanut moodissa "vältä hiekkaa".
T.Ville
Kun näille ehtii remppojen ym takia huonosti mukaan, niin olisiko kellään jakaa reittiä sellaisessa muodossa jolla voisi GPS kanssa ajella omaan aikaan läpi? Huomannut että hyviä pätkiä on vaikea löytää kun aiemmin ajanut moodissa "vältä hiekkaa".
T.Ville
-
Tikkaoja
- Viestit: 772
- Liittynyt: Ma Loka 04, 2004 3:06 pm
- Pyörä: Canyon ja Cube
- Paikkakunta: Rajamäki
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Törmäsin tänään Rajamäen S-marketin pihalla yhteen kanssaharrastajaan 990advella. Oli puhetta lähteä tutustumaan lähiseudun sorapätkiin sopivana ajankohtana. Tämä viesti on lähinnä herralle mun nimimerkin muistamiseksi, kun tätä ketjua sanoit seuraavasi.
Laita viestiä kun on sopivaa saumaa lähteä reissuun, vaikka tän foorumin kautta tai nol neljä nol 840 827kuusi
-petteri
Laita viestiä kun on sopivaa saumaa lähteä reissuun, vaikka tän foorumin kautta tai nol neljä nol 840 827kuusi
-petteri
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Haha asun samassa talossa kun 990 adve..Tikkaoja kirjoitti:Törmäsin tänään Rajamäen S-marketin pihalla yhteen kanssaharrastajaan 990advella. Oli puhetta lähteä tutustumaan lähiseudun sorapätkiin sopivana ajankohtana. Tämä viesti on lähinnä herralle mun nimimerkin muistamiseksi, kun tätä ketjua sanoit seuraavasi.
Laita viestiä kun on sopivaa saumaa lähteä reissuun, vaikka tän foorumin kautta tai nol neljä nol 840 827kuusi
-petteri
-
Tikkaoja
- Viestit: 772
- Liittynyt: Ma Loka 04, 2004 3:06 pm
- Pyörä: Canyon ja Cube
- Paikkakunta: Rajamäki
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Ei se haittaa, kyllä mä voin muun merkkistenkin kanssa ajaa. Saa muutkin saman suunnan kuskit viesteillä, ei pysty pelkällä nimimerkillä arpoa asuinseutua.
-petteri
-petteri
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Joo tarkoitinkin vaan sitä että näköjään näinki läjeltä löytyy naapuri kun samalla foorumillaTikkaoja kirjoitti:Ei se haittaa, kyllä mä voin muun merkkistenkin kanssa ajaa. Saa muutkin saman suunnan kuskit viesteillä, ei pysty pelkällä nimimerkillä arpoa asuinseutua.
-petteri
-
Tikkaoja
- Viestit: 772
- Liittynyt: Ma Loka 04, 2004 3:06 pm
- Pyörä: Canyon ja Cube
- Paikkakunta: Rajamäki
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Joo, niin mäkin ajattelin. Ei muuta kun viestiä, niin mennään piirtelemään viivoja soralle...
-petteri
-petteri
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
No tottakai mä unohdin nimimerkkis mut tänään sain jo viestii laitettuu 
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Noviisi Espoosta olis opaskoiraa vaille , eli jos mahtuu mukaan suunnileen kovalla ajettaville reiteille voisin lähteä seuraamaan jälkiä näköetäisyydeltä, esimerkis iltapuhteina
-
Koheltaja
- Viestit: 8075
- Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
- Pyörä: pyörätön
- Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Mielestäni eilen kirjoitin tänne viestin ja jostain syystä se on poistunut
Kiikalan lentokentän ympäristössä järjestetään maastopyöräsuunnistus kilpailu ja järjestäjän pyyntö oli että lentokentän ympäristö rauhoitettaisiin loppuviikoksi ja viikonlopuksi.
Kiikalan lentokentän ympäristössä järjestetään maastopyöräsuunnistus kilpailu ja järjestäjän pyyntö oli että lentokentän ympäristö rauhoitettaisiin loppuviikoksi ja viikonlopuksi.
Kylätason kurapyöräilijä.
Re: Vs: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Olisko mennyt Koheltaja tuonne Kannuksen topiikkiin se juttu.
-
Osteri
- Viestit: 62
- Liittynyt: Su Heinä 14, 2013 10:37 pm
- Pyörä: Kawasaki 650
- Paikkakunta: Länsi-Vantaa
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Onneksi ehdittiin WilleWallun kanssa ajaa alueella viime sunnuntaina ennen tuota tämän viikon häppeninngiä. Ja olishan nyt aika kuumakin siellä surautella. Kastuttiin muuten aika komeesti Iso-Valkeelta lähdön jälkeen, mutta onnistuttiin pahin ukkoskeskittymä kiertämään "pohjoisen kautta" Pusulan suuntaan.
Karjasillantin ja Lasikyläntien välimaastossa menee kiva lähes 4 km pitkä heinäinen tienpätkä, joka ei tunnu olevan minkäänlaisessa käytössä. Ehkä erämaisin mopopätkä tuolla suunnalla?
Karjasillantin ja Lasikyläntien välimaastossa menee kiva lähes 4 km pitkä heinäinen tienpätkä, joka ei tunnu olevan minkäänlaisessa käytössä. Ehkä erämaisin mopopätkä tuolla suunnalla?