Etelä-Savo

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

zuidi
Viestit: 104
Liittynyt: Ke Kesä 17, 2009 12:43 am
Pyörä: 750 tennari
Paikkakunta: savonlinna

Re: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja zuidi »

Meitsi ainakin lähössä pe aamu 6 aikaan retkelle, päivä messuilla ja yöksi tallinnaan.. tikotiko 8) :mrgreen:

Onks muita mukana?
Vastaa Viestiin