Tampereen seudun porukka-ajelu

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Stobe
Pyörä: Caballero 700,ZRX1200R, KLE 500

Viesti Kirjoittaja Stobe »

Olisiko ensi sunnuntaina(lähtö iltapäivällä) halukkaita lähtemään pienelle kierrokselle Ylöjärveltä pohjoiseen päin. Muutaman hyvän pätkän olen kesän mittaan löytänyt. Makkarat tietysti mukaan.
"Kato iskä, tossa on oikeen kunnon tuplajouset",
- Pyynikin näkötornilla tuntemattomaksi jäänyt pikkupoika KLE:n oransseista haitarikumeista
VAK
Pyörä: pyöräkuume on kova

Viesti Kirjoittaja VAK »

Stobe kirjoitti:Olisiko ensi sunnuntaina(lähtö iltapäivällä) halukkaita lähtemään pienelle kierrokselle Ylöjärveltä pohjoiseen päin.
OLISI! Vaimolla on kuitenkin työvuoro sunnuntaina, joten mä teen kierroksen polkupyörällä lasten kanssa...

Viesti Kirjoittaja FIN_GSer »

Juu.

Onko enämpi möhköenska- vaiko kevytenskareitti? Vaikutta kalustovalintaan.

Risto
JussiS
Pyörä: KTM 625 SXC

Viesti Kirjoittaja JussiS »

Saattaisin olla kiinnostunut. Kuinka usein reitillä on tankkausmahdollisuuksia?
Hannu
Pyörä: SE
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hannu »

Jyrkkä ehkä! Katsoo nyt onko sänkicrossailua samaan aikaan jne.
Hannu
Mika
Pyörä: Varadero

Viesti Kirjoittaja Mika »

Alustava kyllä. Su iltapäiväsurautus näyttäis sopivan mun aikatauluihin.
Stobe

Mukavasti näyttäisi olevan mielenkiintoa. Pääsääntöisesti normaaleja metsäautoteitä on tarkoitus ajella. Ainakin alkupätkästä olen kaavaillut myös pienempää uraa, jossa tulee möhköendurolla hieman lämminkin. Reitti on alkua lukuunottamatta vasta suunnitteilla, joten tarvittaessa voidaan poiketa tankilla esim. Luhalahdessa(muistaako joku onko Luhalahden Autohuollon Nesteellä automaatti?), Kyrönlahdessa(ST1) tai Kurussa. 100 kilsan toimintasäteelläkin siis pärjää.

Lähtöpaikaksi ehdotan Kaiharin kauppaa Ylisellä Vanhan Kuruntie varressa(n. 10 km Ylöjärveltä pohjoiseen). Sopiva kellonaika voisi olla klo 13.30?
- Pyynikin näkötornilla tuntemattomaksi jäänyt pikkupoika KLE:n oransseista haitarikumeista
paskli
Pyörä: KTM 690ER

Viesti Kirjoittaja paskli »

Stobe kirjoitti:Olisiko ensi sunnuntaina(lähtö iltapäivällä) halukkaita lähtemään pienelle kierrokselle Ylöjärveltä pohjoiseen päin. Muutaman hyvän pätkän olen kesän mittaan löytänyt. Makkarat tietysti mukaan.
Hep, mukana ollaan alustavasti.
-pasi
oppeS

Su-ajot

Viesti Kirjoittaja oppeS »

Onko vauhti kova, vai huolitaanko vähemmän kokemusta omaava mukaan? Pärjääkö siellä katuendurorenkain?
Stobe

Re: Su-ajot

oppeS kirjoitti:Onko vauhti kova, vai huolitaanko vähemmän kokemusta omaava mukaan? Pärjääkö siellä katuendurorenkain?
Ryhmäajeluissa mennään aina sillä periaatteella, että edelläajava odottaa takanatulevaa risteyksissä. Eli ketään ei jätetä ja saa ajaa omaa vauhtiaan. Nappularenkaista on apua, mutta muillakin pärjää.
Einari
Pyörä: KTM 500 EXC SD

Viesti Kirjoittaja Einari »

Luhalahden Nesteellä on automaatti. Sitä lähin bensis on Viljakkalan keskustan ST1, automaatti sielläkin.
kartanlukija
Pyörä: KTM 530 EXC
Viesti:

Heti lähdössä !!

Viesti Kirjoittaja kartanlukija »

Sain tänään tietää näistä sivuista ja "30.9. ajelusta" (lämpimät kiitokset hänelle, joka ilmoitti). Asustelen juurikin lähtöpaikalla, eli Kaiharin kaupan naapurissa ja vieläpä tunnen aiotun ajelualueen tiestöä. Joten intoa piukassa olisin lähdössä, kai tämä nyt varmasti toteutuu?
Stobe

Re: Heti lähdössä !!

kartanlukija kirjoitti:Sain tänään tietää näistä sivuista ja "30.9. ajelusta" (lämpimät kiitokset hänelle, joka ilmoitti). Asustelen juurikin lähtöpaikalla, eli Kaiharin kaupan naapurissa ja vieläpä tunnen aiotun ajelualueen tiestöä. Joten intoa piukassa olisin lähdössä, kai tämä nyt varmasti toteutuu?
No sitten olet minunkin naapuri. Olet varmaan bongannut ton profiilin KLE:n tässä kauppaa vastapäätä. Asutko kenties Mutkatiellä? Sieltä meinaan lähtee mukavasti papattava Kotari aina silloin tällöin. Niin ajelusta, mukaan lähtijöitä on ilmoittanut alustavasti hyvin. Itse olen jokatapauksessa lähdössä...
kartanlukija
Pyörä: KTM 530 EXC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kartanlukija »

Kyllä nyt jo osaan yhdistää missä asut ja joo ... Mutkatiellähän minä. Todella lähellä asutaan ja hauska sattuma yhdistää nyt paremmin tutustumaan... Parempi nyt, kuin ei ollenkaan :D

Perjantaina illalla pitää ensin ehtiä Lapualle, siellä ajetaan kauden viimeinen Rallin F-cupin osakilpailu Lauantaina. Olen kartanlukijana Samuli Nevällä, jonka kanssa ollaan nyt F-cupin yleisessä luokassa sijalla 6. Eli tiukkaa puristusta tietysti, jotta saatais vielä parannettua. Meidän teamin kotisivut löytyy www.rallyteampaimio.com

Sieltä kun selviää yöllä kotiin, niin sitten Sunnuntaina pääsee rentoutuun KTM:n kanssa. Nähdään kaupalla!

t:juha
ehorko

Viesti Kirjoittaja ehorko »

Jees, vois ittekin tulla hieman päristeleen, tarttee yrittää kehitellä jälkikasvulle hoitaja jostain...
Millaisella setillä tienpäällä, makkarat mukaan, kuis kauan ajattelitte pärrätä ?

ESa
Vastaa Viestiin