Tampereen seudun porukka-ajelu
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- Stobe
- Pyörä: Caballero 700,ZRX1200R, KLE 500
Olisiko ensi sunnuntaina(lähtö iltapäivällä) halukkaita lähtemään pienelle kierrokselle Ylöjärveltä pohjoiseen päin. Muutaman hyvän pätkän olen kesän mittaan löytänyt. Makkarat tietysti mukaan.
"Kato iskä, tossa on oikeen kunnon tuplajouset",
- Pyynikin näkötornilla tuntemattomaksi jäänyt pikkupoika KLE:n oransseista haitarikumeista
- Pyynikin näkötornilla tuntemattomaksi jäänyt pikkupoika KLE:n oransseista haitarikumeista
- Stobe
Mukavasti näyttäisi olevan mielenkiintoa. Pääsääntöisesti normaaleja metsäautoteitä on tarkoitus ajella. Ainakin alkupätkästä olen kaavaillut myös pienempää uraa, jossa tulee möhköendurolla hieman lämminkin. Reitti on alkua lukuunottamatta vasta suunnitteilla, joten tarvittaessa voidaan poiketa tankilla esim. Luhalahdessa(muistaako joku onko Luhalahden Autohuollon Nesteellä automaatti?), Kyrönlahdessa(ST1) tai Kurussa. 100 kilsan toimintasäteelläkin siis pärjää.
Lähtöpaikaksi ehdotan Kaiharin kauppaa Ylisellä Vanhan Kuruntie varressa(n. 10 km Ylöjärveltä pohjoiseen). Sopiva kellonaika voisi olla klo 13.30?
Lähtöpaikaksi ehdotan Kaiharin kauppaa Ylisellä Vanhan Kuruntie varressa(n. 10 km Ylöjärveltä pohjoiseen). Sopiva kellonaika voisi olla klo 13.30?
- Stobe
Re: Su-ajot
Ryhmäajeluissa mennään aina sillä periaatteella, että edelläajava odottaa takanatulevaa risteyksissä. Eli ketään ei jätetä ja saa ajaa omaa vauhtiaan. Nappularenkaista on apua, mutta muillakin pärjää.oppeS kirjoitti:Onko vauhti kova, vai huolitaanko vähemmän kokemusta omaava mukaan? Pärjääkö siellä katuendurorenkain?
-
kartanlukija
- Pyörä: KTM 530 EXC
- Viesti:
Heti lähdössä !!
Sain tänään tietää näistä sivuista ja "30.9. ajelusta" (lämpimät kiitokset hänelle, joka ilmoitti). Asustelen juurikin lähtöpaikalla, eli Kaiharin kaupan naapurissa ja vieläpä tunnen aiotun ajelualueen tiestöä. Joten intoa piukassa olisin lähdössä, kai tämä nyt varmasti toteutuu?
- Stobe
Re: Heti lähdössä !!
No sitten olet minunkin naapuri. Olet varmaan bongannut ton profiilin KLE:n tässä kauppaa vastapäätä. Asutko kenties Mutkatiellä? Sieltä meinaan lähtee mukavasti papattava Kotari aina silloin tällöin. Niin ajelusta, mukaan lähtijöitä on ilmoittanut alustavasti hyvin. Itse olen jokatapauksessa lähdössä...kartanlukija kirjoitti:Sain tänään tietää näistä sivuista ja "30.9. ajelusta" (lämpimät kiitokset hänelle, joka ilmoitti). Asustelen juurikin lähtöpaikalla, eli Kaiharin kaupan naapurissa ja vieläpä tunnen aiotun ajelualueen tiestöä. Joten intoa piukassa olisin lähdössä, kai tämä nyt varmasti toteutuu?
-
kartanlukija
- Pyörä: KTM 530 EXC
- Viesti:
Kyllä nyt jo osaan yhdistää missä asut ja joo ... Mutkatiellähän minä. Todella lähellä asutaan ja hauska sattuma yhdistää nyt paremmin tutustumaan... Parempi nyt, kuin ei ollenkaan
Perjantaina illalla pitää ensin ehtiä Lapualle, siellä ajetaan kauden viimeinen Rallin F-cupin osakilpailu Lauantaina. Olen kartanlukijana Samuli Nevällä, jonka kanssa ollaan nyt F-cupin yleisessä luokassa sijalla 6. Eli tiukkaa puristusta tietysti, jotta saatais vielä parannettua. Meidän teamin kotisivut löytyy www.rallyteampaimio.com
Sieltä kun selviää yöllä kotiin, niin sitten Sunnuntaina pääsee rentoutuun KTM:n kanssa. Nähdään kaupalla!
t:juha
Perjantaina illalla pitää ensin ehtiä Lapualle, siellä ajetaan kauden viimeinen Rallin F-cupin osakilpailu Lauantaina. Olen kartanlukijana Samuli Nevällä, jonka kanssa ollaan nyt F-cupin yleisessä luokassa sijalla 6. Eli tiukkaa puristusta tietysti, jotta saatais vielä parannettua. Meidän teamin kotisivut löytyy www.rallyteampaimio.com
Sieltä kun selviää yöllä kotiin, niin sitten Sunnuntaina pääsee rentoutuun KTM:n kanssa. Nähdään kaupalla!
t:juha