Mielestäni tästä on rivien välistä luettavissa jonkinlaisia vihjeitä reitin suunnittelua ajatellen...Seppo Honkanen kirjoitti:Höpö höpö! Maksoin eilen Adventuremiesten ilmoittautumiset, joten turha luuloLupaan ajaa Adventuren samoista paikoista kuin sinä SE:n
![]()
T. Sepi
Kevätretki "Rieska" Hämeessä 18.-20.5.2007
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
vkoivu
- Pyörä: pyörät myyty
Näkyy olevan tossa listassa mun mopoksi merkattu GS, mikä ei ole alkuunkaan oikea laite jos puhutaan nopeasta etenemisestä pienillä sorapätkillä.Ande749 kirjoitti:Mielestäni tästä on rivien välistä luettavissa jonkinlaisia vihjeitä reitin suunnittelua ajatellen...Seppo Honkanen kirjoitti:Höpö höpö! Maksoin eilen Adventuremiesten ilmoittautumiset, joten turha luuloLupaan ajaa Adventuren samoista paikoista kuin sinä SE:n
![]()
T. Sepi
Reissuun olen kuitenkin lähdössä mitä ilmeisimmin DRZ:lla, joten mun puolesta osa reitistä voi kulkea muutakin pinnotteita kuin asfalttia pitkin. (Mikäli se vain tuulilasimopoilijoille sopii.)
jaahas..se siitä rauhallisesta maisema-ajelusta...eiku ruuvaamaan penkkiä irti tilalle pultata lisähöyrysäiliö ei siinä penkillä kumminkaan taida ehtiä istuskelemaan...Ande749 kirjoitti:Mielestäni tästä on rivien välistä luettavissa jonkinlaisia vihjeitä reitin suunnittelua ajatellen...Seppo Honkanen kirjoitti:Höpö höpö! Maksoin eilen Adventuremiesten ilmoittautumiset, joten turha luuloLupaan ajaa Adventuren samoista paikoista kuin sinä SE:n
![]()
T. Sepi
Kaksi puuttuvaa maksua ovat pankkien välisessä "rahaputkessa", rahat saapunevat parin päivän päästä tililleni. Eli kaikki ilmoittauneet ovat maksaneet majoitusmaksunsa.
Jos sinulle tulee tarvetta perua reissu, niin lähetä yv minulle ja seuraavana jonossa olevalle kaverille. Rahaliikenne tapahtuu suoraa matkan peruneen ja varasijalla olevan henkilön välillä.
Seuraavana vuorossa on reittien laatiminen. Minä teen reittiehdotuksen SM-porukalle. Rohkaisen, tai suorastaan määrään
enduroporukoita suunnittelemaan omat reittinsä. Minulla on OziExplorer käytössä, eli siinä muodossa on reittitietoa myöhemmin tarjolla. Hannulla taisi olla kokemusta reittiformaatien konvertoinnista? Keskustellaan niistä joko puhelimessa tai voimme tavata toisemme tietokoneiden ääressä.
-Veijo
Jos sinulle tulee tarvetta perua reissu, niin lähetä yv minulle ja seuraavana jonossa olevalle kaverille. Rahaliikenne tapahtuu suoraa matkan peruneen ja varasijalla olevan henkilön välillä.
Seuraavana vuorossa on reittien laatiminen. Minä teen reittiehdotuksen SM-porukalle. Rohkaisen, tai suorastaan määrään
-Veijo
Minä ainakin voin tehdä reittisuunnitelmia.Veijo kirjoitti:Kaksi puuttuvaa maksua ovat pankkien välisessä "rahaputkessa", rahat saapunevat parin päivän päästä tililleni. Eli kaikki ilmoittauneet ovat maksaneet majoitusmaksunsa.
Seuraavana vuorossa on reittien laatiminen. Minä teen reittiehdotuksen SM-porukalle. Rohkaisen, tai suorastaan määräänenduroporukoita suunnittelemaan omat reittinsä. Minulla on OziExplorer käytössä, eli siinä muodossa on reittitietoa myöhemmin tarjolla. Hannulla taisi olla kokemusta reittiformaatien konvertoinnista? Keskustellaan niistä joko puhelimessa tai voimme tavata toisemme tietokoneiden ääressä.
-Veijo
-
Tikkaoja
- Pyörä: Canyon ja Cube
Toinen vaihtoehto on Kauppakeskus Tuulosen (Tuuloksessa) ravintola. Eikös kahvittelut voi hoitaa nuotiolla??Veijo kirjoitti:Olisiko ideaa ajopäivän aikana tavata jossain samassa paikassa syömisen ja kahvittelun parissa, toki ajoituksesta voi tulla ongelma? Padasjoen ABC on yksi hyvä paikka, mitä muita?
-Veijo
Onkos toiselle enduroryhmälle löytynyt reittien suunnittelijaa? Mulla on käytössä vaan kartta ja kynä, ja tuolta alueelta vähän huonosti edes sitä karttaa.
-petteri
-
vkoivu
- Pyörä: pyörät myyty
Taitaa mennä melkoiseksi koheltamiseksi jos yrittää saada aikataulut kohtaamaan. Oman ajoryhmän porukan kanssa on varmasti riittävästi jutun aihetta ja niitä juttuja voi kertoilla sitten illalla majapaikassa paremmalla ajalla. Muutenkaan en näe tarkoituksen mukaisena yrittää tehdä väkisin ruuhkaa huoltoasemalle.Veijo kirjoitti:Olisiko ideaa ajopäivän aikana tavata jossain samassa paikassa syömisen ja kahvittelun parissa, toki ajoituksesta voi tulla ongelma? Padasjoen ABC on yksi hyvä paikka, mitä muita?
-Veijo