Kevätretki "Rieska" Hämeessä 18.-20.5.2007

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Ande749
Pyörä: 12GS

Viesti Kirjoittaja Ande749 »

Seppo Honkanen kirjoitti:Höpö höpö! Maksoin eilen Adventuremiesten ilmoittautumiset, joten turha luulo 8) Lupaan ajaa Adventuren samoista paikoista kuin sinä SE:n :wink:

T. Sepi
Mielestäni tästä on rivien välistä luettavissa jonkinlaisia vihjeitä reitin suunnittelua ajatellen...
vkoivu
Pyörä: pyörät myyty

Viesti Kirjoittaja vkoivu »

Ande749 kirjoitti:
Seppo Honkanen kirjoitti:Höpö höpö! Maksoin eilen Adventuremiesten ilmoittautumiset, joten turha luulo 8) Lupaan ajaa Adventuren samoista paikoista kuin sinä SE:n :wink:

T. Sepi
Mielestäni tästä on rivien välistä luettavissa jonkinlaisia vihjeitä reitin suunnittelua ajatellen...
Näkyy olevan tossa listassa mun mopoksi merkattu GS, mikä ei ole alkuunkaan oikea laite jos puhutaan nopeasta etenemisestä pienillä sorapätkillä.

Reissuun olen kuitenkin lähdössä mitä ilmeisimmin DRZ:lla, joten mun puolesta osa reitistä voi kulkea muutakin pinnotteita kuin asfalttia pitkin. (Mikäli se vain tuulilasimopoilijoille sopii.)
MP@
Pyörä: KTM990 -13

Viesti Kirjoittaja MP@ »

Ande749 kirjoitti:

T. Sepi
jaahas..se siitä rauhallisesta maisema-ajelusta...eiku ruuvaamaan penkkiä irti tilalle pultata lisähöyrysäiliö ei siinä penkillä kumminkaan taida ehtiä istuskelemaan...
:wink:
Veijo
Pyörä: Cube AMS100 LTD

Viesti Kirjoittaja Veijo »

Jaa että pitäisi reittikin suunnitella :D Kaipa sitä jotain täytyy keksiä.

-Veijo
VAK
Pyörä: pyöräkuume on kova

Viesti Kirjoittaja VAK »

vähän OT, mutta liittyykö Veijon osallistumismaksun päivämäärä jotenkin talvisodan päättymiseen?

No, voihan tuota surauttelua pitää ainakin talven päättymisenä. Kesäpyörät taitaa kuitenkin vaihtua jo aikaisemmin ;-)
Veijo

VAK kirjoitti:vähän OT, mutta liittyykö Veijon osallistumismaksun päivämäärä jotenkin talvisodan päättymiseen?

No, voihan tuota surauttelua pitää ainakin talven päättymisenä. Kesäpyörät taitaa kuitenkin vaihtua jo aikaisemmin ;-)
Kyllä sehän se, hyvin bongattu ja Suomen historiaa opiskeltu :D :D
Ande749

Jou. Kasvatin juuri Rieska-rahastoa 16 eurolla.
vkoivu

Ande749 kirjoitti:Jou. Kasvatin juuri Rieska-rahastoa 16 eurolla.
mäki
Veijo

vkoivu kirjoitti:
Ande749 kirjoitti:Jou. Kasvatin juuri Rieska-rahastoa 16 eurolla.
mäki
Ja laakso. Visa oli keksinyt viitenumeronkin, sen merkitys ei vain minulle auennut :)

-Veijo
Veijo

Kaksi puuttuvaa maksua ovat pankkien välisessä "rahaputkessa", rahat saapunevat parin päivän päästä tililleni. Eli kaikki ilmoittauneet ovat maksaneet majoitusmaksunsa.

Jos sinulle tulee tarvetta perua reissu, niin lähetä yv minulle ja seuraavana jonossa olevalle kaverille. Rahaliikenne tapahtuu suoraa matkan peruneen ja varasijalla olevan henkilön välillä.

Seuraavana vuorossa on reittien laatiminen. Minä teen reittiehdotuksen SM-porukalle. Rohkaisen, tai suorastaan määrään :) enduroporukoita suunnittelemaan omat reittinsä. Minulla on OziExplorer käytössä, eli siinä muodossa on reittitietoa myöhemmin tarjolla. Hannulla taisi olla kokemusta reittiformaatien konvertoinnista? Keskustellaan niistä joko puhelimessa tai voimme tavata toisemme tietokoneiden ääressä.

-Veijo
Ande749

Veijo kirjoitti:Kaksi puuttuvaa maksua ovat pankkien välisessä "rahaputkessa", rahat saapunevat parin päivän päästä tililleni. Eli kaikki ilmoittauneet ovat maksaneet majoitusmaksunsa.

Jos sinulle tulee tarvetta perua reissu, niin lähetä yv minulle ja seuraavana jonossa olevalle kaverille. Rahaliikenne tapahtuu suoraa matkan peruneen ja varasijalla olevan henkilön välillä.

Seuraavana vuorossa on reittien laatiminen. Minä teen reittiehdotuksen SM-porukalle. Rohkaisen, tai suorastaan määrään :) enduroporukoita suunnittelemaan omat reittinsä. Minulla on OziExplorer käytössä, eli siinä muodossa on reittitietoa myöhemmin tarjolla. Hannulla taisi olla kokemusta reittiformaatien konvertoinnista? Keskustellaan niistä joko puhelimessa tai voimme tavata toisemme tietokoneiden ääressä.

-Veijo
Minä ainakin voin tehdä reittisuunnitelmia.
MP@
Pyörä: KTM990 -13

Viesti Kirjoittaja MP@ »

Ande749 kirjoitti:
Minä ainakin voin tehdä reittisuunnitelmia.
sitä vähän niikuin jo odoteltiikin :D
Veijo

Olisiko ideaa ajopäivän aikana tavata jossain samassa paikassa syömisen ja kahvittelun parissa, toki ajoituksesta voi tulla ongelma? Padasjoen ABC on yksi hyvä paikka, mitä muita?

-Veijo
Tikkaoja
Pyörä: Canyon ja Cube

Viesti Kirjoittaja Tikkaoja »

Veijo kirjoitti:Olisiko ideaa ajopäivän aikana tavata jossain samassa paikassa syömisen ja kahvittelun parissa, toki ajoituksesta voi tulla ongelma? Padasjoen ABC on yksi hyvä paikka, mitä muita?

-Veijo
Toinen vaihtoehto on Kauppakeskus Tuulosen (Tuuloksessa) ravintola. Eikös kahvittelut voi hoitaa nuotiolla??

Onkos toiselle enduroryhmälle löytynyt reittien suunnittelijaa? Mulla on käytössä vaan kartta ja kynä, ja tuolta alueelta vähän huonosti edes sitä karttaa.

-petteri
vkoivu

Veijo kirjoitti:Olisiko ideaa ajopäivän aikana tavata jossain samassa paikassa syömisen ja kahvittelun parissa, toki ajoituksesta voi tulla ongelma? Padasjoen ABC on yksi hyvä paikka, mitä muita?

-Veijo
Taitaa mennä melkoiseksi koheltamiseksi jos yrittää saada aikataulut kohtaamaan. Oman ajoryhmän porukan kanssa on varmasti riittävästi jutun aihetta ja niitä juttuja voi kertoilla sitten illalla majapaikassa paremmalla ajalla. Muutenkaan en näe tarkoituksen mukaisena yrittää tehdä väkisin ruuhkaa huoltoasemalle.
Vastaa Viestiin