Hienoa, että jotkut jaksavat nähdä vaivaa videoinnissa ja etenkin editoinnissa. Kuppi kuumaa kahvia kouraan ja video pyörimään isolta ruudulta! Tästä ei omien reissujen odottelumehustelu enää parane
Lapin Turnéé 2013. (Oulu-Saariselkä-Utsjoki-Alta-Oulu)
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Lapin Turnéé 2013. (Oulu-Saariselkä-Utsjoki-Alta-Oulu)
Kerrassaan mainio video ja reissutarina!
Hienoa, että jotkut jaksavat nähdä vaivaa videoinnissa ja etenkin editoinnissa. Kuppi kuumaa kahvia kouraan ja video pyörimään isolta ruudulta! Tästä ei omien reissujen odottelumehustelu enää parane
Hienoa, että jotkut jaksavat nähdä vaivaa videoinnissa ja etenkin editoinnissa. Kuppi kuumaa kahvia kouraan ja video pyörimään isolta ruudulta! Tästä ei omien reissujen odottelumehustelu enää parane
-
lasimestari
- Viestit: 480
- Liittynyt: Ke Heinä 30, 2008 6:00 pm
- Pyörä: Transalp -99
- Paikkakunta: Kannus
Re: Lapin Turnéé 2013. (Oulu-Saariselkä-Utsjoki-Alta-Oulu)
Hieno video...hyvin toteutettu
....oisko kartalle jääny reitistä viivaa 
- Totti
- Viestit: 1123
- Liittynyt: Pe Joulu 07, 2012 4:02 pm
- Pyörä: Tenere 700
- Paikkakunta: Oulu
- Viesti:
Re: Lapin Turnéé 2013. (Oulu-Saariselkä-Utsjoki-Alta-Oulu)
Kyllä reitit on jollakin meistä tallessa. Pitää penkoa arkistoja.
”On se kumma kun tehdään kunniaa sille joka löi jalkansa poikki.
Vaan se jolla on päässä huminaa, sitä poloista häpeää kaikki.” Timo Rautiainen & Neljäs Sektori
Exät: TransAlp, Africa Twin, 950 Adv, 990 Adv
https://www.kuraukot.fi/
Vaan se jolla on päässä huminaa, sitä poloista häpeää kaikki.” Timo Rautiainen & Neljäs Sektori
Exät: TransAlp, Africa Twin, 950 Adv, 990 Adv
https://www.kuraukot.fi/
- juilhy
- Viestit: 125
- Liittynyt: La Maalis 28, 2015 12:43 am
- Pyörä: Transalp 700
- Paikkakunta: Sodankylä
Re: Lapin Turnéé 2013. (Oulu-Saariselkä-Utsjoki-Alta-Oulu)
Kätkövastaavalle (ja muullekkin porukalle) tiedoksi tuo travel bug, on tallessa ja on viimeisemmän tiedon mukaan Sveitsissä. Ko travelleri on pyörähtänyt myös omissa käsissä 
- Totti
- Viestit: 1123
- Liittynyt: Pe Joulu 07, 2012 4:02 pm
- Pyörä: Tenere 700
- Paikkakunta: Oulu
- Viesti:
Re: Lapin Turnéé 2013. (Oulu-Saariselkä-Utsjoki-Alta-Oulu)
Hieno juttu!
”On se kumma kun tehdään kunniaa sille joka löi jalkansa poikki.
Vaan se jolla on päässä huminaa, sitä poloista häpeää kaikki.” Timo Rautiainen & Neljäs Sektori
Exät: TransAlp, Africa Twin, 950 Adv, 990 Adv
https://www.kuraukot.fi/
Vaan se jolla on päässä huminaa, sitä poloista häpeää kaikki.” Timo Rautiainen & Neljäs Sektori
Exät: TransAlp, Africa Twin, 950 Adv, 990 Adv
https://www.kuraukot.fi/
Re: Lapin Turnéé 2013. (Oulu-Saariselkä-Utsjoki-Alta-Oulu)
Onko tarkempaa tietoa, kun en löytänyt geogaching sivulta tietoa, että olisi ollut kierrossa?juilhy kirjoitti:Kätkövastaavalle (ja muullekkin porukalle) tiedoksi tuo travel bug, on tallessa ja on viimeisemmän tiedon mukaan Sveitsissä. Ko travelleri on pyörähtänyt myös omissa käsissä
Olisipa hyvä, jos se olisi löytänyt tiensä takaisin kiertoon.
TeemuMoi
- juilhy
- Viestit: 125
- Liittynyt: La Maalis 28, 2015 12:43 am
- Pyörä: Transalp 700
- Paikkakunta: Sodankylä
Re: Lapin Turnéé 2013. (Oulu-Saariselkä-Utsjoki-Alta-Oulu)
Pistin yv:nTeemuMoi kirjoitti:Onko tarkempaa tietoa, kun en löytänyt geogaching sivulta tietoa, että olisi ollut kierrossa?
Olisipa hyvä, jos se olisi löytänyt tiensä takaisin kiertoon.
TeemuMoi
Re: Lapin Turnéé 2013. (Oulu-Saariselkä-Utsjoki-Alta-Oulu)
Erehdyttävän samännäköisiä oli matkaajasmurffit, mutta valitettavasti ei ollut kyse ihan samaisesta kaverista.juilhy kirjoitti:Pistin yv:nTeemuMoi kirjoitti:Onko tarkempaa tietoa, kun en löytänyt geogaching sivulta tietoa, että olisi ollut kierrossa?
Olisipa hyvä, jos se olisi löytänyt tiensä takaisin kiertoon.
TeemuMoi
Eli kyllä alkuperäinen on valitettavasti jäänyt omille teilleen.
TeemuMoi