Lapin Turnéé 2013. (Oulu-Saariselkä-Utsjoki-Alta-Oulu)

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Patu
Viestit: 24
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2011 12:05 am
Pyörä: R1150GS

Re: Lapin Turnéé 2013. (Oulu-Saariselkä-Utsjoki-Alta-Oulu)

Viesti Kirjoittaja Patu »

Kerrassaan mainio video ja reissutarina!

Hienoa, että jotkut jaksavat nähdä vaivaa videoinnissa ja etenkin editoinnissa. Kuppi kuumaa kahvia kouraan ja video pyörimään isolta ruudulta! Tästä ei omien reissujen odottelumehustelu enää parane :D
lasimestari
Viestit: 480
Liittynyt: Ke Heinä 30, 2008 6:00 pm
Pyörä: Transalp -99
Paikkakunta: Kannus

Re: Lapin Turnéé 2013. (Oulu-Saariselkä-Utsjoki-Alta-Oulu)

Viesti Kirjoittaja lasimestari »

Hieno video...hyvin toteutettu :D ....oisko kartalle jääny reitistä viivaa :wink:
Avatar
Totti
Viestit: 1123
Liittynyt: Pe Joulu 07, 2012 4:02 pm
Pyörä: Tenere 700
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Lapin Turnéé 2013. (Oulu-Saariselkä-Utsjoki-Alta-Oulu)

Viesti Kirjoittaja Totti »

Kyllä reitit on jollakin meistä tallessa. Pitää penkoa arkistoja.
”On se kumma kun tehdään kunniaa sille joka löi jalkansa poikki.
Vaan se jolla on päässä huminaa, sitä poloista häpeää kaikki.” Timo Rautiainen & Neljäs Sektori

Exät: TransAlp, Africa Twin, 950 Adv, 990 Adv

https://www.kuraukot.fi/
Avatar
juilhy
Viestit: 125
Liittynyt: La Maalis 28, 2015 12:43 am
Pyörä: Transalp 700
Paikkakunta: Sodankylä

Re: Lapin Turnéé 2013. (Oulu-Saariselkä-Utsjoki-Alta-Oulu)

Viesti Kirjoittaja juilhy »

Kätkövastaavalle (ja muullekkin porukalle) tiedoksi tuo travel bug, on tallessa ja on viimeisemmän tiedon mukaan Sveitsissä. Ko travelleri on pyörähtänyt myös omissa käsissä :)
Avatar
Totti
Viestit: 1123
Liittynyt: Pe Joulu 07, 2012 4:02 pm
Pyörä: Tenere 700
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Lapin Turnéé 2013. (Oulu-Saariselkä-Utsjoki-Alta-Oulu)

Viesti Kirjoittaja Totti »

Hieno juttu!
”On se kumma kun tehdään kunniaa sille joka löi jalkansa poikki.
Vaan se jolla on päässä huminaa, sitä poloista häpeää kaikki.” Timo Rautiainen & Neljäs Sektori

Exät: TransAlp, Africa Twin, 950 Adv, 990 Adv

https://www.kuraukot.fi/
TeemuMoi
Viestit: 109
Liittynyt: Su Kesä 12, 2011 8:30 pm
Pyörä: CRF1000L
Paikkakunta: Oulu

Re: Lapin Turnéé 2013. (Oulu-Saariselkä-Utsjoki-Alta-Oulu)

Viesti Kirjoittaja TeemuMoi »

juilhy kirjoitti:Kätkövastaavalle (ja muullekkin porukalle) tiedoksi tuo travel bug, on tallessa ja on viimeisemmän tiedon mukaan Sveitsissä. Ko travelleri on pyörähtänyt myös omissa käsissä :)
Onko tarkempaa tietoa, kun en löytänyt geogaching sivulta tietoa, että olisi ollut kierrossa?
Olisipa hyvä, jos se olisi löytänyt tiensä takaisin kiertoon.

TeemuMoi
Avatar
juilhy
Viestit: 125
Liittynyt: La Maalis 28, 2015 12:43 am
Pyörä: Transalp 700
Paikkakunta: Sodankylä

Re: Lapin Turnéé 2013. (Oulu-Saariselkä-Utsjoki-Alta-Oulu)

Viesti Kirjoittaja juilhy »

TeemuMoi kirjoitti:Onko tarkempaa tietoa, kun en löytänyt geogaching sivulta tietoa, että olisi ollut kierrossa?
Olisipa hyvä, jos se olisi löytänyt tiensä takaisin kiertoon.

TeemuMoi
Pistin yv:n
TeemuMoi
Viestit: 109
Liittynyt: Su Kesä 12, 2011 8:30 pm
Pyörä: CRF1000L
Paikkakunta: Oulu

Re: Lapin Turnéé 2013. (Oulu-Saariselkä-Utsjoki-Alta-Oulu)

Viesti Kirjoittaja TeemuMoi »

juilhy kirjoitti:
TeemuMoi kirjoitti:Onko tarkempaa tietoa, kun en löytänyt geogaching sivulta tietoa, että olisi ollut kierrossa?
Olisipa hyvä, jos se olisi löytänyt tiensä takaisin kiertoon.

TeemuMoi
Pistin yv:n
Erehdyttävän samännäköisiä oli matkaajasmurffit, mutta valitettavasti ei ollut kyse ihan samaisesta kaverista.
Eli kyllä alkuperäinen on valitettavasti jäänyt omille teilleen.

TeemuMoi
Vastaa Viestiin