KKKK10 6.-8.8.2010 Heinävaara/ Pohjois-Karjala

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

JanneH
Pyörä: lainaDomi

Re: KKKK10 6.-8.8.2010 Heinävaara/ Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja JanneH »

Doniin!

Eilen kkkk10 reitti ajettu läpi.. yli 300km pieniä ja vielä pienempiä sorateitä :mrgreen: :mrgreen:

Noin 90% soraa 8)

Reitti on n.330km pitkä ja taukoineen ottaa semmoiset 8tuntia, oikoa voi helposti jos ei halua koko reittiä ajaa..( :shock: )

Ilomantsi-Möhkö väli noin 20km on ainut pitempi asvaltti osuus, kun ei soraa pitkin pääse.(voi ajaa pientareella :lol: )
Viimmevuotiseen tapaan on ajelulupa saatu myös tuonne Mustavaaran laskettelumäen rinteille,
ainut toive oli että hissilinjaa ei ajettaisi ylöspäin.
Viimmeksi oli noussut niin paljon isoja kiviä esiin :shock: että oli tampparin terät olleet talvella kovilla..

Reitti on toistaiseksi vain paperi kartalla, jos joku vois sen sähköiseen muotoon näpytellä sitä kaipaaville olisin kiitollinen koska itse en osaa :roll: (minulta saa kopion kartasta )
Otan reitistä muutenkin joitain värikopioita niin että jokaisella partiolla olisi reitti myös paperilla.

Jos kysyttävää niin laittakaa yv.tä tai pirauttakaa nolla44 323 323 6

t. Janne

Heinävaarassa, Hattuvaarassa(reitin puolivälissä) ja Ilomantsissa tankkaus paikat.
Kauppa majan lähellä joten evästä ei tarvitse kaukaa kuljettaa (n.5km)
Liitteet
DSC00467.JPG
Viimeksi muokannut JanneH, Ti Heinä 27, 2010 8:59 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
ramirin
Pyörä: Ready To Push

Viesti Kirjoittaja ramirin »

JanneH kirjoitti: Reitti on toistaiseksi vain paperi kartalla, jos joku vois sen sähköiseen muotoon näpytellä sitä kaipaaville olisin kiitollinen koska itse en osaa :roll: (minulta saa kopion kartasta )
Saatko kartasta niin tarkat kuvat (tai skannattua sen) että erottaa mitä tietä kuljetaan? Siitä se muuttuis gpx muotoon aika joutuisasti, voisin kipaista toki kartan sulta mut siihen menis taas yks takarengas ja pari päivää :lol:
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
Ahti
Pyörä: 990R taas

Viesti Kirjoittaja Ahti »

Moro,

Viimeiseen asti pidätin tätä ilmoa,et jos ihme tapahtuisi, mut ei.
Mulla ei ole mopoa,näin ollen Team Horsma ei toteudu tänä vuonna ainakaan viime vuoden kokoon panolla :cry: :cry:

Toivotan kaikille osallistujille makoisia kurvailuja mahtavilla Pohjois-Karjalan korpiteillä.

Jos sallitte, tulen ihan itse paikalle kääntämään sapelia haavassa.

Ahti.
LightSpeed
Pyörä: FE390,12GS

Viesti Kirjoittaja LightSpeed »

akui68 kirjoitti:Moro,

Mulla ei ole mopoa,näin ollen Team Horsma ei toteudu tänä vuonna ainakaan viime vuoden kokoon panolla :cry: :cry:

Toivotan kaikille osallistujille makoisia kurvailuja mahtavilla Pohjois-Karjalan korpiteillä.

Ahti.
Säädän reittiä hieman siinä toivossa että horsmaa tms. jostain löytyy...
kirppu
Pyörä: NN.

Viesti Kirjoittaja kirppu »

Ahti.
Tuuhan Ahti morottelemaan vaikka munamankelilla!

Ja mielellään otan vastaan tuon reitin myöskin Garmin-Zumo yhteensopivana. nimin. itellä tunnit tuon väkästelemiseen kortilla :x
ex. KTM 690R -09
ex. KTM 640 Adventure -04
ex. Yamaha 660 Tenere -94
ramirin
Pyörä: Ready To Push

Viesti Kirjoittaja ramirin »

Ahti.
Joo, tuu toki paikalle niin käännetään sitä sapelia oikein porukalla 8) Team Horsma kokoontukoon tänä vuonna saunassa ja palataan ens vuonna sitte taas Ahdin valtakuntaan..
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
skuikka
Pyörä: SE

Viesti Kirjoittaja skuikka »

Mahtuukos sinne vielä mukaan kun lopultakin paljastui etten ollut luvannut ko. viikonloppuna tehdä mitään puoliskon kanssa?
Mitenkäs nuo reitit? Onko kuinka paljon veteliä paikkoja? Pohdin vaan sitä, jotta jaksaako vaihtaa motokumien tilalle maastohenkisempää. Pari kertaa olen innoissani suonkin yli liitänyt rosso sorsilla, mutta eihän se niin hauskaa ole.
Teltankin saan lainattua.
JanneH

JanneH kirjoitti:Doniin!

Eilen kkkk10 reitti ajettu läpi.. yli 300km pieniä ja vielä pienempiä sorateitä :mrgreen: :mrgreen:

Noin 90% soraa 8)

Reitti on n.330km pitkä ja taukoineen ottaa semmoiset 8tuntia, oikoa voi helposti jos ei halua koko reittiä ajaa..( :shock: )

Ilomantsi-Möhkö väli noin 20km on ainut pitempi asvaltti osuus, kun ei soraa pitkin pääse.(voi ajaa pientareella :lol: )
Viimmevuotiseen tapaan on ajelulupa saatu myös tuonne Mustavaaran laskettelumäen rinteille,
ainut toive oli että hissilinjaa ei ajettaisi ylöspäin.
Viimmeksi oli noussut niin paljon isoja kiviä esiin :shock: että oli tampparin terät olleet talvella kovilla..

Otan reitistä joitain värikopioita niin että jokaisella partiolla olisi reitti myös paperilla.

Jos kysyttävää niin laittakaa yv.tä tai pirauttakaa nolla44 323 323 6

t. Janne

Heinävaarassa, Hattuvaarassa(reitin puolivälissä) ja Ilomantsissa tankkaus paikat.
Kauppa majan lähellä joten evästä ei tarvitse kaukaa kuljettaa (n.5km)

Kiitokset Jussille joka teki reitit TomTomille sekä GPX muotoon!
Löytyy myös googlemaps reittinä.
Ken haluaa niin yv llä lähetän!

-Janne-
JanneH

skuikka kirjoitti:Mahtuukos sinne vielä mukaan kun lopultakin paljastui etten ollut luvannut ko. viikonloppuna tehdä mitään puoliskon kanssa?
Mitenkäs nuo reitit? Onko kuinka paljon veteliä paikkoja? Pohdin vaan sitä, jotta jaksaako vaihtaa motokumien tilalle maastohenkisempää. Pari kertaa olen innoissani suonkin yli liitänyt rosso sorsilla, mutta eihän se niin hauskaa ole.
Teltankin saan lainattua.
Tervetuloa!

Motokumeilla pärjää, reitti menee 100% teitä pitkin, laita vuan 3 eukkuu tilille jos teltassa majoitut..
Taitais pari sopia vielä sisällekkin niin ei tartte kuin telttapatja ja makuupussi tuoda :mrgreen:

Suon ylityksiä ei tänävuonna taida olla? jos tuo team horsma ei ryhmity uudella kokoonpanolla :mrgreen: :roll:

-Janne-
Roiske
Pyörä: DR800, DR-Z400

Viesti Kirjoittaja Roiske »

JanneH kirjoitti:
Kyllä tuostakin välistä saa puolet siirrettyä soran puolelle, mutta kokonaismatka kasvaa hieman samalla, niin meneekö liiankin pitkäksi, voin kyllä neuvoa sen reitin jos kiinnostusta on??

Horsmien sekaan kaipaaville voin myös tarjota jotain reittiä Ilomantsin suunnalta, jos lähden DR-Z:lla vetämään. Upotus hommiin en välttämättä kaipaa jos hellettä on, mutta vauhdikkaampaa enskamaastoa ja pikkuteitä ajelen mielellään.
LateK
Pyörä: Honda CRF 300 Rally -21

Viesti Kirjoittaja LateK »

Janne ?
En muista viimevuotisesta kun olin niin täpinöissä että missä on majapaikkaa lähin tankkauspiste, siis bensaa :lol: ?
Niin ruokatavaraa saa lähikaupasta Heinävaarasta eikö näin, miten kauppa on auki ?
muma
Pyörä: Husqvarna TR

Viesti Kirjoittaja muma »

Bensaa saa kahdensadan metrin päästä ruokakaupasta yötä päivää automaatista.
Mulla mopo epäkunnossa mutta teen kaikkeni että saan sen kuntoon kkkk:hon.
skuikka
Pyörä: SE

Viesti Kirjoittaja skuikka »

Siis onko sisäpaikkoja vielä mahdollista saada? En mie huvin vuoksi telttaile jos ei pakko ole.
LightSpeed
Pyörä: FE390,12GS

Viesti Kirjoittaja LightSpeed »

Roiske kirjoitti:
JanneH kirjoitti:
Kyllä tuostakin välistä saa puolet siirrettyä soran puolelle, mutta kokonaismatka kasvaa hieman samalla, niin meneekö liiankin pitkäksi, voin kyllä neuvoa sen reitin jos kiinnostusta on??

Horsmien sekaan kaipaaville voin myös tarjota jotain reittiä Ilomantsin suunnalta, jos lähden DR-Z:lla vetämään. Upotus hommiin en välttämättä kaipaa jos hellettä on, mutta vauhdikkaampaa enskamaastoa ja pikkuteitä ajelen mielellään.
Kaikki vaikea ja pehmeä kiinnostaa. 8)
mtk71
Pyörä: Haussa

Viesti Kirjoittaja mtk71 »

[quote="LightSpeed"][quote="akui68"]Moro,

Ahti.[/quote]
Säädän reittiä hieman siinä toivossa että horsmaa tms. jostain löytyy...[/quote]

LightSpeed tai Kirppu, mahtuiskohan sinne teidän letkaan mukaan yksi lisää, kun nyt olis toi kalustokin saman tasoista? :P

Jos muuten eteläisestä suomesta on joku menossa pohjois-karjalaan vasta perjantain aikana ja vielä mielellään isoimpia teitä vältellen, niin tulisin mielelläni matkaseuraksi. Tuommoisen pitkän päivän ajelee mielummin kimpassa. Ootteko esim. Maikki tai Karma menossa silloin?

t. Miika
Kurapyöräily, parasta mitä voi tehdä housut jalassa.
Vastaa Viestiin