Etelä-Savo
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Etelä-Savo
pitää sopia joku viikonloppu niin käydään pöräyttää.
ootko hommannu piikit?
ootko hommannu piikit?
Re: Etelä-Savo
jeh, pitäs kattoo miten osuu töitä. ostaa täräytin hertulta renkaat pois
etusessa maltilliset piikit ja takana hiukan ronskimmat... aivan huippuhyvät.
- HessuL
- Viestit: 285
- Liittynyt: Ti Kesä 10, 2008 4:11 pm
- Pyörä: R 80 GS, Tuareg
- Paikkakunta: Etelä-Karjala
Re: Etelä-Savo
Heitettiin näin Etelä-Savolaisin voimin pieni Hypotermia-ajelu; Joroinen-Svnl-Kesälahti-Kitee-Tuupovaara (yöpyminen)-Rääkkylä-Liperi-Savonranta-Kangaslampi-Varkaus-Joroinen. Pakko oli taas menomatkalla tällainen matkailumainoskuva ottaa
Testailtiin vehkeitä lähestyvää ABBM-reissua varten. Valitettavasti oli lähes kesäkeli joten kunnollista testiä ei päästy tekemään mutta kivaa oli kuitenkin; kyllä Pohjois-Karjalan tiestö hemmottelee sorapyöräilijää niin kesällä kuin talvellakin
Testailtiin vehkeitä lähestyvää ABBM-reissua varten. Valitettavasti oli lähes kesäkeli joten kunnollista testiä ei päästy tekemään mutta kivaa oli kuitenkin; kyllä Pohjois-Karjalan tiestö hemmottelee sorapyöräilijää niin kesällä kuin talvellakin
Sora/lumipyöräilijä
"Boxerin valinta ei merkitse lyhytaikaisten muotivirtausten perässä juoksemista, vaan se tehdään tietoisina ihmisen ja moottoripyörän välisestä erikoissuhteesta."
"Boxerin valinta ei merkitse lyhytaikaisten muotivirtausten perässä juoksemista, vaan se tehdään tietoisina ihmisen ja moottoripyörän välisestä erikoissuhteesta."
Re: Etelä-Savo
Hyvä kuva, josko sitä vaikka ens talvena olis itekkin tuossa rivistössä vaikka mukana
Toivottavasti rakennusbudjetti pitää siinä määrin, ettei tartte tennaria myyvä pois
Toivottavasti rakennusbudjetti pitää siinä määrin, ettei tartte tennaria myyvä pois
Re: Etelä-Savo
Rakennus budjetti pitää suunnitella silleensä että uus mopo pitää olla pihassa jo ennenkun rupeet tilaamaan anturamassoja.zuidi kirjoitti:Hyvä kuva, josko sitä vaikka ens talvena olis itekkin tuossa rivistössä vaikka mukana![]()
Toivottavasti rakennusbudjetti pitää siinä määrin, ettei tartte tennaria myyvä pois
Ps. Projektin lopussa yleensä se naulapakettikin tuntuu maksavan ihan helv... Paljon.
Re: Etelä-Savo
Mites viikonloppuna oisko jotain kivaa hikilenkkiä tiedossa?
Re: Etelä-Savo
Vielä ei uskalla varmaksi luvata ehtiikö mukaan, mutta katotaan. Onko millasia suunnitelmia?
Re: Etelä-Savo
sunnuntaina onnistuisi lähteä, mites muut?
Re: Etelä-Savo
Kesäkumilla ei taida uskaltaa.
Re: Etelä-Savo
jäärata aukaistu.
meinattiin mennä huomenna ajamaan mut voihan sitä sunnuntaitakin suunnitella.
meinattiin mennä huomenna ajamaan mut voihan sitä sunnuntaitakin suunnitella.
Re: Etelä-Savo
Jokos täällä suunnalla muilla on suunnitelmia? Täällä on jo kovasti kierretty lähipitäjiä 
Re: Etelä-Savo
Kyllä täällä on päristy kesät ja talavet mut nyt kesä pieksuilla pysytty tässä ihan omilla nurkilla.Ville81 kirjoitti:Jokos täällä suunnalla muilla on suunnitelmia? Täällä on jo kovasti kierretty lähipitäjiä
Lauantaina jos kävis sillä karjalan kevät kierroksella. Suattaapi olla enimmäkseen assua mut pääasia et pääsee tuttujen kanssa turisemaan
- CapoSakke
- Viestit: 1354
- Liittynyt: To Elo 09, 2007 7:54 am
- Pyörä: ELUKKA 57, ISO ELUKKA 660 RR, CAPO
- Paikkakunta: Savo / All Oceans
- Viesti:
Re: Etelä-Savo
Täällä topikilla tuntuu olevan aika hiljaista
Aamulla lähetään Savon Pariisista neljän mopon voimin 0900, Juva Neste n.1100, Puumala n. 1400 ja illaksi Tuunaantuville. Sunnuntaina: Savonlinna, Sulkava, Juva, Joroinen…
Aamulla lähetään Savon Pariisista neljän mopon voimin 0900, Juva Neste n.1100, Puumala n. 1400 ja illaksi Tuunaantuville. Sunnuntaina: Savonlinna, Sulkava, Juva, Joroinen…
Don't ride faster than you guardian angel can fly!
Osta enduro niin et tarvitse katua!
...You know it's a bit windy when you get passed by your own dust...
JUTAKO
https://www.gsh457.com/ktm-adventure-rally-finland/
Osta enduro niin et tarvitse katua!
...You know it's a bit windy when you get passed by your own dust...
JUTAKO
https://www.gsh457.com/ktm-adventure-rally-finland/
Re: Etelä-Savo
kyllä ois kiva lähtä remmiin mukaan... mut joutuu olee jo klo 17 töissä... ja pitäs vielä tää edeltäväkin yö olla töissä
Re: Etelä-Savo
Talon rakennus ja pyörän remontti syönyt liiaksi aikaa, mutta eiköhän tästä syksyä kohti ainakin meikäläinen piristy 