Terve!! No nyt on Norjat ja Kuopiot ajettu. Olin lähössä mopolla Hossaan viikonloppuna mutta ilimat jäähtyy taas. Vois joutaakin lauantaina
johonkin lähialueelle kun ei tulekaan kalastuksellisia kelejä...
- Olisko kellään muuten Garmin autonavigaattoriin sopivaa maastokarttaa kainuun alueelle. Ja halavalla tietennii??
Lauantaina pitäisi olla aamutuimaan itärajalla kiväärin kanssa ja kovat piipussa. Menen nimittäin Vartiukseen ampumakilpailuun.. Mutta olen sieltä kyllä jo iltapäiväksi pois, joten riippuen ajelun alkamisajankohdasta saattaisin keretäkin mukaan. Mihin aikaan olet Timo lähtöä miettinyt??
Moro. Kysyjälle vastaukseksi että absilta ovat lähteny... Ruuhella tapailttiin alkukesästä. Ja edelleen: Lauantain ajoihin en taaskaan tule koska lähen näillä sekunneilla Uvalle kuhanpyyntiin. Linkki on kyllä vitunpitkä, onko jotain jota en muka osaa?? Mökille saa tulla, omat eväät mukaan... http://maps.google.fi/maps?f=d&saddr=64 ... 24976&z=10
Hoi!! Takaisin kotona ollaan. On kaks yötä uisteltu kuhaa ja päivät "levätty".
Möykkysenjärven ja Humalavaaran maisemissa gepsiä testailtu.
Tuttuja tapailtu ja pikkusen kupiteltu. Perhana että oli mukavaa.
GOOGLE- reitti näytti kovin tutulta!!
- Viikonloppuna ei vissiin ollu porukka-ajelua??
Ei ollut ainakaan minun tiedossa. Mutta tällä viikolla kyllä pitäisi saada jo sen verran porukkaa kasaan että
päästäisiin surauttelemaan! "Vielä on kesää jäljellä"..
Perhana. Tänään pitää suunnitella ja kenties toteuttaa dieselveron muutos 630€:sta 72€:oon. Lauantai-iltapäivällä joutaisin parin tunnin pikku pyräykselle.