Onko Ruuhijärvi edelleen hyvä paikka kokoontua?
Olisko kukaan autolla ja peräkärrynkans vuosankaan tulossa? Sais pensat mukavammin kulukemaan. Ja kor.. eekäku kaljat.
Mullon kyllä kärry mutta auto puuttuu just sillon.
- Aamulla lähen Ristijärvelle mökille juhannusta piiloon. Alakaa hillitön kuhan
uistelu Uvalla. Hyvää Jussia kaikille!!
Mennään sitten Ruuhijärvelle ensi viikon torstaina. Nähdään siellä klo 18:00. Lopuksi voisi heittää pikku lenkin Losonvaaran ympäristössä, jos siltä tuntuu.
Koskenmäen kauppa on avoinna lauantaina 08-13 ja sunnuntaina 10-13, joten polttoainetäydennykset onnistunevat sopivasti ennen kotiin lähtöä.
Lauantaiajelun välietappi Raatteen Portti on avoinna 10-18 ja sieltä saa viiden euron hintaan hernekeittolounaan lisukkeineen.
Minun puolestani perjantain lähtöaikaa voi siirtää hieman viime torstaina sovittua myöhäisemmälle, jotta kaikki ehtivät kiireettä mukaan. Miltä kuulostaisi klo 17:00 Kontiomäen Siwan pihasta? Myöhäisempikin aika onnistuu.
Toimittakaa ne nimi- ja osoitetiedot minulle sähköpostitse viimeistään keskiviikkona klo 12:00 mennessä, jotta voin toimittaa ne edelleen eteenpäin.
Mukaan mahtuu vielä, joten mikäli kiinnostusta löytyy ei muuta kuin ilmoitus minulle sähköpostilla.
Viimeksi muokannut Torsti, Ti Heinä 01, 2008 9:29 am. Yhteensä muokattu 3 kertaa.