Eikä turpeenseen jumiin jääminen ollut ainut selkkaus reissulla. Olin vain niin nopea ettei Jonkko ehtinyt ottaa kameraa... Kylmägeeli on aloittelevan surauttelijan hyvä kaveri. Kun tuo hiekka on ajoittain yllättävän pehmeää renkaan alla, muttaa kovaa kroppaa vasten...
Ai meni ihan kylmägeeliin asti
Hiekkaan jäi semmoiset 30 kertaa 30 sentin jäljet siihen mihin parkkeerasit bemarin,noh ei se aina paljon vaadikkaan mutt onneks ei mennyt pahemmin
Itekkin olin aikas juoksuhiekas siin misä kävin kattomassa et hyvin sulla aika riitti voimisteluun ennen ku pääsin takas
En ymmärrä miksi mulla jää aina jalka pahasti mopon alle
No selväähän se on ku on tommonen kiiltävä bemari niin kyllähän semmoisen oman koiven kustannuksella säästää
Ite tein aikoinaan saman ku tuli keulittua pikkasen liian pitkälle asfalttiparkis,tuli kiire päästä etunen alas ja jarruttaa,ainoa ISO onkelma siin oli että huomasin et siin oli hiekkaa asfaltin päällä

ja ISO aita vastassa ojan toisella puolella
Ei auttanut muu kun heittää pyörä sivuttain ja kyljelleen ja sillä tapaa liukua ojaan niin et renkaat ottivat vastaan sen tällin,hyvin onnistus muuten mutt jätin (joo,tiedän,jätin jopa tahallaan ku reagoi ennenkuin järki ehtii mukaan) vasemman jalan mopottimen ja asfaltin väliin.maihareista tuli raudat esiin kärjestä ja housut "haalistus" mutt onneks ei sattunut pahemmin ku et mustelmilla pärjäsin
Enää en kyllä välttämättä silleen tekis joss tarvis