Pääsiäisenä jonnekin???(matkaseuraa vailla)

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Jarski61
Pyörä: k

Viesti Kirjoittaja Jarski61 »

Vai kelit Gardalla lämpöiset.Mukava juttu.Meillä täällä upeat talviset ulkoilukelit.
Tapaamisiin Jarski
:D
mikkot7

moi

Viesti Kirjoittaja mikkot7 »

Mulla on nyt mopo korjaamolla. Kaveri purki siitä kaasarit ja vie ne jonnekin ultraääni pesuun. Hyvä että tuli puratettua,joku jousi oli hävinny ja eivät olleet kuulemma aivan synkassa. Hoputin hemmoa että pitäs päästä vielä ennen reisua ajeleen että kaiki kasauksen jälkeiset löysyydet löytyis nyt täällä kotosuomessa ennen reissua. Ja noi hitsin hitsisaumat, kestääkö ne :-) ?

Etu rengas pitää vielä ostaa joku touranse tyyppinen. Taka iskarin sain tän sivuston kautta uusittua, alan istuttaa alle kun saan pyörän kotiin.

Tähän astiset meksut on siis maksetu eli kämppä ja lautta tallinnaan. Jonkin verran olen jo kamojakin kasaillut.

Kyllä on kiva lähtee. Matka kuume näkyy sillee että kokoajan ku oltiin tyttären kanssa viikonloppuna tahkolla laskemassa pysy kirkkaana milessä jatkuvasti "kumpa vaan NYT ei sattus mitään".
Hyvää matkaa
bemAri

Viesti Kirjoittaja bemAri »

Mulla olis Mikko nurkissa 90/90 x 21 eturengas ja 130/80 x 17 takarengas. Michelinejä, etukumi mallia Sirac ja takakumi mallia T65. Sisärenkaallisia, pintaa eturenkaassa noin puolet ja takana 80% jäljellä.
Renkaiden iästä ei ole tietoa, veikkaisin jotain 5-10 vuoden välillä, mutta voisivat mennä vararenkaina, jos koko sopii.

Ari
mikkot7

moi

Voitas tehä ton etusen kanssa silleekin, että ajelisin turkuun millä ajelen ja heittäs ton sun kumin mun vanteelle sit siellä. Siinä ei kauan nokka tuhise. Meijän on meininki näillänäkymin Jarin kanssa ajella päivää aiemin sinnepäin ja siellä olis sit aikaa hieman pysähtyä ja tasata pulssia, tehä viimeajan säätöjä.
lienemme isipapan luona yhen yön ja sit porukalla hki:n.
Hyvää matkaa
mikkot7

ainii

Ja jos se näyttää kovin kuluneelta niin heittää sit vaikka puolassa jonkun baarumin sen tilalle :wink:
Hyvää matkaa
bemAri

Sopii.

Mittailin sitä eturengasta, pintaa näyttää olevan 2,5 mm keskellä ja 4,5 mm reunoilla mistä ei ole kulunut. Minullakin on kyllä raudat, voidaan vaihtaa meilläkin, jos tännepäin tulette.
Hinnaksi ajattelin, että voit koeajaa Kroatiaan saakka ja jos olet tyytyväinen, tarjoa iso tuoppi rantabaarissa.

Ari
Jarski61

Minulla myös tallinseinällä aika hyväkuntoinen tourancen etunen ja takanen.
Etu 110/80R19 taka 150/70R17 pintaa etusessa keskellä noin 2,5-3mm
Taka 2,5mm keskellä
Noilla ajelee vielä pitkän siivun.
Josko noista jompasesta ois alle?
bemAri

Niin toi mun ylimääräinen eturengas on 21 tuumainen, paljonkos sulla Mikko tuumia etuvanteessa on ?
Tapsa66

Viesti Kirjoittaja Tapsa66 »

Mä olin puolassa viime kesänä pari viikkoa lomalla ja kateeksi käy lukea teidän suunnitelmia!!
Jos meinaatte ajaa suoraan puolaan jo lähtöpäivänä, niin Suwalkissa on tälläinen hotelli, jota voin suositella:
http://www.zlotehotele.pl/dom_nauczyciela/eng/
Edit: Hotellilla on lukittu ja vartioitu parkkipaikka!

Oikein mukavaa reissua!!
Viimeksi muokannut Tapsa66, Ti Maalis 04, 2008 3:56 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
mikkot7

Moi

Toi mun etuvanne on 21 tuumaa. Siis hyvä jos tuopilla saa tollasen, kiittivaan :lol:
Takana mulla on viimekesänä virosta ostettu hyvä touranse.

Katellaan matkan kuluessa pitääkö vaihtaa jo jarskilla vaiko vasta turuus.
Hyvää matkaa
mikkot7

jaa se jarskin onki niin pieni :cry:
Siis sit turuus. Älä hävitä Ari sitä, mulle kelpaa. Kyllä elämä nyt :D hymyilee
Hyvää matkaa
bemAri

mikkot7 kirjoitti:Kyllä elämä nyt :D hymyilee
Joo, asioilla on tapana järjestyä, pidän kumin tallessa.
Tuli mieleeni, jos olette Turkuun päin tulossa, mahdutte toki meillekin yöksi. Pitää vaan miettiä millä keinolla päästään Helsinkiin, jos kelit ovat huonot. Mulla on kyllä peräkärry, jolla olen pyöriä kuskannut, mutta siihen ei mahdu kuin yksi pyörä.

Tapsa66:lle kiitoksia vinkistä.
Tarkoituksena on ottaa läppäri ja mokkula mukaan matkaan, voidaan vaikka reissun päältäkin laittaa viestiä matkan etenemisestä.
Jarski61

Se voipi olla hilkulla pystyykö ajamaan kesäkumeilla lähtöä edeltävänä iltana turkuun. Ja sitten aamulla hesaan.Jos nyt tosiaankin talvea pukkaa niin varasuunnitelma on jotta aamuyöstä pyörät /pyörä kärryllä hesaan.
Satamassa aamulla ajoissa keinolla millä hyvänsä.
Marko Hemmilä
Site Admin
Pyörä: R1200GS, 1290 Super Duke GT
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Marko Hemmilä »

mikkot7

moi

Jo keinolla millä hyvänsä hesassa oltava. Eihän tonne ole kuin 160km turusta joten pikkuhiljaakin kerkiää.

Jarski! miltä kuulosta että mentäiski Arin luo yöks. Siellä olis hyvä hioa viimehetken suunnitelmia. :idea:
Hyvää matkaa
Vastaa Viestiin