Kokkola

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Jake.o.h
Pyörä: KTM 690 Adventure, 250SX-F

Kokkola

Viesti Kirjoittaja Jake.o.h »

Kuinkas monta kurapyöräilijää löytyy täältä Kokkolan suunnalta :?: :twisted:
Juice
Pyörä: CRF300L -21

Viesti Kirjoittaja Juice »

Hep.

Tai asun talvet siellä opiskelujen takia. Ensi kesäksi olisi tarkoitus tuoda tämä honda kokkolaan ja olla kesä siellä töissä, ja sivussa pätkytellä hondalla sorateitä :)

Vähän tietysti aikaista, mutta pitäisi saada myös hommattua pyörälle tallipaikka kesän ajaksi lukitusta tilasta, ei oikein viiti kerrostalon pihalla pitää, timo yö sen sieltä vie hiacella muuten afrikkaan. :lol:
Viimeksi muokannut Juice, To Elo 02, 2007 8:30 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
trucker

Viesti Kirjoittaja trucker »

hep hep, onkin joskus taidettu törmätä maastossa
talkku
Pyörä: T7 , XT500-79

Viesti Kirjoittaja talkku »

moi käyttäjälistalla oli lähes 30 nimeä!
Jukka Haapamäki
Pyörä: CRF 450R/X

Viesti Kirjoittaja Jukka Haapamäki »

No tuota Halkokarilta HEP! :D
Ilmari
Pyörä: T7,CBR600, zxr6

Viesti Kirjoittaja Ilmari »

Kai täällä on aktiivisia ja vähemmän aktiivisia mopomiehiä. Mulla on kuluva vuosi ollut enemmän matka- kuin maastopainoteinen.

Eniten tuota sora-ajoa rasittaa se, että sama minne päin täältä lähtee niin reitit on aina niitä samoja. Tai sitten olen vaan suppeakatseinen.
Tuo meri kun peittää koko länsisektorin.

Tähän topikkiin voisikin kirjoitella reittejä, jos on jotain jäänyt välistä.
Esim. mulla on ilta/yö treenilenkkinä maasto Koivistontien ja kasitien välillä. Siellä on paljon vaihtelevaa hiekkatiestöä. Samaten, kun käännytään rautatiesillan jälkeen heti oikealle Vaasaan mentäessä on hyviä pätkiä. Tosin päiväsaikaan siellä ei kannata ajella, voi tulla hevosia/koiraihmisiä vastaan.

Sittenhän on nuo Kälviä-Ullava-Kannus ym. lenkit.
toni h

Viesti Kirjoittaja toni h »

köykärinmäen juurelta hep! oon kans kolunnu tuota koiviston monttua varmaan 20 vuotta mutta on sielä vieläki kiva pyärähtää. siinä hyvä pätkä kun seuraa kelkkareittiä junanrajan vieres ja siihen vähän omia pistoja. oon koittanu välttää sitä vaasantien oikeaa puolta ainakin ennen p-paikkaa just niitten hevosten takia. muuten sitte onki aivan ulalla näistä sorateistä. esim mistä ne pojat seljesiin menee? mut perhana ku ei oo aikaa, ajot tänä kesänä: työmatkat ja yks koiviston lenkki n.20km :cry: että ei hyvin mee. tässä ku helteet menee ohi ni vois joku/jotku lähtee oppaaks vaikka sinne seljesiin!
Jeki
Pyörä: XL600V

Viesti Kirjoittaja Jeki »

Ilmari kirjoitti:
Eniten tuota sora-ajoa rasittaa se, että sama minne päin täältä lähtee niin reitit on aina niitä samoja. Tai sitten olen vaan suppeakatseinen.
Tuo meri kun peittää koko länsisektorin.

Tähän topikkiin voisikin kirjoitella reittejä, jos on jotain jäänyt välistä.
Esim. mulla on ilta/yö treenilenkkinä maasto Koivistontien ja kasitien välillä. Siellä on paljon vaihtelevaa hiekkatiestöä. Samaten, kun käännytään rautatiesillan jälkeen heti oikealle Vaasaan mentäessä on hyviä pätkiä. Tosin päiväsaikaan siellä ei kannata ajella, voi tulla hevosia/koiraihmisiä vastaan.

Sittenhän on nuo Kälviä-Ullava-Kannus ym. lenkit.
Täältähän pääsee vaikka Lestijärvelle saakka sorateitä pitkin, ainoastaan muutaman kerran joutuu poikkeamaan asvaltilla.
Ja Lestijärveltä mutkatietä Kinnulaan, sieltä Salamajärven kansallispuiston kautta Möttöseen jne.
Kolmatta kesää oon tuota lenkkiä kiertänyt ja aina vain matkan varrelta löytyy ajamattomia pätkiä.

Edit: Kansalaisen karttapaikassa ei näköjään saa tehtyä linkkiä jossa saisi reitin näkyviin, ainoastaan 1ttäisen pisteen. Onkohan muita karttasivustoja joilla moinen onnistuisi?
SamO'vaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SamO'vaari »

Jeki kirjoitti:
Täältähän pääsee vaikka Lestijärvelle saakka sorateitä pitkin, ainoastaan muutaman kerran joutuu poikkeamaan asvaltilla.
Ja Lestijärveltä mutkatietä ....
Ylilestiltä Reisjärvelle, mahtava tie!
Reisjärven keskustan kohdalta levonperän suuntaan.. eli menee haapajärveä kohden.. myös mukava enskareitti.
:wink: T. Satunnainen matkailija :D
-John. 3:16-

Kuva
jonpall

Viesti Kirjoittaja jonpall »

voisin pietarsaari, uuskaarlepyy, pedersöre näyttää lempireittejä,
ei ny mitään extremeä, mu pikiä säästellen.
En viikonloppuna, kun emäntä jo varannu hommia
molemmat jäljelläolevat vapavkloput -07.
Mitenhän Ilmari sanoi, vuorotyö
AriK
Pyörä: KTM 950 adv. S
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AriK »

toni h kirjoitti:esim mistä ne pojat seljesiin menee?
Rimmin ja Jolkan kautta, tuppaa vaan Jolkassa olemaan nykyään puomit kiinni aina.
Jake.o.h
Pyörä: KTM 690 Adventure, 250SX-F

Tuomiopäivän kone

Viesti Kirjoittaja Jake.o.h »

Eikös tuo Trucker ole se heppu joka ajaa sillä tuomiopäivän koneelta :twisted: kuulostavalla kotarilla ja kaatuilee ja korjailee kalustoa puolet ajasta ja silti on aina ennen muita perillä? :wink:
YamppaXT

Viesti Kirjoittaja YamppaXT »

HEP..mäntykangas/kiviniitty..vähempi tullu ajettua noita sora/metsä reittäjä täällä päin joten olis kiva tietää hyviä paikkoja missä ajaa..
Sorvi käy ja rapa lentää
JAK
Pyörä: KTM Adventure

Viesti Kirjoittaja JAK »

no Isokylästä terve.
Talkku ja AriK mulle ennestään tuttuja.

täältähän tosiaan pääsee iha vaikka mihin soraa ja polkuja pitkin,
just käytiin talkun kans Neste-rallissa eikä juuri asfalttia ajettu sen kolmen päivän aikana.
mulle on nämä keski-pohjanmaan metsäautotiet,sun muut pikkupolut
tullu tutuksi töiden ja harrastusten kera

itellä vaan nuo ajelut on kans muitten kiiruitten takia liian vähissä,
ja nuo reitit mitä itse tietää on vähän vaikea näin selittää, mutta koiviston montuilta muuten ajaa kyllä keski-suomeen soraa pitkin.

8) mutta talkkuhan vois lähteä kartturiksi :wink:
AntiBitumiRaider
Pyörä: KTM 950 S Adv -04(leasing)

Viesti Kirjoittaja AntiBitumiRaider »

Hops Raahenkadulta !
Kyllä hiekkaa löytyy täältäpäin reilusti.Norjan reissun jälkeen vaan ei ajo just nyt maistu(yli-annostus?!).
Vastaa Viestiin