Kokkola
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Hep.
Tai asun talvet siellä opiskelujen takia. Ensi kesäksi olisi tarkoitus tuoda tämä honda kokkolaan ja olla kesä siellä töissä, ja sivussa pätkytellä hondalla sorateitä
Vähän tietysti aikaista, mutta pitäisi saada myös hommattua pyörälle tallipaikka kesän ajaksi lukitusta tilasta, ei oikein viiti kerrostalon pihalla pitää, timo yö sen sieltä vie hiacella muuten afrikkaan.
Tai asun talvet siellä opiskelujen takia. Ensi kesäksi olisi tarkoitus tuoda tämä honda kokkolaan ja olla kesä siellä töissä, ja sivussa pätkytellä hondalla sorateitä
Vähän tietysti aikaista, mutta pitäisi saada myös hommattua pyörälle tallipaikka kesän ajaksi lukitusta tilasta, ei oikein viiti kerrostalon pihalla pitää, timo yö sen sieltä vie hiacella muuten afrikkaan.
Viimeksi muokannut Juice, To Elo 02, 2007 8:30 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
Jukka Haapamäki
- Pyörä: CRF 450R/X
- Ilmari
- Pyörä: T7,CBR600, zxr6
Kai täällä on aktiivisia ja vähemmän aktiivisia mopomiehiä. Mulla on kuluva vuosi ollut enemmän matka- kuin maastopainoteinen.
Eniten tuota sora-ajoa rasittaa se, että sama minne päin täältä lähtee niin reitit on aina niitä samoja. Tai sitten olen vaan suppeakatseinen.
Tuo meri kun peittää koko länsisektorin.
Tähän topikkiin voisikin kirjoitella reittejä, jos on jotain jäänyt välistä.
Esim. mulla on ilta/yö treenilenkkinä maasto Koivistontien ja kasitien välillä. Siellä on paljon vaihtelevaa hiekkatiestöä. Samaten, kun käännytään rautatiesillan jälkeen heti oikealle Vaasaan mentäessä on hyviä pätkiä. Tosin päiväsaikaan siellä ei kannata ajella, voi tulla hevosia/koiraihmisiä vastaan.
Sittenhän on nuo Kälviä-Ullava-Kannus ym. lenkit.
Eniten tuota sora-ajoa rasittaa se, että sama minne päin täältä lähtee niin reitit on aina niitä samoja. Tai sitten olen vaan suppeakatseinen.
Esim. mulla on ilta/yö treenilenkkinä maasto Koivistontien ja kasitien välillä. Siellä on paljon vaihtelevaa hiekkatiestöä. Samaten, kun käännytään rautatiesillan jälkeen heti oikealle Vaasaan mentäessä on hyviä pätkiä. Tosin päiväsaikaan siellä ei kannata ajella, voi tulla hevosia/koiraihmisiä vastaan.
köykärinmäen juurelta hep! oon kans kolunnu tuota koiviston monttua varmaan 20 vuotta mutta on sielä vieläki kiva pyärähtää. siinä hyvä pätkä kun seuraa kelkkareittiä junanrajan vieres ja siihen vähän omia pistoja. oon koittanu välttää sitä vaasantien oikeaa puolta ainakin ennen p-paikkaa just niitten hevosten takia. muuten sitte onki aivan ulalla näistä sorateistä. esim mistä ne pojat seljesiin menee? mut perhana ku ei oo aikaa, ajot tänä kesänä: työmatkat ja yks koiviston lenkki n.20km
että ei hyvin mee. tässä ku helteet menee ohi ni vois joku/jotku lähtee oppaaks vaikka sinne seljesiin!
Täältähän pääsee vaikka Lestijärvelle saakka sorateitä pitkin, ainoastaan muutaman kerran joutuu poikkeamaan asvaltilla.Ilmari kirjoitti:
Ja Lestijärveltä mutkatietä Kinnulaan, sieltä Salamajärven kansallispuiston kautta Möttöseen jne.
Kolmatta kesää oon tuota lenkkiä kiertänyt ja aina vain matkan varrelta löytyy ajamattomia pätkiä.
Edit: Kansalaisen karttapaikassa ei näköjään saa tehtyä linkkiä jossa saisi reitin näkyviin, ainoastaan 1ttäisen pisteen. Onkohan muita karttasivustoja joilla moinen onnistuisi?
- SamO'vaari
- Viesti:
Ylilestiltä Reisjärvelle, mahtava tie!Jeki kirjoitti:
Täältähän pääsee vaikka Lestijärvelle saakka sorateitä pitkin, ainoastaan muutaman kerran joutuu poikkeamaan asvaltilla.
Ja Lestijärveltä mutkatietä ....
Reisjärven keskustan kohdalta levonperän suuntaan.. eli menee haapajärveä kohden.. myös mukava enskareitti.
-John. 3:16-

-
AriK
- Pyörä: KTM 950 adv. S
- Viesti:
Rimmin ja Jolkan kautta, tuppaa vaan Jolkassa olemaan nykyään puomit kiinni aina.toni h kirjoitti:esim mistä ne pojat seljesiin menee?
Akseli Kitka
http://www.anvianet.fi/karvari/
http://www.anvianet.fi/karvari/
-
Jake.o.h
- Pyörä: KTM 690 Adventure, 250SX-F
Tuomiopäivän kone
Eikös tuo Trucker ole se heppu joka ajaa sillä tuomiopäivän koneelta
kuulostavalla kotarilla ja kaatuilee ja korjailee kalustoa puolet ajasta ja silti on aina ennen muita perillä? 
no Isokylästä terve.
Talkku ja AriK mulle ennestään tuttuja.
täältähän tosiaan pääsee iha vaikka mihin soraa ja polkuja pitkin,
just käytiin talkun kans Neste-rallissa eikä juuri asfalttia ajettu sen kolmen päivän aikana.
mulle on nämä keski-pohjanmaan metsäautotiet,sun muut pikkupolut
tullu tutuksi töiden ja harrastusten kera
itellä vaan nuo ajelut on kans muitten kiiruitten takia liian vähissä,
ja nuo reitit mitä itse tietää on vähän vaikea näin selittää, mutta koiviston montuilta muuten ajaa kyllä keski-suomeen soraa pitkin.
mutta talkkuhan vois lähteä kartturiksi 
Talkku ja AriK mulle ennestään tuttuja.
täältähän tosiaan pääsee iha vaikka mihin soraa ja polkuja pitkin,
just käytiin talkun kans Neste-rallissa eikä juuri asfalttia ajettu sen kolmen päivän aikana.
mulle on nämä keski-pohjanmaan metsäautotiet,sun muut pikkupolut
tullu tutuksi töiden ja harrastusten kera
itellä vaan nuo ajelut on kans muitten kiiruitten takia liian vähissä,
ja nuo reitit mitä itse tietää on vähän vaikea näin selittää, mutta koiviston montuilta muuten ajaa kyllä keski-suomeen soraa pitkin.
-
AntiBitumiRaider
- Pyörä: KTM 950 S Adv -04(leasing)