KKKK 2026 17.-19.7.2026 (vko29)
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: KKKK 2026 17.-19.7.2026 (vko29)
Moro. Mukana, telttamajotus.
-
koma
- Viestit: 2
- Liittynyt: Ma Elo 15, 2022 3:03 pm
- Pyörä: Husqvarna TE610,Ktm 1190 adventure
- Paikkakunta: Juupajoki
Re: KKKK 2026 17.-19.7.2026 (vko29)
Mukana. Koma ja Rootzs peti paikoilla, vaikka tuonne päärakennuksen yläkerta 2. huone
Re: KKKK 2026 17.-19.7.2026 (vko29)
Viälkö ehtii. Mukana. Teltta majotuksella.
Ppe
Ppe
- ramirin
- Viestit: 1373
- Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
- Pyörä: Ready To Push
- Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Re: KKKK 2026 17.-19.7.2026 (vko29)
Jo vain kerkee - siihen asti on aikaa ku oma ryhmä lähtee lauantaina reitille 
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
Re: KKKK 2026 17.-19.7.2026 (vko29)
Ja mukana teltta-, tai lattiapaikalla.
-Jaakko
-Jaakko
Re: KKKK 2026 17.-19.7.2026 (vko29)
Meikäläinen ilmoittautuu mukaan! Silmäilyni perusteella päärakennuksen Yläkerta 1. huoneessa olis yhden miehen mentävä tila -> tai ei ole enää kun mä varaan sen. 
- ramirin
- Viestit: 1373
- Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
- Pyörä: Ready To Push
- Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Re: KKKK 2026 17.-19.7.2026 (vko29)
Yks sänkypaikka vielä vapaana täs kohtaa .. 40+ päristelijää listalla, hommahan alkaa näyttää ihan kokoontumiselta
Täytyyki alkaa kattoo jotaki pikku twistiä reitille, jos joku uus pätkä natsais viime vuoden runkoon.
Garmineille tais olla viimeksi liikaa pisteitä kun tein ajamalla gpx reitin, teen tälle vuodelle vähän siivotun et mahtuu kokonaan - tietääkö joku montako pistettä saa olla?
Täytyyki alkaa kattoo jotaki pikku twistiä reitille, jos joku uus pätkä natsais viime vuoden runkoon.
Garmineille tais olla viimeksi liikaa pisteitä kun tein ajamalla gpx reitin, teen tälle vuodelle vähän siivotun et mahtuu kokonaan - tietääkö joku montako pistettä saa olla?
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
-
ceevu
- Viestit: 1982
- Liittynyt: La Huhti 07, 2007 10:04 pm
- Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610++++
- Paikkakunta: jokela
Re: KKKK 2026 17.-19.7.2026 (vko29)
Miten halvatun pitkä se jälki oli? mulla on toiminu aina niin että tuo jälkenä, jos haluaa opastuksia niin navissa muuttaa jäljestä reitiksi kaikki jälkilaskennat pois päältä. Jos tuo reittinä niin ei ne ole oikeen halunneet pysyä samoina kun on ollu tarkotus. Ja jos on reittinä, niin yhden kerran kun erehdyt eksymisen jälkeen painamaan laske uudestaan niin koko homma on kuitenkin menetetty...
- Totti
- Viestit: 1123
- Liittynyt: Pe Joulu 07, 2012 4:02 pm
- Pyörä: Tenere 700
- Paikkakunta: Oulu
- Viesti:
Re: KKKK 2026 17.-19.7.2026 (vko29)
Keinotekoinen äly vastasi kysymykseen "maximum route points on Garmin" seuraavasti:
Garmin route point limits depend heavily on your specific device and whether you are using announced stops, unannounced shaping points, or track-based courses.
Automotive Devices (e.g., Zumo, Nuvi, Tread)
Waypoints/Via points: Maximum of 30 per route.
Shaping points: Maximum of 125 unannounced shaping points between each via point.
Total points: Exceeding this causes the trip planner to reject the route, requiring you to split the trip into daily or multi-leg sections.
Outdoor & Handheld Devices (e.g., GPSMAP, Montana, eTrex)
Turn-by-turn routes: Limited to 50 points.
Direct/Off-Road routing: Limited to 250 points.
Tracks: Allow up to 10,000 points per track.
Garmin route point limits depend heavily on your specific device and whether you are using announced stops, unannounced shaping points, or track-based courses.
Automotive Devices (e.g., Zumo, Nuvi, Tread)
Waypoints/Via points: Maximum of 30 per route.
Shaping points: Maximum of 125 unannounced shaping points between each via point.
Total points: Exceeding this causes the trip planner to reject the route, requiring you to split the trip into daily or multi-leg sections.
Outdoor & Handheld Devices (e.g., GPSMAP, Montana, eTrex)
Turn-by-turn routes: Limited to 50 points.
Direct/Off-Road routing: Limited to 250 points.
Tracks: Allow up to 10,000 points per track.
”On se kumma kun tehdään kunniaa sille joka löi jalkansa poikki.
Vaan se jolla on päässä huminaa, sitä poloista häpeää kaikki.” Timo Rautiainen & Neljäs Sektori
Exät: TransAlp, Africa Twin, 950 Adv, 990 Adv
https://www.kuraukot.fi/
Vaan se jolla on päässä huminaa, sitä poloista häpeää kaikki.” Timo Rautiainen & Neljäs Sektori
Exät: TransAlp, Africa Twin, 950 Adv, 990 Adv
https://www.kuraukot.fi/
- pkilpo
- Viestit: 1434
- Liittynyt: To Huhti 23, 2009 10:04 am
- Pyörä: CRF1100L ES DCT -25,Husky FE450 -16
- Paikkakunta: Kempele
Re: KKKK 2026 17.-19.7.2026 (vko29)
Jäljen pisteitä voi automaattisesti optimoida monellakin sovelluksella.ramirin kirjoitti: ↑Ti Kesä 09, 2026 11:12 pm Yks sänkypaikka vielä vapaana täs kohtaa .. 40+ päristelijää listalla, hommahan alkaa näyttää ihan kokoontumiselta![]()
Täytyyki alkaa kattoo jotaki pikku twistiä reitille, jos joku uus pätkä natsais viime vuoden runkoon.
Garmineille tais olla viimeksi liikaa pisteitä kun tein ajamalla gpx reitin, teen tälle vuodelle vähän siivotun et mahtuu kokonaan - tietääkö joku montako pistettä saa olla?
Esim. MapTo:n Track Editorin Simplify toiminnolla. Poistaa turhat pisteet mutta säilyttää jäljen muodon hyvin.
Jos haluat voin auttaa tässä.
Kuraköröttelijä
Re: KKKK 2026 17.-19.7.2026 (vko29)
Tähän porukkaan liittyy vielä toinenkin Matias R, telttailemalla.
950 Super Enduro
500 EXC
500 EXC
-
Skogis
- Viestit: 333
- Liittynyt: Ke Syys 29, 2004 1:54 pm
- Pyörä: F800GS, Gas Gas EC300
- Paikkakunta: Vasa
Re: KKKK 2026 17.-19.7.2026 (vko29)
Jos muistan oikein, eTrexissäni jäljet saavat sisältää enintään 500 pistettä.
- ramirin
- Viestit: 1373
- Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
- Pyörä: Ready To Push
- Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Re: KKKK 2026 17.-19.7.2026 (vko29)
Joo mulla on kans tuossa gpx edit softassa moniaki vaihtoehtoja minkä verran siistii ylimääräisiä pois..pkilpo kirjoitti: ↑To Kesä 11, 2026 2:22 pmJäljen pisteitä voi automaattisesti optimoida monellakin sovelluksella.ramirin kirjoitti: ↑Ti Kesä 09, 2026 11:12 pm Yks sänkypaikka vielä vapaana täs kohtaa .. 40+ päristelijää listalla, hommahan alkaa näyttää ihan kokoontumiselta![]()
Täytyyki alkaa kattoo jotaki pikku twistiä reitille, jos joku uus pätkä natsais viime vuoden runkoon.
Garmineille tais olla viimeksi liikaa pisteitä kun tein ajamalla gpx reitin, teen tälle vuodelle vähän siivotun et mahtuu kokonaan - tietääkö joku montako pistettä saa olla?
Esim. MapTo:n Track Editorin Simplify toiminnolla. Poistaa turhat pisteet mutta säilyttää jäljen muodon hyvin.
Jos haluat voin auttaa tässä.
Just jotain tällasta muistelinki .. harvoin tulee vastaan jos käsin pistelee merkkejä, mut kokopäivän ajettu reitti menee yli
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
-
ceevu
- Viestit: 1982
- Liittynyt: La Huhti 07, 2007 10:04 pm
- Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610++++
- Paikkakunta: jokela
Re: KKKK 2026 17.-19.7.2026 (vko29)
Ja zumo xt2 max 100tuhatta pistettä per jälki... hiukka on eroja.
- timo.vainionpaa
- Viestit: 33
- Liittynyt: Pe Loka 26, 2012 8:10 pm
- Pyörä: KTM 790 adv R
- Paikkakunta: Peräseinäjoki