KKKK 2026 17.-19.7.2026 (vko29)

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

villisika
Viestit: 2
Liittynyt: To Touko 14, 2026 3:33 pm
Pyörä: BMW funduro

Re: KKKK 2026 17.-19.7.2026 (vko29)

Viesti Kirjoittaja villisika »

Moro. Mukana, telttamajotus.
koma
Viestit: 2
Liittynyt: Ma Elo 15, 2022 3:03 pm
Pyörä: Husqvarna TE610,Ktm 1190 adventure
Paikkakunta: Juupajoki

Re: KKKK 2026 17.-19.7.2026 (vko29)

Viesti Kirjoittaja koma »

Mukana. Koma ja Rootzs peti paikoilla, vaikka tuonne päärakennuksen yläkerta 2. huone
Maarpau
Viestit: 23
Liittynyt: Ti Joulu 12, 2006 10:49 pm
Pyörä: Tuareg
Paikkakunta: Syöte

Re: KKKK 2026 17.-19.7.2026 (vko29)

Viesti Kirjoittaja Maarpau »

Viälkö ehtii. Mukana. Teltta majotuksella.
Ppe
Avatar
ramirin
Viestit: 1373
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
Pyörä: Ready To Push
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: KKKK 2026 17.-19.7.2026 (vko29)

Viesti Kirjoittaja ramirin »

Jo vain kerkee - siihen asti on aikaa ku oma ryhmä lähtee lauantaina reitille :lol:
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
Avatar
Stanu
Viestit: 74
Liittynyt: Ke Maalis 26, 2014 1:02 pm
Pyörä: Hqs 701

Re: KKKK 2026 17.-19.7.2026 (vko29)

Viesti Kirjoittaja Stanu »

Ja mukana teltta-, tai lattiapaikalla.

-Jaakko
JPkl
Viestit: 17
Liittynyt: Pe Huhti 12, 2024 6:39 pm
Pyörä: Tenere 700

Re: KKKK 2026 17.-19.7.2026 (vko29)

Viesti Kirjoittaja JPkl »

Meikäläinen ilmoittautuu mukaan! Silmäilyni perusteella päärakennuksen Yläkerta 1. huoneessa olis yhden miehen mentävä tila -> tai ei ole enää kun mä varaan sen. :P
Avatar
ramirin
Viestit: 1373
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
Pyörä: Ready To Push
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: KKKK 2026 17.-19.7.2026 (vko29)

Viesti Kirjoittaja ramirin »

Yks sänkypaikka vielä vapaana täs kohtaa .. 40+ päristelijää listalla, hommahan alkaa näyttää ihan kokoontumiselta 8)

Täytyyki alkaa kattoo jotaki pikku twistiä reitille, jos joku uus pätkä natsais viime vuoden runkoon.

Garmineille tais olla viimeksi liikaa pisteitä kun tein ajamalla gpx reitin, teen tälle vuodelle vähän siivotun et mahtuu kokonaan - tietääkö joku montako pistettä saa olla?
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
ceevu
Viestit: 1982
Liittynyt: La Huhti 07, 2007 10:04 pm
Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610++++
Paikkakunta: jokela

Re: KKKK 2026 17.-19.7.2026 (vko29)

Viesti Kirjoittaja ceevu »

Miten halvatun pitkä se jälki oli? mulla on toiminu aina niin että tuo jälkenä, jos haluaa opastuksia niin navissa muuttaa jäljestä reitiksi kaikki jälkilaskennat pois päältä. Jos tuo reittinä niin ei ne ole oikeen halunneet pysyä samoina kun on ollu tarkotus. Ja jos on reittinä, niin yhden kerran kun erehdyt eksymisen jälkeen painamaan laske uudestaan niin koko homma on kuitenkin menetetty...
Avatar
Totti
Viestit: 1123
Liittynyt: Pe Joulu 07, 2012 4:02 pm
Pyörä: Tenere 700
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: KKKK 2026 17.-19.7.2026 (vko29)

Viesti Kirjoittaja Totti »

Keinotekoinen äly vastasi kysymykseen "maximum route points on Garmin" seuraavasti:

Garmin route point limits depend heavily on your specific device and whether you are using announced stops, unannounced shaping points, or track-based courses.

Automotive Devices (e.g., Zumo, Nuvi, Tread)
Waypoints/Via points: Maximum of 30 per route.
Shaping points: Maximum of 125 unannounced shaping points between each via point.
Total points: Exceeding this causes the trip planner to reject the route, requiring you to split the trip into daily or multi-leg sections.

Outdoor & Handheld Devices (e.g., GPSMAP, Montana, eTrex)
Turn-by-turn routes: Limited to 50 points.
Direct/Off-Road routing: Limited to 250 points.
Tracks: Allow up to 10,000 points per track.
”On se kumma kun tehdään kunniaa sille joka löi jalkansa poikki.
Vaan se jolla on päässä huminaa, sitä poloista häpeää kaikki.” Timo Rautiainen & Neljäs Sektori

Exät: TransAlp, Africa Twin, 950 Adv, 990 Adv

https://www.kuraukot.fi/
Avatar
pkilpo
Viestit: 1434
Liittynyt: To Huhti 23, 2009 10:04 am
Pyörä: CRF1100L ES DCT -25,Husky FE450 -16
Paikkakunta: Kempele

Re: KKKK 2026 17.-19.7.2026 (vko29)

Viesti Kirjoittaja pkilpo »

ramirin kirjoitti: Ti Kesä 09, 2026 11:12 pm Yks sänkypaikka vielä vapaana täs kohtaa .. 40+ päristelijää listalla, hommahan alkaa näyttää ihan kokoontumiselta 8)

Täytyyki alkaa kattoo jotaki pikku twistiä reitille, jos joku uus pätkä natsais viime vuoden runkoon.

Garmineille tais olla viimeksi liikaa pisteitä kun tein ajamalla gpx reitin, teen tälle vuodelle vähän siivotun et mahtuu kokonaan - tietääkö joku montako pistettä saa olla?
Jäljen pisteitä voi automaattisesti optimoida monellakin sovelluksella.
Esim. MapTo:n Track Editorin Simplify toiminnolla. Poistaa turhat pisteet mutta säilyttää jäljen muodon hyvin.
Jos haluat voin auttaa tässä.
Kuraköröttelijä
Mutuas
Viestit: 3
Liittynyt: Ma Marras 13, 2023 3:39 pm
Pyörä: 500/950
Paikkakunta: Kauhajoki

Re: KKKK 2026 17.-19.7.2026 (vko29)

Viesti Kirjoittaja Mutuas »

Mutuas kirjoitti: Su Maalis 29, 2026 7:30 pm Mieli halajaa takaisin nevalle, vaikka en masokistiksi itseäni luekaan.

Päärakennuksen Yläkerta 1. huone sopisi tälle kolmikolle
Mutuas, Juha-Matti J, Mikko K
Tähän porukkaan liittyy vielä toinenkin Matias R, telttailemalla.
950 Super Enduro
500 EXC
Skogis
Viestit: 333
Liittynyt: Ke Syys 29, 2004 1:54 pm
Pyörä: F800GS, Gas Gas EC300
Paikkakunta: Vasa

Re: KKKK 2026 17.-19.7.2026 (vko29)

Viesti Kirjoittaja Skogis »

Jos muistan oikein, eTrexissäni jäljet saavat sisältää enintään 500 pistettä.
Avatar
ramirin
Viestit: 1373
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
Pyörä: Ready To Push
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: KKKK 2026 17.-19.7.2026 (vko29)

Viesti Kirjoittaja ramirin »

pkilpo kirjoitti: To Kesä 11, 2026 2:22 pm
ramirin kirjoitti: Ti Kesä 09, 2026 11:12 pm Yks sänkypaikka vielä vapaana täs kohtaa .. 40+ päristelijää listalla, hommahan alkaa näyttää ihan kokoontumiselta 8)

Täytyyki alkaa kattoo jotaki pikku twistiä reitille, jos joku uus pätkä natsais viime vuoden runkoon.

Garmineille tais olla viimeksi liikaa pisteitä kun tein ajamalla gpx reitin, teen tälle vuodelle vähän siivotun et mahtuu kokonaan - tietääkö joku montako pistettä saa olla?
Jäljen pisteitä voi automaattisesti optimoida monellakin sovelluksella.
Esim. MapTo:n Track Editorin Simplify toiminnolla. Poistaa turhat pisteet mutta säilyttää jäljen muodon hyvin.
Jos haluat voin auttaa tässä.
Joo mulla on kans tuossa gpx edit softassa moniaki vaihtoehtoja minkä verran siistii ylimääräisiä pois..
Skogis kirjoitti: Su Kesä 14, 2026 3:53 pm Jos muistan oikein, eTrexissäni jäljet saavat sisältää enintään 500 pistettä.
Just jotain tällasta muistelinki .. harvoin tulee vastaan jos käsin pistelee merkkejä, mut kokopäivän ajettu reitti menee yli
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
ceevu
Viestit: 1982
Liittynyt: La Huhti 07, 2007 10:04 pm
Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610++++
Paikkakunta: jokela

Re: KKKK 2026 17.-19.7.2026 (vko29)

Viesti Kirjoittaja ceevu »

Ja zumo xt2 max 100tuhatta pistettä per jälki... hiukka on eroja.
Avatar
timo.vainionpaa
Viestit: 33
Liittynyt: Pe Loka 26, 2012 8:10 pm
Pyörä: KTM 790 adv R
Paikkakunta: Peräseinäjoki

Re: KKKK 2026 17.-19.7.2026 (vko29)

Viesti Kirjoittaja timo.vainionpaa »

Ja mukana teltalla :D
Timppa
Vastaa Viestiin