Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
x-mean
Viestit: 1068
Liittynyt: Ti Marras 20, 2007 6:28 pm
Pyörä: sattuman kaupalla

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja x-mean »

Holomolo kirjoitti:Hei !
Älkää nyt vaan sinne Facebookiin ainakaan kokonaan siirtykö.
Ihan niin.
Eihän nyt kaikki tartte olla siellä kirotussa naamakirjassa..syynsä kullakin olla sieltä poissa... :roll:
Foorumin "sekakäyttäjä"
Avatar
TomppaV
Viestit: 768
Liittynyt: Ma Joulu 31, 2012 2:34 pm
Pyörä: 950 adv S
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja TomppaV »

hasselros kirjoitti:Mistäs pk-seudun kurapyöräilijöiden ajoretket löytyy FB:stä?

Ei mun tietääkseni ole fasessa.
Viimeksi muokannut TomppaV, Pe Touko 11, 2018 7:08 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Taas lähti mopo käsistä
Avatar
Tumpeelo
Viestit: 277
Liittynyt: Ti Marras 07, 2017 2:02 pm
Pyörä: Orbea
Paikkakunta: Pornainen

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja Tumpeelo »

tpzu kirjoitti:Kai nää ajelut huudellaan facessa paremmin nykyään, joten taipukaa sinne, jos ette vielä ole taipuneet ;)
Ei kyl pysty. Aiheuttaa närästystä koko some-ilmiö. Ne ajat kun ajettiin kaverin pihaan kutsumatta on edelleen pop!
"We have to stop because, it came something stone or something through seat. Up in the ass of Timo"
ceevu
Viestit: 1982
Liittynyt: La Huhti 07, 2007 10:04 pm
Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610++++
Paikkakunta: jokela

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja ceevu »

8) Mukava huomata että täällä on muitakin epäsomelaisia jääriä :mrgreen:
STN
Viestit: 481
Liittynyt: Pe Huhti 07, 2006 6:28 pm
Pyörä: T7. Tunturi Start

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja STN »

ceevu kirjoitti:8) Mukava huomata että täällä on muitakin epäsomelaisia jääriä :mrgreen:
No täällä sama linja, mulla ainut some on pizza-on-line.

STN
Avatar
KN76
Viestit: 1415
Liittynyt: To Touko 31, 2007 8:29 pm
Pyörä: R 1200 GS
Paikkakunta: Muonio

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja KN76 »

Totanoin, eikös tämmöinen kurapyöräfoorumi ole myös sosiaalista mediaa..?? :?
Rima on asetettava niin korkealle että sen voi alittaa pää pystyssä!
Ana
Viestit: 533
Liittynyt: La Heinä 03, 2010 12:28 am
Pyörä: SE+ muut
Paikkakunta: Uusimaa

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja Ana »

Auts :shock:
Ana.
Avatar
Tumpeelo
Viestit: 277
Liittynyt: Ti Marras 07, 2017 2:02 pm
Pyörä: Orbea
Paikkakunta: Pornainen

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja Tumpeelo »

KN76 kirjoitti:Totanoin, eikös tämmöinen kurapyöräfoorumi ole myös sosiaalista mediaa..?? :?
Tavallaan kyllä, mutta ei siinä määrin missä itse erottelen somen ja tavan keskustelupalstat. Täällä ollaan anonyymejä kun taas tavan somessa tunnistettuja.

Pahimmaksi someksi luokittelen Facen, Twitterin, Instagramin, Youtuben ja Linkedin. Noissa kaikissa toimitaan enemmän tunnistettuina, kun taas foorumeilla voidaan toimia nimimerkein ja olla siten tunnistamattomia.

Olen ollut Facessa ja todennut sen kahden vuoden käytön jälkeen paikaksi, joks ottaa enemmän kuin antaa. Siksi poistuin, enkä takaisin ole menossa. Foorumit on mun juttu.

Linkedinissä olen edelleen, mutta vain työn vuoksi. Yhtään kommenttia en ole tainnut sinne kirjoittaa koko aikana jonka olen siellä ollut.

Facesta poistuminen vei aikaa 6 tuntia. :lol: Eli tuo aika meni siihen kun poistin kaikki jäljet itsestäni mitä poistamaan pystyin. Kuvat, kommentit ja tykkäämiset lähinnä.
"We have to stop because, it came something stone or something through seat. Up in the ass of Timo"
Avatar
hasselros
Viestit: 15
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2012 5:46 pm
Pyörä: G310GS 2018
Paikkakunta: Lepsämä

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja hasselros »

Keskustelut somesta ovat sinäänsä kiinnostavia, mutta ehkä sitä olisi parempi käydä omalla otsikollaan!?
Sanoi hän joka tökkäsi muurahaispesään :wink:
En minä eksynyt ole, etsin vain uusia reittejä.
jt63
Viestit: 4
Liittynyt: Ma Helmi 12, 2018 11:18 am
Pyörä: Yamaha XTZ750 Super Ténéré '90
Paikkakunta: Porvoon seutu

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja jt63 »

Tumpeelo kirjoitti:Onkos täällä itäisellä puolella uuttamaata koskaan ajeluita? Eihän tästä Veikkolaan olisi kuin tunti, mut josko niitä reittejä löytyisi kotikulmiltakin, niin sellaisia tuntevien porukkaan olisi kiva hypätä..

Suuntimana siis Porvoo - Myrskylä, tai jotain sinne päin..
Kiinnostaisi kyllä itseäkin, vaikken varmaan näillä ajotaidoilla ja nykyrenkailla pärjää irtosoralla. Sekä kuski että pyörä ovat vähän isonkolhoja metsäpoluille. Eikä haasteellisempia kilometrejä ole vielä paljoa ehtinyt kertyä.
Jonkin verran paikallistuntemusta löytyy n. 30 km säteelle Porvoosta, painottuen pohjoispuolelle. Tosin sivutiet tuli jolppina koluttua lähinnä mopolla ja autolla :?

Millä perustein tollasia lenkkejä suunnitellaan?
Kiinnostaako ketään ns. helpot lenkit, vai oliko ne maisema-ajeluita nimeltään?


terv. jt, borgåbo


"Paras reitti pisteiden A ja B välillä ei ole aina se lyhyin, eikä varsinkaan nopein."
- mc Enska -
KrkslttGS
Viestit: 9
Liittynyt: La Kesä 02, 2018 8:21 pm
Pyörä: Tenere 700

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja KrkslttGS »

Terve!
Tuoreena pikku-gessun kuljettajana etsin mukavia pätkiä ajettavaksi esim. Kirkkonummen suunnalta. Löytyykö reittivinkkejä/seuraa?
Avatar
Ilipo
Viestit: 408
Liittynyt: Ti Helmi 17, 2009 5:47 pm
Pyörä: KTM 990 Adventure
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja Ilipo »

KrkslttGS kirjoitti:Terve!
Tuoreena pikku-gessun kuljettajana etsin mukavia pätkiä ajettavaksi esim. Kirkkonummen suunnalta. Löytyykö reittivinkkejä/seuraa?
Moro,

Seuraa löytyy varmasti. Täällä on aika paljon kurapyöräilijöitä, joskin oma paikallistuntemus on suhteellisen heikolla tasolla. Suosittelen lähtemään joskus KarMan völjyyn. Sieltä letkasta löytyy mukavaa porukkaa ja mukavia mutkia. Lähdöt on useasti Veikkolan Nesteeltä
Avatar
Tumpeelo
Viestit: 277
Liittynyt: Ti Marras 07, 2017 2:02 pm
Pyörä: Orbea
Paikkakunta: Pornainen

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja Tumpeelo »

Sunnuntaina olisi tarjolla amatöörisurautus Pornaisista Sälinkäälle ja takaisin Kurvigerin tarjoamia reittejä pitkin. 228 km ja 5h-7h riipuen vauhdista ja teistä joilla voi ajaa. Reitti ammuttu kartasta käsin ilman tarkempaa tietämystä, joten voi olla että matkalla joutuu sanomaan kirosanan pari kertaa :lol:

Tarkempi reitti privalla.
"We have to stop because, it came something stone or something through seat. Up in the ass of Timo"
jarno78
Viestit: 1594
Liittynyt: Ke Syys 08, 2010 6:21 pm
Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125
Paikkakunta: Kellokoski

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja jarno78 »

Tohon reissulle vois lähtiä itekkin, Sälinkäällä on motocaching paikka ja paljon polkuja, pitäs päästä käymään tuolla kun lähes vieressä on
Yksinäinen Susi
Avatar
Tumpeelo
Viestit: 277
Liittynyt: Ti Marras 07, 2017 2:02 pm
Pyörä: Orbea
Paikkakunta: Pornainen

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja Tumpeelo »

jarno78 kirjoitti:Tohon reissulle vois lähtiä itekkin, Sälinkäällä on motocaching paikka ja paljon polkuja, pitäs päästä käymään tuolla kun lähes vieressä on
Keravanjärveltä koilliseen oli moni tie kartan mukaan puomitettu. Mahtaako ne oikesti olla suljettuja, vai aukinaisia?

Olllaan tossa Keravanjärven taukopaikalla joskus 13:00 maissa, joten föliyyn vaan jos kiinnostaa.
"We have to stop because, it came something stone or something through seat. Up in the ass of Timo"
Vastaa Viestiin