Jyväskylän seudun sorasirkus

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

gixxerman
Pyörä: 4xtohtori

Re: Jyväskylän seudun sorasirkus

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

En pääse :oops: töissä menee nyt viikonloppu.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
MTK
Pyörä: Honda 750 AT

Viesti Kirjoittaja MTK »

Tekee mieli hehkuttaa ja kirjoittaa höpöjä.

Ehkä tämän ajokauden paras ajopäivä (omista henkilökohtaisista syistä). Kiitos Janne kun taas jaksoit meille ajot järjestää. Ja monta U-käännöstäkin sait mahtumaan mukaan. Lämmitti mieltä kun polvileikkauksesta toipuvaa noilla umpeenkasvaneilla U-käännöksillä autettiin ennen kuin ehti itse apua pyytää. Todellista kurapyörätoveruutta :) Superkiitos avustuksista!

Vaikka Kanttura vähän naljaillen mulle heittikin, että kiva kun pääsin minäkin ajamaan niin sanonpa vaan että melkoisen tärkeää olikin päästä ajamaan! Syvältä joutuu ponnistamaan, kun lähtee kyky liikkua ja toimia, eikä aina usko, että kuntoon enää raajojaan saakaan. Oma muistikin on niin huono, että jossain vaiheessa muisti vain sen keppien kanssa kinkkaamisen. Tärkein temppu oliskin nyt saada itsensä muistamaan ja arvostamaan tätä palautuvaa kykyä taas temppuilla muiden mukana, mutta noinkohan tästäkään taas oppii mitään.

Vuosikertamakkarat maistui kotona herkulliselta ja oli energiaa vielä kuntopyöräillä ja jumppaillakin. Sitten kaljojen ja geelijääpussien kanssa saunaan.

Ja ihan kuin ois joskus ollut mukana tuossa kuvarastileikissäkin, kun parikin paikkaa tunnisti tänään "omiksi rasteiksi". Sekin oli kivaa. Pari tulevaa rastia on nyt sitten muistissa, jos Janne niitä käyttää.

Super Endurokin on ihan vitun kiva. En ymmärrä miksi joku haluais tuollaisesta luopua.

Oottekos muuten kuulleet vanhaa muuramelaista sanontaa "Majava voi pysäyttää sinut, mutta sinä et voi pysäyttää majavaa"?
En minäkään.
janne.k
Pyörä: XR400, XRV750

Viesti Kirjoittaja janne.k »

Kiitoksia vaan seurasta.

Muutama silta reitin varrelta:
Liitteet
uploadfromtaptalk1445167398663.jpg
uploadfromtaptalk1445167375842.jpg
uploadfromtaptalk1445167345845.jpg
kalle j
Pyörä: R100GS ja R1100GS

Viesti Kirjoittaja kalle j »

Moneltako lauantaina alotellaan?
Lisää urkua monitoriin...
gixxerman

Klo17 jälkeen paikalla olen minä ja paikka on kait kaikille tuttu. Järjestöjen talon Metalli 74:n sauna.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
gixxerman

Eli siellä päivystän klo 17 jälkeen ja numero on ,mihin soittaa 0408332956.Toivon runsasta osanottoa,omat juomat, ja ruoka tilataan tilanteen mukaan paikanpäällä.Ottakaa menneen suven ajelupätkiä mukaan.Paikan päällä on nettiyhteys,on läppäri ja tykki,joten kuvat ja videot pyörivät.Pyyhkeet ovat talon puolesta.30:lle ensimmäiselle.Saunan hinta on 180 egee,se jaetaan osallistujien kesken.
Ja viimeisimmän rastin laittaja juotetaan sen verran humalaan,että hän paljastaa rastin sijainnin.JOS HÄN VAAN PALJASTAA SUOSIKKIJUOMANSA. :lol: :lol: :lol:
Kanttura
Pyörä: Husky 701 Enduro & KTM 400 EXC

Viesti Kirjoittaja Kanttura »

gixxerman kirjoitti:Ja viimeisimmän rastin laittaja juotetaan sen verran humalaan,että hän paljastaa rastin sijainnin.JOS HÄN VAAN PALJASTAA SUOSIKKIJUOMANSA. :lol: :lol: :lol:
:lol: Voi pojat. Valitettavasti saavumme paikalle toisista klo 17 alkavista kekkereistä illan jo pimettyä, joten ette pääse heti kärkeen kannustamaan Kantturaa kumaraan, mutta todennäköisesti osaan sinne ihan käpsäkästi itsekin. Myös rapsakka keuhkoputkentulehduksen loppuhuipennus taittanee akkaa pöydän alle.

Hih, vai että suosikkijuoma :?: :roll: :lol: Ei Gixxerillä siellä mestoilla kuitenkaan Guinness-hanaa oo :shock: Mutta oluesta tuli mieleen, että jos IPAt maistuvat, niin tuli pari vkoa sitten sattumalta testattua Python IPA, joka luikerteli kyllä välittömästi meikäläisen TOP5:en, suosittelen testaamaan. Ties vaikka tääkin käärme alkas laulamaan kun tarpeeks maistelis :lol:

http://olutkellari.blogspot.fi/2015/02/ ... n-ipa.html
Rider on the storm
Ex: BMW F 650 GS Dakar '06, BMW F 650 GS '08, BMW F 800 GS '12, Husky 701 Enduro '16... --> '18
janne.k

Suunnitelma tallessa, en kuitenkaan julkaise sitä. Oli taas hauskaa.

Lähetetty minun D5803 laitteesta Tapatalkilla
juhan
Pyörä: R12GS -13, XCh -07, KTM 690 ENDURO 2009

Viesti Kirjoittaja juhan »

Hienoa porukkaa. RB Challenge 2016 sunnittelu aloitettu. Lisätietoja uudessa threadissa kun jotain julkaistavaa ilmaantuu.
Päällyste päättyy, elämä alkaa - juha -
MTK
Pyörä: Honda 750 AT

Viesti Kirjoittaja MTK »

Ihan hilpeät ja onnistuneet pikkujoulut. Kiitos vaan! Ajovideot oli taas kivaa katseltavaa. Sauna oli kuuma ja eväät edulliset :)

Kaikenlainen tulevan suunnittelu ja asiasta kuin asiasta tuossa porukassa jauhaminen on hauskaa, mutta noissa illoissa kun ei valmiiksi mitään saa suunniteltua kuitenkaan niin vähän se on pois vapaan seurustelun ilosta, jos liiaksi jäädään jumiin yhden asian ympärille. Asiasta enemmän kiinnostuneille voidaan järkätä aiheen tiimoilta sitten ne omat istuskelut erikseen. Tällainen huomio vaan. Ei ole tarkoitus kenenkään tunnelmaa latistaa, hymy jäi naamalle tuosta illasta. Ja seinälle väärin päin kehystetty kaverikuva möhköenduroista, kiitos J.
juhan
Pyörä: R12GS -13, XCh -07, KTM 690 ENDURO 2009

Viesti Kirjoittaja juhan »

Öh?
Päällyste päättyy, elämä alkaa - juha -
r_2
Pyörä: Yamaha XT 1200

Viesti Kirjoittaja r_2 »

Pahoittelen etten ilmestynyt paikalle. Olin vielä la -aamuna tapetoimassa anopin asuntoa ja hidas mutta kankea "mestari" sai tuhonsa piilotettua vasta niin myöhään että kotona oltiin joskus iltakuuden jälkeen (240km ajoa kotterolla vielä työpäivän päälle). Jalat oli ihan soosina sen ylösalas -kiipeilyn ansiosta ja kotona parin punkkulasin jälkeen kävelin Ahtisaarta mukaillen sängyn lähelle enkä muista loppuillasta mitään. Ihan pikkujoulumeininki siis näinkin.
Pahinta on että rakas rouvelini lupasi tulomatkalla jutellessa viedä ja hakea pois pippaloista jos päätän sinne kuitenkin raahautua. Taisi nähdä pirulainen että ukko on ihan romuna. :twisted:
Vuoden päästä yritetään uudelleen. Tai aiemmin jos jotain muuta yhteistä tapahtumaa järjestetään.

r_2
Kaikissa meissä asuu sisällä pieni Batman
KKO
Pyörä: -----

Viesti Kirjoittaja KKO »

Kiitoksia seurasta ja gixxerille järkkäilystä (taas) keskustelua oli kovasti ja ajovideoitakin katottiin. Valitettavasti ajodynamiikan voimavektorit jäi piirtämättä tältä vuodelta. Ite kun olin jo unohtanut miksi kardaanivetoissa takajarrun päällä pito vakavoittaa menoa... tai jotain... :-) kesän tapahtumia odotellessa !
Kari

"Try not. Do or do not. There is no try." --Yoda
Bren
Pyörä: -

Viesti Kirjoittaja Bren »

Kivannäköistä reittiä noissa siltakuvissa. Missä tuo vanha tienviitta on kuvattu?
janne.k

Se on Jämsän ja Jämsänkosken välissä(kylttien mukaan). Paikasta ei oikein ole hajua, pitänee tutkia ajettuja jälkiä.

Saisi tulla vähän reilummin lunta niin pääsisi vaihtamaan nastat alle.
Vastaa Viestiin