Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- tpzu
- Viestit: 89
- Liittynyt: To Heinä 18, 2013 4:15 pm
- Pyörä: KTM 690 - 09, BMW 1200 Adve -15
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Pyörä varastettu parkkikselta. KTM 690 Enduro R -09 rekisterinumero WR-861. Eli en tuu ajamaan. Jos Ärrä tuleekin niin ottakaa pyörä kuskilta pois ja soittakaa poliisit.
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Flunnssa pukkaa päälle, mutta mukaan tulen kuitenkin.
-
Larsanjus
- Viestit: 216
- Liittynyt: Su Elo 25, 2013 4:54 pm
- Pyörä: 950 Adv -04
- Paikkakunta: "Hyvinkää"
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Klapi repussa, vettä sataa, pyörästä puuttuu vielä valot, mutta tulossa ollaan.
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Upea reissu. Kiitoksia jälleen Petterille. Saman reissun vois tehdä jo huomenna uudestaan.
-
Tikkaoja
- Viestit: 772
- Liittynyt: Ma Loka 04, 2004 3:06 pm
- Pyörä: Canyon ja Cube
- Paikkakunta: Rajamäki
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Mukavaahan se oli taas pimeässä kurvailla. Kummasti tuo reissu vaan vuodesta toiseen jaksaa kerätä porukkaa mukaan.
Ota Crop mopo alle ja viivoja seuraamaan päivänvalossa. Kyllä sinne 10 moposta jotain suuntaviivoja saattoi jäädä.
Ota Crop mopo alle ja viivoja seuraamaan päivänvalossa. Kyllä sinne 10 moposta jotain suuntaviivoja saattoi jäädä.
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Kiitos Petterille, Jarmolle ja koko ryhmälle hyvästä reissusta. Kotona olin 2.30 paikkeilla.
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Vvvaltavat kiitokset pimeäsurauksen vetäjille,seuraavaksi paremmilla käsillä 
- Per Saukko
- Viestit: 276
- Liittynyt: To Elo 11, 2005 8:53 am
- Pyörä: --?--
- Paikkakunta: Nurmijärvi kk.
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Hyvinhän se meni tämänkin vuotinen pimeänsuraus, kunhan viimein päästiin sopuun sopivasta perjantaista. Ainakin omalle kohdalle taisi olla kymmenes perättäinen pimeäsuraus (en ole kyllä ihan varma laskenko oikein).
Reitti oli taattua 'Petteri laatua' eli vaihtelevia. Sen suurempaa ohjelmaa ei tainnut matkalle sattua kuin ne normaalit 3 x mopo kyljellään ja 2 x nosto apua pehmeestä sorasta tai mudasta. Omalle kohdalle sattui molempia yksi.
Sääkin suosi, eli tarjosi sitä mitä on totuttu saamaan, lämpötila liikkui juuri nollan yläpuolella +1 ja +3 välillä ja sää ennusteesta poiketen saatiin kylmää vesisadetta niskaan vaihtelevasti matkan aikana.
Kaikesta tästä hauskasta huolimatta, ainakaan minulla ei ollut kertaakaan kylmä.
Kiitos kaikille mukana olleille hyvästä seurasta?
-Jarmo-
Reitti oli taattua 'Petteri laatua' eli vaihtelevia. Sen suurempaa ohjelmaa ei tainnut matkalle sattua kuin ne normaalit 3 x mopo kyljellään ja 2 x nosto apua pehmeestä sorasta tai mudasta. Omalle kohdalle sattui molempia yksi.
Sääkin suosi, eli tarjosi sitä mitä on totuttu saamaan, lämpötila liikkui juuri nollan yläpuolella +1 ja +3 välillä ja sää ennusteesta poiketen saatiin kylmää vesisadetta niskaan vaihtelevasti matkan aikana.
Kaikesta tästä hauskasta huolimatta, ainakaan minulla ei ollut kertaakaan kylmä.
Kiitos kaikille mukana olleille hyvästä seurasta?
-Jarmo-
-millähän nyt ajelis???
-
Larsanjus
- Viestit: 216
- Liittynyt: Su Elo 25, 2013 4:54 pm
- Pyörä: 950 Adv -04
- Paikkakunta: "Hyvinkää"
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Kiitokset ajoseurasta myös täältä, kivaa oli jälleen vaikka keli vähän kostea olikin.
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Pyörä on (viimeinkin) syyshuollon jäljiltä läjässä, välikelin piikit alla ja keli näyttää niin mainiolle että huomenna voisi käydä surauttamassa pienen maisemakierroksen.
Sipoon aakkos-asemalta muutaman tunnin lenkki pikkuteitä, lähtö joskus aamupäivällä. Jos joku on lähdöillään niin pistäkää ilmoitellen, aikataulu on vähintäänkin joustava
Sipoon aakkos-asemalta muutaman tunnin lenkki pikkuteitä, lähtö joskus aamupäivällä. Jos joku on lähdöillään niin pistäkää ilmoitellen, aikataulu on vähintäänkin joustava
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Huomenna olisi tarkoitus lähteä iltapäivällä Lopen suunnalle Tikkaojan kanssa ajelemaan. Aikataulu selviää huomenna aamupäivästä. Lähtö jostain Klaukkala-Rajamäki suunnalta. Jos on kiinnostuneita niin kirjoitelkaa tänne.
-
ceevu
- Viestit: 1982
- Liittynyt: La Huhti 07, 2007 10:04 pm
- Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610++++
- Paikkakunta: jokela
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
mikä on iltapäivä? pahoin pelkään että en kyllä kerkee,yheltä vielä vierailuja...Tänään oli ihmeen hiljaa kulkevia autoja liikkeellä,liekö jouluglögit ollu kummittelemassa 
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Veikkaan, että 1-2 aikaan lähtö. Paluu varmaan pimeällä..
-
ceevu
- Viestit: 1982
- Liittynyt: La Huhti 07, 2007 10:04 pm
- Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610++++
- Paikkakunta: jokela
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
niin pelkäsinkin,mutta lauantaina olis aikaa...
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Mopo huollettu ja piikit vaihdettu alle. Huomenna olis tarkoitus avata uusi kausi jollain avoinna olevalla moottoriurheilupaikalla. Ainakin Sipoo, Hyvinkää ja Tillola vaihtoehtoina. Täytyy katsoa vielä miten kelit muuttuu, pikkupakkasta kuitenkin lupailee.