Africa Twin Ralli 2014!!!
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Africa Twin Ralli 2014!!!
Tuollahan kannattais laittaa tuollainen määrä AT:ta jonoon vuosimallin ja värien mukaan valokuvattavaksi yhteiskuvaan. Harvemmin noita määriä samoja pyöriä näkee koossa.
- kurapyörä
- Pyörä: Africa twin 750
Mä joudun jättään leikin kesken tuli muita rahanreikiä vanhan auton romun kans eikä pussi anna myöten kaikkewn kivaan
joku saa mun punkka paikan
Kyllähän se siitä olisi pitänyt mennä lisää mutaa tekee gutaa..
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
Voisin ottaa punkkapaikan jos ei ole jo mennyt.kurapyörä kirjoitti:Mä joudun jättään leikin kesken tuli muita rahanreikiä vanhan auton romun kans eikä pussi anna myöten kaikkewn kivaanjoku saa mun punkka paikan
-
Enska-Eepi
- Pyörä: Yamaha Tenere 660
Mihkähää aikaan ja missäkii pitäs olla sitte kokoontuneena? Siis ilmeisesti perjantaina, mutta onks kellonaikaa ja ohjelmaa jo silloin, vai alkaako jytinät vasta lauantai-aamuna?
Punkkapaikkaa tarjotaan aina ensimmäisenä lattiapaikalla olevalle eli tumppix Kokkolasta saa jättää telttapatjan kotiin.Jarmo H kirjoitti:Voisin ottaa punkkapaikan jos ei ole jo mennyt.kurapyörä kirjoitti:Mä joudun jättään leikin kesken tuli muita rahanreikiä vanhan auton romun kans eikä pussi anna myöten kaikkewn kivaanjoku saa mun punkka paikan
Heikki
HiekkaHeikki
Ordnung muss sein. Hyvä että on selkeät säännöt.
Kämpällä kokoonnutaan illansuussa. Jos haluaa ajella tulomatkan porukassa kannattaa ottaa yhteyttä samalta suunnalta tuleviin.Enska-Eepi kirjoitti:Mihkähää aikaan ja missäkii pitäs olla sitte kokoontuneena? Siis ilmeisesti perjantaina, mutta onks kellonaikaa ja ohjelmaa jo silloin, vai alkaako jytinät vasta lauantai-aamuna?
Lähdemme Joensuusta porukalla pe aamuna ajelemaan kohti kämppää. Reitti on pitkin itärajaa Kuhmoon josta käyn kämpän avaimen. Koko päivä siihen menee, uskoisin 17 mennessä olevani kämpällä.
Perjantaina ohjelmassa saunomista, makkaran paistoa, "renkaitten potkimista" ym. seurustelua.
Lauantaina ajetaan partioittaan joko ehdotettu tai omavalintainen reitti, kestää ruokataukoineen koko päivän. Ensimmäinen partio on lähtenyt reitille yhdeksän maissa ja siitä n. 5 minuutin välein seuraavat.
Illalla ajetaan saunassa ja nuotiolla reitti uudestaan
Sunnuntaina kämpän siivous ja lähdetään omaan tahtiin kohti uusia seikkailuja taas yhtä kokemusta rikkaampina.
Heikki
HiekkaHeikki
-
tand
- Pyörä: Yamaha Tenere Extreme Honda TLR200
Sorry, minä joudun jättää väliin.
Tuli siis yhden telttapaikan verran vapaata tilaa.
Mukavaa ajoa ja hyviä säitä toivottaen.
Tuli siis yhden telttapaikan verran vapaata tilaa.
Mukavaa ajoa ja hyviä säitä toivottaen.
T-and
-
kari.k
- Pyörä: honda at, honda ta, jawa353.
Eipä minuakaan tarvitse sit odotella. Päättäjäispäivä vetää pitemmän korren.
Sent from my GT-P1000 using Tapatalk 2
Sent from my GT-P1000 using Tapatalk 2
- Phav
- Pyörä: R1200GS -09
Mulla jo valmistelut siinä mallissa että kamojen kanssa on ajettu koeajo lenkki, se vään mietityttää että unohtuko multa jotain...
Loud pipes save lives
-Pasi-
-Pasi-
Aika persoonallista kutsua kamaksi, mutta silti ei oo ollu tapana tuoda vaimoja paikalle... No, sallittaneen tässä tapauksessa, kun valmistelut on jo noin pitkällä - onhan jollakin tainnut olla kama paikalla joskus aiemminkin AT Rally -historiassaPhav kirjoitti:Mulla jo valmistelut siinä mallissa että kamojen kanssa on ajettu koeajo lenkki, se vään mietityttää että unohtuko multa jotain...
Miten tää oikein menee...
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää
- Kanttura
- Pyörä: Husky 701 Enduro & KTM 400 EXC
Lähetetty minun ST27i laitteesta Tapatalkilla
Rider on the storm
Ex: BMW F 650 GS Dakar '06, BMW F 650 GS '08, BMW F 800 GS '12, Husky 701 Enduro '16... --> '18
Ex: BMW F 650 GS Dakar '06, BMW F 650 GS '08, BMW F 800 GS '12, Husky 701 Enduro '16... --> '18
- JarnoS
- Pyörä: BMW R1200GS ADVENTURE
Tervehdys onkos ketä AT-Rallilaisia tulossa katsomaan piitveitä manseen olis kivä nähdä ja vaihtaa kuulumisia.
---JarnoS
---JarnoS
BMW R 1200 GS ADVENTURE MIEHILLE JOTKA KULKEVAT OMIA POLKUJAAN.
800cc joutui perumaan tulonsa joten hänen petipaikan perii FSA.
Heikki
Heikki
HiekkaHeikki