Etelä-Savo
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Etelä-Savo
käytii sit heinolassa pyörimässä... melkosta pyöritystä se olikin 
-
baljaskin
- Viestit: 1
- Liittynyt: Ti Elo 20, 2013 2:48 pm
- Pyörä: Honda CRM125, Honda CR125, Suzuki VS800
- Paikkakunta: Savonlinna
Re: Etelä-Savo
Morjesta Etelä-Savon poppoolle. Uusi wannabe-kurapyöräilijä ilmoittautuu.
Kävin tänään hakemassa "harjoittelupyörän", Honda CRM125 vm. 92 - parasta mitä tällä olemattomalla budjetilla sattui löytymään. Aiempaa kokemusta on monttupyörästä, sekin Honda (CR125) jota joutuu käyttämään Sulkavalla asti. Lähinnä tuon matkan vuoksi ajattelin kokeilla metsäpolkujen bongausta, kun suurin aika nyt menee siirtymiin harrastuspaikalle.
Tuonne SaMon fb-ryhmään jo kysymystä heitinkin, mutta kysytäänpä täälläkin vihkiytyneemmältä yleisöltä, että missäpäin voisi käydä harjoittelemassa Savonlinnan seudulla silleen suht luvallisesti? Maastoliikenneluvat pitänee valtion maille ainakin hommata, mutta millaista kantaa on nuo kaupalliset metsänomistajat pitäneet metsäkonereiteillä ajelusta?
Kiitos ja anteeksi!
Mika
Kävin tänään hakemassa "harjoittelupyörän", Honda CRM125 vm. 92 - parasta mitä tällä olemattomalla budjetilla sattui löytymään. Aiempaa kokemusta on monttupyörästä, sekin Honda (CR125) jota joutuu käyttämään Sulkavalla asti. Lähinnä tuon matkan vuoksi ajattelin kokeilla metsäpolkujen bongausta, kun suurin aika nyt menee siirtymiin harrastuspaikalle.
Tuonne SaMon fb-ryhmään jo kysymystä heitinkin, mutta kysytäänpä täälläkin vihkiytyneemmältä yleisöltä, että missäpäin voisi käydä harjoittelemassa Savonlinnan seudulla silleen suht luvallisesti? Maastoliikenneluvat pitänee valtion maille ainakin hommata, mutta millaista kantaa on nuo kaupalliset metsänomistajat pitäneet metsäkonereiteillä ajelusta?
Kiitos ja anteeksi!
Mika
Etelä-Savo
Ensi torstaina 19.9 pääsen uudella mopolla reissuun, yövyn mökilläni Juvan ja Sulkavan välimaastossa (n 20km krossiradalta) ja sunnuntaina täytyy suunnata takaisin kotiin.
Olisiko kellään ajamisen arvoisia reittejä, paikkoja, yms tiedossa. Myös ajoseura kelpaa. Alla nappulat ja ktm 690r.
Mökin ympäristöä olen kolunnut jonkin verran Mikkeliin päin mutta esim Savonlinnan suunta on tutkimatta.
Olisiko kellään ajamisen arvoisia reittejä, paikkoja, yms tiedossa. Myös ajoseura kelpaa. Alla nappulat ja ktm 690r.
Mökin ympäristöä olen kolunnut jonkin verran Mikkeliin päin mutta esim Savonlinnan suunta on tutkimatta.
Re: Etelä-Savo
Moroo
Sulkavan Lohilahti, Punkasalmi, Särkisslmi, Simpele neliöstä löyty aika paljon asksretta. Gepsistä suunnaton apu kun eksyy
Sulkavan Lohilahti, Punkasalmi, Särkisslmi, Simpele neliöstä löyty aika paljon asksretta. Gepsistä suunnaton apu kun eksyy
Re: Etelä-Savo
viikko sit sunnuntaina päräytin juvan abc:lta siikakoskelle ja matkaa kerty 180km... oli hienoja paikkoja...

esim tollane suora löyty sieltä kyrsyä sulkava väliltä

esim tollane suora löyty sieltä kyrsyä sulkava väliltä
Re: Etelä-Savo
morof1zz kirjoitti:Ensi torstaina 19.9 pääsen uudella mopolla reissuun, yövyn mökilläni Juvan ja Sulkavan välimaastossa (n 20km krossiradalta) ja sunnuntaina täytyy suunnata takaisin kotiin.
Olisiko kellään ajamisen arvoisia reittejä, paikkoja, yms tiedossa. Myös ajoseura kelpaa. Alla nappulat ja ktm 690r.
Mökin ympäristöä olen kolunnut jonkin verran Mikkeliin päin mutta esim Savonlinnan suunta on tutkimatta.
La 21.9 aamusta olis "ehkä" aikaa lähtee kurvailee.
sopiva reitti olis varmaan sln-lohilahti-jukajärvi-simpele-punkaharju-kulennoinen(ns.perinteinen
voihan sitä myös pienentää jos ei aika riitä. pitää suunnitella
Viimeksi muokannut turtman, Ti Syys 17, 2013 9:04 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Etelä-Savo
Onkos tuollaisessa reitissä mite paljo assulla tärryyttelyä?turtman kirjoitti:morof1zz kirjoitti:Ensi torstaina 19.9 pääsen uudella mopolla reissuun, yövyn mökilläni Juvan ja Sulkavan välimaastossa (n 20km krossiradalta) ja sunnuntaina täytyy suunnata takaisin kotiin.
Olisiko kellään ajamisen arvoisia reittejä, paikkoja, yms tiedossa. Myös ajoseura kelpaa. Alla nappulat ja ktm 690r.
Mökin ympäristöä olen kolunnut jonkin verran Mikkeliin päin mutta esim Savonlinnan suunta on tutkimatta.
La 21.9 aamusta olis "ehkä" aikaa lähtee kurvailee.
sopiva reitti olis varmaan sln-lohilahti-rovajärvi-simpele-punkaharju-kulennoinen(ns.perinteinen)-sln.
voihan sitä myös pienentää jos ei aika riitä. pitää suunnitella
-
k-essu
- Viestit: 128
- Liittynyt: Ti Huhti 26, 2011 9:20 am
- Pyörä: bmw r1100gs
- Paikkakunta: Kulennoinen
Re: Etelä-Savo
Se riippuu siitä, miten suunnitellaan ja minkälaista kalustoa on liikenteessä. Assua maksimissaan 100%, minimissään 20-30%. Yleensä meillä on jälkimmäinen vaihtoehto käytössä. 
Re: Etelä-Savo
k-essu kirjoitti:Se riippuu siitä, miten suunnitellaan ja minkälaista kalustoa on liikenteessä. Assua maksimissaan 100%, minimissään 20-30%. Yleensä meillä on jälkimmäinen vaihtoehto käytössä.
AAAAARRRRRRGT
Re: Etelä-Savo
Hyvältä kuullostaa!turtman kirjoitti:morof1zz kirjoitti:Ensi torstaina 19.9 pääsen uudella mopolla reissuun, yövyn mökilläni Juvan ja Sulkavan välimaastossa (n 20km krossiradalta) ja sunnuntaina täytyy suunnata takaisin kotiin.
Olisiko kellään ajamisen arvoisia reittejä, paikkoja, yms tiedossa. Myös ajoseura kelpaa. Alla nappulat ja ktm 690r.
Mökin ympäristöä olen kolunnut jonkin verran Mikkeliin päin mutta esim Savonlinnan suunta on tutkimatta.
La 21.9 aamusta olis "ehkä" aikaa lähtee kurvailee.
sopiva reitti olis varmaan sln-lohilahti-jukajärvi-simpele-punkaharju-kulennoinen(ns.perinteinen)-sln.
voihan sitä myös pienentää jos ei aika riitä. pitää suunnitella
Ilmoittele tänne tarkempaa infoa jos ehdit ajelulle. Seurailen kännykästä..
Re: Etelä-Savo
Taidan lähtee tänää tuossa aamupäivästä ajelee... jonnekki pieksämäki suonenjoki akselille ajatellu..
Re: Etelä-Savo
Pälli nii jumissa valvomisesta että mopolla en aja minnekkään...juhap kirjoitti:Taidan lähtee tänää tuossa aamupäivästä ajelee... jonnekki pieksämäki suonenjoki akselille ajatellu..
Re: Etelä-Savo
Laitellaan illemmalla inffooturtman kirjoitti:morof1zz kirjoitti:Ensi torstaina 19.9 pääsen uudella mopolla reissuun, yövyn mökilläni Juvan ja Sulkavan välimaastossa (n 20km krossiradalta) ja sunnuntaina täytyy suunnata takaisin kotiin.
Olisiko kellään ajamisen arvoisia reittejä, paikkoja, yms tiedossa. Myös ajoseura kelpaa. Alla nappulat ja ktm 690r.
Mökin ympäristöä olen kolunnut jonkin verran Mikkeliin päin mutta esim Savonlinnan suunta on tutkimatta.
La 21.9 aamusta olis "ehkä" aikaa lähtee kurvailee.
sopiva reitti olis varmaan sln-lohilahti-jukajärvi-simpele-punkaharju-kulennoinen(ns.perinteinen)-sln.
voihan sitä myös pienentää jos ei aika riitä. pitää suunnitella
jos on kysyttävää niin soita nol4nol8395838
-
k-essu
- Viestit: 128
- Liittynyt: Ti Huhti 26, 2011 9:20 am
- Pyörä: bmw r1100gs
- Paikkakunta: Kulennoinen
Re: Etelä-Savo
osherttu kirjoitti:k-essu kirjoitti:Se riippuu siitä, miten suunnitellaan ja minkälaista kalustoa on liikenteessä. Assua maksimissaan 100%, minimissään 20-30%. Yleensä meillä on jälkimmäinen vaihtoehto käytössä.
AAAAARRRRRRGT
Lähetkö päristelemään porukkaan huomenna?
Re: Etelä-Savo
Onko tiedossa nopeeta ja helppoo, vai hidasta ja vaikeeta? XT on taas elossa, mutta rauhallisen ajon vaiheessa. Kytkimen luisto estää ravakan ajon. Mutta mistä ja milloin?k-essu kirjoitti:osherttu kirjoitti:k-essu kirjoitti:Se riippuu siitä, miten suunnitellaan ja minkälaista kalustoa on liikenteessä. Assua maksimissaan 100%, minimissään 20-30%. Yleensä meillä on jälkimmäinen vaihtoehto käytössä.
AAAAARRRRRRGT
Lähetkö päristelemään porukkaan huomenna?