Kiitos Dominator kutsusta ja muillekin reissussa olleille.
Oli kyllä niin tosi hienoa pätkää ja just sopivaa vauhtia koko porukalla.
Olisko kuitenkin pitänyt vielä lenkki heittää?
Olen ilman muuta jatkossakin innokas lähteen mukaan, jos näin hyville pätkille olette lähdössä.
Pete K2 kirjoitti:Kiitos Dominator kutsusta ja muillekin reissussa olleille.
Oli kyllä niin tosi hienoa pätkää ja just sopivaa vauhtia koko porukalla.
Olisko kuitenkin pitänyt vielä lenkki heittää?
Olen ilman muuta jatkossakin innokas lähteen mukaan, jos näin hyville pätkille olette lähdössä.
Lähes joka viikonloppu ollaan jossain radalla oltu ajelemassa kun on näin hienoja ajokelejä pitänyt. Mukaan vaan muutkin, ajelut on aina porukassa mukavempia
Koitanpa kepillä jäätä.
Mulla olis mahdollista lähteä huomenna ajaan spooria (päivälläkin jo), mutta ei viikonloppuna.
Olisiko joku innostunut lähteen huomenna spooriin? Kelikin pitäisi parantua, kun pitäisi laskea huomenna pakkaselle.
Pahus kun työt haittaa harrastamista niin ei päivä ajelut onnistu huomenna ainakaan meikäläisellä Lauantaiksi ollaan kuitenkin suunniteltu porukkaspoori ajelua. Yyveellä vois taas sovitella halukkaiden lähtiöiden kanssa aikatauluja ja paikkoja..
Tampere on iso paikka. Länsipuolen miehet menee enskaamaan sinne minne on lähin matka. Itäpuolen toopet lähtee hikimopoileen itäänpäin. Itsellä on 2km matkaa metsäspoorin kautta Ruutanan spoorille. 500m työntämällä mettäreitille ajaan ja välillä saa ajaa jopa lujaa.
Noh, kesä tulee kohta. Järjesetään Treen ajotapahtuma Pirkanmaan kuramiesten/naisten kesken. HÄ!
Laihopa kirjoitti:Tampere on iso paikka. Länsipuolen miehet menee enskaamaan sinne minne on lähin matka. Itäpuolen toopet lähtee hikimopoileen itäänpäin. Itsellä on 2km matkaa metsäspoorin kautta Ruutanan spoorille. 500m työntämällä mettäreitille ajaan ja välillä saa ajaa jopa lujaa.
Noh, kesä tulee kohta. Järjesetään Treen ajotapahtuma Pirkanmaan kuramiesten/naisten kesken. HÄ!
Näinhän tää nykyään toimii, voisin kyllä hirviaidan spoorin tulla sun kanssa testaan joku päivä.