MP-13 näyttely 1.-3. 2.
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- gixxerman
- Pyörä: 4xtohtori
Re: MP-13 näyttely 1.-3. 2.
Kait se pitää vesiboxerin päällä istua jonkin aikaa 
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
- jite
- Pyörä: Beta RR390 Racing, Honda ATAS DCT
Siellähän ne molemmat 3-kirjaimisten osastot on vastakkain. Katotaan kummalle osastolle on enemmän tunkua ja missä lasittuneiden katseiden rintama muodostaa lasisen esteen pyörien ympärille 
Minun putkiaivoilleni muodostuu pahoja ylikuormitustilanteita, kun pyörän päällä istuu vähäpukeinen nais-ihminen. Vaikka onkin kaksi silmää, niin katsetta ei voi jakaa ja aivot ylikuumenevat...
-
jussimh
- Pyörä: KTM 950 Adventure
- Viesti:
Tuskin tullaan kaffelle, mutta kaljalle varmastikkin tullaanjite kirjoitti:Meinaakos porukka kokoontua kaffelle jossain vaiheessa siinä perjantain ap. aikana? Meinaan että vois tulla moikkaamaan muitakin foorumilaisia kun kerran siellä pyöritään.
Aina kiireinen mansikanviljelijä
Kaverille tuli taas jokin mielenhäiriö ja se rupes jeesusteleen tai jotain, mutta mä voisin tulla. Kaverille kaffet ja mulle...jussimh kirjoitti:Tuskin tullaan kaffelle, mutta kaljalle varmastikkin tullaanjite kirjoitti:Meinaakos porukka kokoontua kaffelle jossain vaiheessa siinä perjantain ap. aikana? Meinaan että vois tulla moikkaamaan muitakin foorumilaisia kun kerran siellä pyöritään.
Miten tää oikein menee...
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää
- gixxerman
Kaljalle tullaan,missä ja miten?
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
- gixxerman
Mites sieltä kaljatiskiltä nyt sitten kurapyöräilijöitä löytää?
...pöydän alle kurkistamalla....
-
jussimh
- Viesti:
Minä voisin vaikka tuommosen "susirajan surauttelijat" tarran liimata paidan selkään. Jos muistan ottaa mukkaan.gixxerman kirjoitti:Mites sieltä kaljatiskiltä nyt sitten kurapyöräilijöitä löytää?
Sitten suap tulla hihasta kopeloimaan jos semmoisen siellä näkee.
- jite
- Pyörä: Beta RR390 Racing, Honda ATAS DCT
Kaikilla foorumilaisilla crossi-lasit päässä niin eiköhän siitä tunnista.
-
gff-3
- Pyörä: '15 250 EXC-F SixDays
Lauantaina olis ajatus mennä messuille katselemaan varusteita, mieli tekis päästä sovittamaan esim. Sidin Crossfire SRS smotopohjilla ja reilun kokoisia talvihanskoja sekä viileämpiä asfalttikäyttöön sopivia.
ei tiedä vaikka lähtis kuiteki
kaljahommiks menee kuitennii
kaljahommiks menee kuitennii
En kyllä suurin surminkaan ottaisi yhtään olutta sellaisessa paikassa, missä on paljon nähtävää. Olut sumentaa pään ainakin minulla ja mieluummin pidän pään kirkkaana ja aistit terävinä. Muut huvitapahtumat asia erikseen.
-
jussimh
- Viesti:
Täytyykin tästä kommentista ottaa oppia, ja pysyä vaan niissä väkevämmissä juomissa...JR kirjoitti:En kyllä suurin surminkaan ottaisi yhtään olutta sellaisessa paikassa, missä on paljon nähtävää. Olut sumentaa pään ainakin minulla ja mieluummin pidän pään kirkkaana ja aistit terävinä. Muut huvitapahtumat asia erikseen.
Kaveri täytti viisikymmentä muutama vuosi sitten. Oli tapansa mukaan aika tukka täynnä, eikä oikein tahtonut pysyä tolpillaan. Seuraavana aamuna soitti ja pyysi viemään terveyskeskukseen kun oli edellisenä iltana kolhinut molemmat polvensa niin, ettei pystynyt kunnolla kävelemään. Matkalla sitten kyseli, että: "Eikös ollutkin ihan hyvät pirskeet?" ja sitten, että: "Ketäs siellä oikein oli?".....