Kapakala kirjoitti:Jotkut miettii, että pitäis mennä ja tehdä. Ja sit ne kattoo netistä kun toiset on menny ja tehny...
Itse haluan kuulua tuohon porukkaan, mikä toteuttaa. Lomat on nyt, mutta kukaan muu ei saanut lomiaan samoihin aikoihin. Foorumillakin kyselin sinne päin menijöitä, että josko mentäis kimpassa. Ei löytynyt sopivaa sakkia, niin menin itse. Tää oli ensimmäinen kunnon kurareissu mihin on tullu lähdettyä. Tässä kotinurkissa ajeluita ei lasketa... Asfaltilla on menty ennenkin ja varmasti mennään myös tulevaisuudessa. Tosin kurapyöräily toi lisää intoa mp-harrastukseen, kun samalla voi yhdistää tuon unholaan jääneen retkeilyharrastuksen. Haaveena mulla on käydä joskus pidemmälläkin maailmalla ja senkin joutunee toteuttamaan yksin, niin hyvää treeniä siinä mielessä. Ja kun pitää pään kylmänä, niin selviää mistä vaan. Joko siitä puukosta mikä tulee ravintolan tuulikaapissa töissä vastaan, tai sitten siitä että on pyörä jumissa pari tuntia jossain ojan penkalla hevonkuusessa. Molemmat olen kokenut. Päätelkää itse kumpi kuumotti enemmän... =)
Lisää kuvia löytyy ----> http://www.flickr.com/photos/tuomasp/se ... 792612085/
Syvää respektiä, Kapakala! Tuossa on mukana lajin syvempi filosofia...