Africa Twin Ralli 2011!!!

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
PAH
Viestit: 972
Liittynyt: Ma Elo 22, 2005 5:46 pm
Pyörä: 890 R
Paikkakunta: Joensuu

Re: Africa Twin Ralli 2011!!!

Viesti Kirjoittaja PAH »

mopopoitsu kirjoitti:
an13 kirjoitti:Viime hetken rallisäädöt on juuri hakusessa, hyvä valmistautua kunnolla.

Tänään painetaan taas starttinappulaa ja pidetään peukkuja että toimisi.
Iltakeskusteluja pohjustaen voisin kysäistä, että kuinkas KTMmien valmistautuminen etenee? :mrgreen:
Joko siellä ollaan yhtä pitkällä kuin Bemarileirissä?
KTM:t pitivät tiivistahtisen neljän tunnin viimeistelyharjoituksen maanantaina ja koneet pelasivat, kaikki tulivat ajamalla kotiin.
No, olinhan siellä minäkin ja pakko myöntää, hauskaa oli :oops: .
Sain myös hyviä neuvoja Kotarini hoivaamiseen, esim. kun ihmettelin öljystä märkää sylinterin kylkeä niin märkä sen kuulema pitää ollakin, jos se olisi kuiva on se merkki siitä että koneesta on öljy loppunut :P .
Se Kotarista tällä erää, rallissa ajan Hondalla.

Heikki
HiekkaHeikki
Avatar
PAH
Viestit: 972
Liittynyt: Ma Elo 22, 2005 5:46 pm
Pyörä: 890 R
Paikkakunta: Joensuu

Re: Africa Twin Ralli 2011!!!

Viesti Kirjoittaja PAH »

SamiV ei saanut projektiaan ajoissa valmiiksi ja hänen petipaikan perii JÄPÖ.
HiekkaHeikki
Avatar
Muddy Waters
Viestit: 598
Liittynyt: La Maalis 14, 2009 3:03 pm
Pyörä: KTM+GSA
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Africa Twin Ralli 2011!!!

Viesti Kirjoittaja Muddy Waters »

Jossain vaiheessa pitänee ottaa sellainen kuva missä olis mahdollisesti kaikki osallistuvat AT:t vierekkäin
tahi jotenkin "läjässä".
Olis hiano muisto! 8)
It is good to have an end to journey toward;
but it is the journey that matters, in the end.
-Ernest Hemingway-
Avatar
jonkko
Viestit: 3551
Liittynyt: To Elo 03, 2006 9:55 pm
Pyörä: KTM 640 Adventure
Paikkakunta: Pargas

Re: Africa Twin Ralli 2011!!!

Viesti Kirjoittaja jonkko »

Hyviä ralleja teille :idea:
Olin tiistaista eteenpäin 30 tuntia putkeen töis,mutt ei auttanut,en millään ehdi silti mukaan :cry:
Mutta toivottavasti taas ens vuonna järjestetään jos silloin olis enemmän aikaa?

Pitäkää hauskaa ja kaikki ehjänä kotiin viikonlopun jälkeen!!!
Avatar
Ilipo
Viestit: 408
Liittynyt: Ti Helmi 17, 2009 5:47 pm
Pyörä: KTM 990 Adventure
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: Africa Twin Ralli 2011!!!

Viesti Kirjoittaja Ilipo »

Moro,

Mä joudun kanssa peruuttamaan osallistumisen... Ei kerkee millään nakuttelemaan pyörää läjään työkiireiden takia :|

Hauskaa surauttelua!

-Ilkka
Avatar
mopopoitsu
Viestit: 1269
Liittynyt: Pe Kesä 03, 2005 11:33 am
Pyörä: Afrikka Twin, Amerikka Twin
Paikkakunta: E-P (Isokyrö)

Re: Africa Twin Ralli 2011!!!

Viesti Kirjoittaja mopopoitsu »

Maybe first started driver, Albert (kok), is already on his way to Hopealampi. At the moment he is in Stockholm waiting for a ferry that is going to be at Turku by Friday morning. Let's wish him a very good journey and hope that wheather would be nice (for all of us).

I have planned to kick off by today evening with couple other locals and stay overnight at the place Kari had planned:
http://www.supertravelnet.com/ad/ruokon ... nederlands
Elämä voi olla valaistu tie joka turvallisesti perille vie. Olen käynyt sivuteilläkin, koska sydän sanoi niin (Pelle)
Avatar
rainerb
Viestit: 2450
Liittynyt: Ti Kesä 30, 2009 9:40 am
Pyörä: AT RD07a + ST1100
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Africa Twin Ralli 2011!!!

Viesti Kirjoittaja rainerb »

Minäkin ilmoitan poissaolostani rallissa. Hyviä ajokelejä!
Follow your front wheel, keep the rubber stuff down and the shiny parts up.
janne.k
Viestit: 1244
Liittynyt: Ti Loka 17, 2006 3:52 pm
Pyörä: XR400, XRV750
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Africa Twin Ralli 2011!!!

Viesti Kirjoittaja janne.k »

janne.k kirjoitti:Onko muuten Jyväskylän miehet suunnitelleet menomatkaa, varmaan perjantai-aamuna pääsisin lähtemään.
Ajaakos Tampereen porukka jossain vaiheessa päivää Jyväskylän suunnilta ohi? Voisin liittyä letkaan?
velmatti
Viestit: 13
Liittynyt: Pe Touko 14, 2010 11:17 pm
Pyörä: africa twin

Re: Africa Twin Ralli 2011!!!

Viesti Kirjoittaja velmatti »

janne.k kirjoitti:
janne.k kirjoitti:Onko muuten Jyväskylän miehet suunnitelleet menomatkaa, varmaan perjantai-aamuna pääsisin lähtemään.
Ajaakos Tampereen porukka jossain vaiheessa päivää Jyväskylän suunnilta ohi? Voisin liittyä letkaan?
Olen lähdössä Konnevedeltä, mennäänkö samaa matkaa? Mihin tulen ja moneltako?
Avatar
Muddy Waters
Viestit: 598
Liittynyt: La Maalis 14, 2009 3:03 pm
Pyörä: KTM+GSA
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Africa Twin Ralli 2011!!!

Viesti Kirjoittaja Muddy Waters »

orivesi-lempäälä-kangasala porukka on jo Tuomiojärvellä Pieksämäellä laavulla yötä. Eli matkalla ollaan! Takana noin 350km sorateitä. Tervetuloa tänne!
It is good to have an end to journey toward;
but it is the journey that matters, in the end.
-Ernest Hemingway-
Avatar
PAH
Viestit: 972
Liittynyt: Ma Elo 22, 2005 5:46 pm
Pyörä: 890 R
Paikkakunta: Joensuu

Re: Africa Twin Ralli 2011!!!

Viesti Kirjoittaja PAH »

Tuli kaksi peruutusta joten Niki ja FSA saavat petipaikat.
Ja kuten jo sanoin, telttailijatkin mahtuvat halutessaan lattiapaikoille.

Heikki
HiekkaHeikki
Avatar
kurapyörä
Viestit: 1534
Liittynyt: La Heinä 23, 2005 12:32 pm
Pyörä: Africa twin 750
Paikkakunta: Teisko

Re: Africa Twin Ralli 2011!!!

Viesti Kirjoittaja kurapyörä »

tuomiojärven kodal 3 pyörän voimin yötä kyllä kalja on sit poikaa aamul kohti pääkallo paikkaa :)
Kyllähän se siitä olisi pitänyt mennä lisää mutaa tekee gutaa..
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
janne.k
Viestit: 1244
Liittynyt: Ti Loka 17, 2006 3:52 pm
Pyörä: XR400, XRV750
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Africa Twin Ralli 2011!!!

Viesti Kirjoittaja janne.k »

velmatti kirjoitti:
janne.k kirjoitti:
janne.k kirjoitti:Onko muuten Jyväskylän miehet suunnitelleet menomatkaa, varmaan perjantai-aamuna pääsisin lähtemään.
Ajaakos Tampereen porukka jossain vaiheessa päivää Jyväskylän suunnilta ohi? Voisin liittyä letkaan?
Olen lähdössä Konnevedeltä, mennäänkö samaa matkaa? Mihin tulen ja moneltako?
Terve

Konnevedellä kymmeneltä?
Jollain huoltoasemalla?

Voin hiukan reittiäkin tehdä, isompaa ja väliin pienempää?

Teltan jätänkin sitten pois jos kerta nurkkiin mahtuu.
velmatti
Viestit: 13
Liittynyt: Pe Touko 14, 2010 11:17 pm
Pyörä: africa twin

Re: Africa Twin Ralli 2011!!!

Viesti Kirjoittaja velmatti »

Olen lähdössä Konnevedeltä, mennäänkö samaa matkaa? Mihin tulen ja moneltako?[/quote]

Terve

Konnevedellä kymmeneltä?
Jollain huoltoasemalla?

Voin hiukan reittiäkin tehdä, isompaa ja väliin pienempää?

Teltan jätänkin sitten pois jos kerta nurkkiin mahtuu.[/quote


Muutama pyörä ajaa Suonenjoen kautta. Tule Mierontien (teboil) pihaan 11 maissa niin ajetaan Suonenjoelle.
Avatar
PAH
Viestit: 972
Liittynyt: Ma Elo 22, 2005 5:46 pm
Pyörä: 890 R
Paikkakunta: Joensuu

Re: Africa Twin Ralli 2011!!!

Viesti Kirjoittaja PAH »

Tuli peruutus, jopomies saa petipaikan.
HiekkaHeikki
Vastaa Viestiin