romu kirjoitti:Kyllä on Kuopion sedulla hiljaista... Onko kaikki tehnyt pahojaan ku hiljaa olla jurottaa
Tuntuu moottoritiekin liian hikiseltä paikalta näillä helteillä... ei sais valittaa, mut ainakin mulla on nuo helteet verottanut ajohaluja. Mutta eiköhän me tästä piristytä . Vai mitä?
Ettei olis jonkolla nyt lipsahtanut keskiviikko illasta otettu video..... Olet yrittänyt saada jussia ajo kuntoon trimmattua. Ei voi kyllä nauramatta kattoo Olin eilen kotona joskus 10 maissa, kilsoja tuli mulle 300.
Herätellääs tätä uinunutta topiccia.
Eli viikonloppuna lauantain tai sunnuntaina meinasin makkarasurautukselle lähtee vaikka ihan ite. Onko mukaan lähtiöitä ja jos on, niin kumpiko päivä olis käypäsempi?
jaha josko sitä itsekkin pääsisi ensi sunnuntaina ajamaan, hirvenmetsästys on tosin alkanut mutta kai sinne muutama kurapyöräilijä luotisateen sekaan mahtuu.
Ajellaan tuonne länsisuomen suuntaan, ja kokoontumisina voisi olla että klo 10:00 tästä meidän pihasta ja sitten jotka esim tulee Kuopiosta niin startattaisiin klo 11 Karttulan abc huoltamon pihasta. Väsäilen jonkinmoista reittiä tuolle päivälle ja tiukkaa ajamista on tiedossa.