Africa Twin Ralli 2010!!!

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

velmatti
Viestit: 13
Liittynyt: Pe Touko 14, 2010 11:17 pm
Pyörä: africa twin

Re: Africa Twin Ralli 2010!!!

Viesti Kirjoittaja velmatti »

jos sopii niin minäkin voisin tulla suonenjoelle sovittuun paikkaan ja aikaan niin ei tarviis yksin ajella.t:osku
Avatar
PAH
Viestit: 972
Liittynyt: Ma Elo 22, 2005 5:46 pm
Pyörä: 890 R
Paikkakunta: Joensuu

Re: Africa Twin Ralli 2010!!!

Viesti Kirjoittaja PAH »

JarnoS kirjoitti:Mehän voitas täältä mansesta sihdata sinne Suonenjoelle ja siel vois tehä tällit esim. siitä sitten jatkaa matkaa kohti Hankasalmea porukalla

Terv.JarnoS
Tarkoitit Jarno tietenkin Hyrynsalmelle.
HiekkaHeikki
Avatar
JarnoS
Viestit: 207
Liittynyt: La Loka 11, 2008 9:47 pm
Pyörä: BMW R1200GS ADVENTURE
Paikkakunta: Lempäälä

Re: Africa Twin Ralli 2010!!!

Viesti Kirjoittaja JarnoS »

juuu rupee oleen jo niin täpänöissään jo

ps. nyt selvis sekin miks viimmeksi tultiin yöllä perille :lol:
jos nyt porukalla pikkusen aikasemmin 8)
BMW R 1200 GS ADVENTURE MIEHILLE JOTKA KULKEVAT OMIA POLKUJAAN.
Avatar
Jussi_S
Viestit: 776
Liittynyt: Ti Kesä 16, 2009 1:16 pm
Pyörä: XRV 750 Africa Twin, WR250
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Africa Twin Ralli 2010!!!

Viesti Kirjoittaja Jussi_S »

velmatti kirjoitti:jos sopii niin minäkin voisin tulla suonenjoelle sovittuun paikkaan ja aikaan niin ei tarviis yksin ajella.t:osku
Osaisikos joku sanoa hyvän kohtaamispaikan Suonenjoelta?
Kahvila/lounastoiminta olisi suotavaa, voipi jo nälättää puolita päivin :roll:
AT -95
velmatti
Viestit: 13
Liittynyt: Pe Touko 14, 2010 11:17 pm
Pyörä: africa twin

Re: Africa Twin Ralli 2010!!!

Viesti Kirjoittaja velmatti »

69 ja 9 tienristeyksessä on koskelo huoltoasema siitä saa ruokaa ja pensaa.kylällä on rilli ja pitseeria.
Avatar
Jussi_S
Viestit: 776
Liittynyt: Ti Kesä 16, 2009 1:16 pm
Pyörä: XRV 750 Africa Twin, WR250
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Africa Twin Ralli 2010!!!

Viesti Kirjoittaja Jussi_S »

Reittiin päivitetty välietapiksi Koskelon matkailukeskus Suonenjoelta.
Reitti uudelleen: http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... cdac9f7e46

Olisiko sitten että matka jatkuu siitä klo 13:00? Tai vaikka jo aiemminkin... Miten porukkaa siihen nyt sitten kerääntyy 8)
AT -95
velmatti
Viestit: 13
Liittynyt: Pe Touko 14, 2010 11:17 pm
Pyörä: africa twin

Re: Africa Twin Ralli 2010!!!

Viesti Kirjoittaja velmatti »

hyvä reitti,tulen koskeloon puoliltapäivin siellä tavataan.
TEEPEE
Viestit: 213
Liittynyt: Ti Huhti 15, 2008 8:58 pm
Pyörä: Polkupyörä...
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Africa Twin Ralli 2010!!!

Viesti Kirjoittaja TEEPEE »

Jussi_S kirjoitti:Reittiin päivitetty välietapiksi Koskelon matkailukeskus Suonenjoelta.
Reitti uudelleen: http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... cdac9f7e46

Olisiko sitten että matka jatkuu siitä klo 13:00? Tai vaikka jo aiemminkin... Miten porukkaa siihen nyt sitten kerääntyy 8)
Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta. Eli 12:00-13:00 pidetään lounastauko Koskelossa. Halukkaat liittykööt tähän "romua raatteentielle" karavaaniin, jos aikataulu passaa ja porukassa matkaaminen kiinnostaa.
DR 650 SE > XRV 750 > DR-Z 400 SM > GT Avalanche (mtb)
Avatar
JarnoS
Viestit: 207
Liittynyt: La Loka 11, 2008 9:47 pm
Pyörä: BMW R1200GS ADVENTURE
Paikkakunta: Lempäälä

Re: Africa Twin Ralli 2010!!!

Viesti Kirjoittaja JarnoS »

Do Dii sinnehän mansen pojatkin jytistää niin saadaan kunnon kolonna aikaseksi näkee ne The Äijät oikein tosi ÄIJJIÄ. Eikä mitään nahka housuissa matkustavia ukkoja jalat edellä kohti kuolemaa. :lol: . Näytetään mallia millä MIEHET ratsastaa 8)

--JarnoS
BMW R 1200 GS ADVENTURE MIEHILLE JOTKA KULKEVAT OMIA POLKUJAAN.
Avatar
JarnoS
Viestit: 207
Liittynyt: La Loka 11, 2008 9:47 pm
Pyörä: BMW R1200GS ADVENTURE
Paikkakunta: Lempäälä

Re: Africa Twin Ralli 2010!!!

Viesti Kirjoittaja JarnoS »

Kuinkas muuten porukka on sit aikoinaan sieltä pois tulossa kiireellä vai ajan kanssa. Me ajattelimme ottaa vielä pari päivää lisää herkuttelua ja tiputella ryssän rajaa pitkin kotio tänne mansesteriin. Minulla ja kurapyörällä on kesä lomaa niin aattelimme sitä hyödyntää kun loma anomuksetkin meni hallitukselle läpi :lol:

---JarnoS
BMW R 1200 GS ADVENTURE MIEHILLE JOTKA KULKEVAT OMIA POLKUJAAN.
Avatar
mopopoitsu
Viestit: 1269
Liittynyt: Pe Kesä 03, 2005 11:33 am
Pyörä: Afrikka Twin, Amerikka Twin
Paikkakunta: E-P (Isokyrö)

Re: Africa Twin Ralli 2010!!!

Viesti Kirjoittaja mopopoitsu »

JarnoS kirjoitti:Kuinkas muuten porukka on sit aikoinaan sieltä pois tulossa kiireellä vai ajan kanssa.
Varaslähtö on kyllä suunnitelmissa, mutta perääntymissuunnitelma on vielä näin henkilökohtaisella tasolla tekemättä. En kumminkaan vielä maanantaina ole ajatellu kyetä työmaalle.

Joka tapauksessa torstain lähtijöitä on näillä näkymin vain 5 kpl. Ilmeisesti myös perjantain lenkki on suunnittelematta. Käydäänkö Inarissa? Ei sitte jos joku Juntusranta riittää. Joku paikallistuntemusta omaava sikäli kun heitä on, voisi kyllä laittaa tänne jotain reitti/kohdevihjeitä. Ilmeisesti kuitenkin Hyrynslmelta pohjoisen suuntaan?
Avatar
016054
Viestit: 265
Liittynyt: Su Helmi 08, 2009 10:55 pm
Pyörä: Honda VFR 1200 crosstourer
Paikkakunta: Laitila

Re: Africa Twin Ralli 2010!!!

Viesti Kirjoittaja 016054 »

Tervehdys Jonkko ja Kari! "Mahtuiskos" teidän mukaan vielä pe aamu lähtöön?
Avatar
jonkko
Viestit: 3551
Liittynyt: To Elo 03, 2006 9:55 pm
Pyörä: KTM 640 Adventure
Paikkakunta: Pargas

Re: Africa Twin Ralli 2010!!!

Viesti Kirjoittaja jonkko »

016054 kirjoitti:Tervehdys Jonkko ja Kari! "Mahtuiskos" teidän mukaan vielä pe aamu lähtöön?

Juu,mukaan vaan.
Tehään pientä reittiä matkalle,siis pahimmat motarit sun muut pois(ei kaikki),ei sentään koko vuorokautta sinne viitsi ajaa mutt "järvisuomen" läpi kun mennään niin ei jaksais koko matka nopeinta reittiä :wink:
PS,me otetaan ainakin fisustus vehkeet mukaan :wink:


M:
Karin pihalta vai Auran ABC,ltä?
Avatar
016054
Viestit: 265
Liittynyt: Su Helmi 08, 2009 10:55 pm
Pyörä: Honda VFR 1200 crosstourer
Paikkakunta: Laitila

Re: Africa Twin Ralli 2010!!!

Viesti Kirjoittaja 016054 »

jonkko kirjoitti:
016054 kirjoitti:Tervehdys Jonkko ja Kari! "Mahtuiskos" teidän mukaan vielä pe aamu lähtöön?

Juu,mukaan vaan.
Tehään pientä reittiä matkalle,siis pahimmat motarit sun muut pois(ei kaikki),ei sentään koko vuorokautta sinne viitsi ajaa mutt "järvisuomen" läpi kun mennään niin ei jaksais koko matka nopeinta reittiä :wink:
PS,me otetaan ainakin fisustus vehkeet mukaan :wink:


M:
Karin pihalta vai Auran ABC,ltä?
Tavataan jossain sopivassa paikassa reitin varrella.
Pitänee ittekin ottaa mato-onki mukaan :lol:
heneld
Viestit: 251
Liittynyt: Ke Maalis 04, 2009 11:52 pm
Pyörä: Honda XRV 650 RD03
Paikkakunta: Kuopio

Re: Africa Twin Ralli 2010!!!

Viesti Kirjoittaja heneld »

Juu, itse lähden tästä Kuopiosta puolen päivän kantturoissa pörisemmään. Reittinä suurinpiirtein Kpo - Siilinjärvi - Nilsiä - Nurmes - Kuhmo ja siitä ylöspäin.. Latua yritetään satuttaa mahdollisimman pienille viivoille 8) :mrgreen:

Jos joku sattuu samoihin aikoihin Kuopion seudulla olemaan, niin sitähän voisi katsellla jos yhtiä matkoja pöräyttelisi?

Henkka
Vastaa Viestiin