jos ei kiihkeempää vetäjää ilmene niin huomenna siis Bembölesta kaffetuvalta 12.00 lähtö
Kentsukin tulee jos saa ittensä kuosiin ajoissa.
Mä oon sitten aikas rauhallisvauhtinen (lue: hidas kuski) vetäjä että mitään hirveen kummaa kohkausta ei ole tiedossa.
Ja vaikka suuriltaosin hiekkaa onkin tiedossa niin aikapaljon on sellaisia pätkiä joilla on tiheääkin asutusta - silloin tiputan rajusti vauhtia kun oon tämmönen kukkahattu.
Mutta jos joku saa suuren tunteen ja haluaa vetää niin teretulemasta. Tykkään beesata.
sami
ps. Harmi, jos muita kuin Kentsu ja minä ei ilmaannu niin tiedä vaikka tultaiskin sinne. Mut jos lähdetään länteen reitille niin siinä menee kyllä koko päivä.
"The tree the tempest with a crash of wood
Throws down in front of us is not bar"
-Robert Frost-
korpipolku kirjoitti:ps. Harmi, jos muita kuin Kentsu ja minä ei ilmaannu niin tiedä vaikka tultaiskin sinne. Mut jos lähdetään länteen reitille niin siinä menee kyllä koko päivä.
Mä kävin siellä jo tänään lauantaina, heti kun töistä pääsin. Rata oli tyhjä kun vetomiehet olivat ajamassa kisaa Iisalmessa. Lavangon radat ovat kiinni 17.8. - 24.8.2009 MM Motocrossin vuoksi.
Sakuc:
Onko sulla -09 Gessu? Mulla nimittäin tuntuu tuo Gessu vetävän ölppää jonkin verran... Vaihdoin ne ensihuollon jälkeiset öljyt kun mittarissa oli 6tkm ja sitä ennen oli lisätty jo 7dl. Saas nähä kuin se rauhottuu.
sakuc ja Il1kkako tuosta eilen ajoivat illalla ohi, 2 gessua puotteli Suonpääntietä Ojakkalan suuntaan, ainakin toinen oli Adventure sikäli kun ehdin ikkunasta katsoa.
Kävin kaasuvaijerin vaihdon jälkeen hieman kokeilemassa Suonpääntien ja 25:n risteyksessä olevalla sorakuopalla, jossa kisaenskaporukka näyttää reenailevan. Mahtoivat ihmetellä, kuka poloinen yrittää kyntää raskaalla pyörällä pehmeässä hiekassa... tulipahan kokeiltua sitäkin.
mek kirjoitti:sakuc ja Il1kkako tuosta eilen ajoivat illalla ohi, 2 gessua puotteli Suonpääntietä Ojakkalan suuntaan, ainakin toinen oli Adventure sikäli kun ehdin ikkunasta katsoa.
Kävin kaasuvaijerin vaihdon jälkeen hieman kokeilemassa Suonpääntien ja 25:n risteyksessä olevalla sorakuopalla, jossa kisaenskaporukka näyttää reenailevan. Mahtoivat ihmetellä, kuka poloinen yrittää kyntää raskaalla pyörällä pehmeässä hiekassa... tulipahan kokeiltua sitäkin.
Mentiin siitä kaverin kanssa, oltiin kokeilemassa miten Scala rider- kypäräpuhelimet pelittää pyörästä toiseen; hienosti toimii.
Sieltä hiekkakuopalta kannattaa muuten pysyä poissa, sinne on vain tosi pienellä porukalla henkilökohtaiset luvat maanomistajilta.
Asiasta käyty uskomaton vääntö Nummelan moottorikerhon enskajaoksen toimesta...luvaton käyttö saattaa pilata heidänkin ajolupansa...
Mistä lähtö ja mihin suuntaan? Siis tänään klo 17.30. Olen matkalla noihin aikoihin Helsingistä Vihtiin ja opin mielelläni uusiakin reittejä tuolle välille, tosin soratietä ei siihen kovin pitkiä pätkiä mahdu, nyt kun päällystivät tuon meidän tien. Mummovauhti sopii Dakarille ja kuluneille Siraceille & meikäläisen ajokokemukselle.