Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- jarikettu
- Viestit: 66
- Liittynyt: Ma Joulu 31, 2007 9:30 am
- Pyörä: susuki 650 rse
- Paikkakunta: kuopio
Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset
Zidillä oli hyvä kohde, Koloveden kansallispuisto Heinävedellä vaimikäsenytolikaan...
Mites olis, Sami jos sinne lähdettäis juhan perässä painamaan??
Mihis aikaan lauantai-aamusta lähtö olisi? Lähdettäiskö leppävirran siitä...ööh...nesteeltä???
Mites olis, Sami jos sinne lähdettäis juhan perässä painamaan??
Mihis aikaan lauantai-aamusta lähtö olisi? Lähdettäiskö leppävirran siitä...ööh...nesteeltä???
Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset
Juu, sinne kolovedelle pääsee suurimmaksi osaksi hiekkaa pitkin ilman suurempia suunnistuksia. Paluureitti pitäisi vaan katsella jos ei halua samoja teitä ajella. Makkaratkin siellä voisi varmaan paistella/maistella.
Paikkahan on siis täällä:
http://www.luontoon.fi/page.asp?Section=166
Paikkahan on siis täällä:
http://www.luontoon.fi/page.asp?Section=166
Beta 200 rr
Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset
Juu passaa mainiosti. Oisko vaikka siinä lepiksen nesteellä kaffekupin äärellä klo 10?
Petukin olis ilmeisesti tulossa mukaan.
Petukin olis ilmeisesti tulossa mukaan.
Sami
- jarikettu
- Viestit: 66
- Liittynyt: Ma Joulu 31, 2007 9:30 am
- Pyörä: susuki 650 rse
- Paikkakunta: kuopio
Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset
Mulle passaa hyvin tapaamisaika ja paikka.
Ja kai ne makkarat vois paistella ja katella vähän maisemia nuotion ääreltä.
Ja kai ne makkarat vois paistella ja katella vähän maisemia nuotion ääreltä.
- jonkko
- Viestit: 3551
- Liittynyt: To Elo 03, 2006 9:55 pm
- Pyörä: KTM 640 Adventure
- Paikkakunta: Pargas
Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset
srbg kirjoitti:Juu passaa mainiosti. Oisko vaikka siinä lepiksen nesteellä kaffekupin äärellä klo 10?
Petukin olis ilmeisesti tulossa mukaan.
Onks petu hankkinut enskan taas?
Vai onko niitä petuja enemmänkin susirajan toisella puolella
Team kahajo
Kyll se siitä menee
http://www.youtube.com/user/TheJonkko?feature=mhsn
http://sites.google.com/site/dustywobblssnow/
http://picasaweb.google.fi/lekasora/
Kyll se siitä menee
http://www.youtube.com/user/TheJonkko?feature=mhsn
http://sites.google.com/site/dustywobblssnow/
http://picasaweb.google.fi/lekasora/
- jarikettu
- Viestit: 66
- Liittynyt: Ma Joulu 31, 2007 9:30 am
- Pyörä: susuki 650 rse
- Paikkakunta: kuopio
Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset
Entäs missäs ja mitä Yamato puuhailee ja luurailee?
Kirjoittelehan tällekin alueelle ja lähde mukaan jonossa ajelemaan...
Kirjoittelehan tällekin alueelle ja lähde mukaan jonossa ajelemaan...
Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset
Saattaa noita petuja enemmänkin olla, mutta kyllä tämä ihan sama petu on ku ennenkin.jonkko kirjoitti:srbg kirjoitti:Juu passaa mainiosti. Oisko vaikka siinä lepiksen nesteellä kaffekupin äärellä klo 10?
Petukin olis ilmeisesti tulossa mukaan.
Onks petu hankkinut enskan taas?
Vai onko niitä petuja enemmänkin susirajan toisella puolella
Dominaattorin laittoi.
Sami
- 750 tohtori
- Viestit: 43
- Liittynyt: To Helmi 28, 2008 11:05 pm
- Pyörä: 690 enduro
- Paikkakunta: leppävirta
- jarikettu
- Viestit: 66
- Liittynyt: Ma Joulu 31, 2007 9:30 am
- Pyörä: susuki 650 rse
- Paikkakunta: kuopio
Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset
Koetahan ihmeessä päästä mukaan!
Minä muuten lupasin ottaa sinappia mukaan...ihan vaan tiedoksi.
Minä muuten lupasin ottaa sinappia mukaan...ihan vaan tiedoksi.
Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset
Tossapa kuvia tästä päivästä. Ei mitenkään toiminnantäyteisiä kylläkään vaan ihan fiilistely-kuvia vaan.http://picasaweb.google.com/srbg73/15809Paraytys#
Sami
-
jussimh
- Viestit: 782
- Liittynyt: Ma Tammi 22, 2007 7:37 pm
- Pyörä: KTM 950 Adventure
- Paikkakunta: Suonenjoki
- Viesti:
Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset
Tuossa Minun fotoja.
Aina kiireinen mansikanviljelijä
Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset
Hienoja kuvia jussilta, mutta tuo ekakuvan nimi sai mut repeemään

Sami
- 750 tohtori
- Viestit: 43
- Liittynyt: To Helmi 28, 2008 11:05 pm
- Pyörä: 690 enduro
- Paikkakunta: leppävirta
-
jussimh
- Viestit: 782
- Liittynyt: Ma Tammi 22, 2007 7:37 pm
- Pyörä: KTM 950 Adventure
- Paikkakunta: Suonenjoki
- Viesti:
Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset
Olisi se voinut kuulua näinkin: KTM on jumalasi, älä pidä muita jumalia...srbg kirjoitti:Hienoja kuvia jussilta, mutta tuo ekakuvan nimi sai mut repeemään![]()
![]()
Aina kiireinen mansikanviljelijä