Vähän rankemmin editoitua enskapätkää taas pitkästä aikaa.
Oon nyt laittanut tavoitteeksi että joka torstai putkahtaa uutta pätkää tolle mun YouTube-kanavalle. Muistakaa tilata kanava niin ei mene videot ohi.
Kehitysehdotuksia ja videotoiveita otetaan vastaan.
- Lefa
Enduro Without Limits 2
Haku löysi 29 tulosta
- Su Syys 18, 2016 12:26 am
- Keskustelualue: Sekalainen tarinointi
- Aihe: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
- Vastaukset: 4523
- Luettu: 1831047
- Ma Helmi 29, 2016 10:12 pm
- Keskustelualue: Sekalainen tarinointi
- Aihe: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
- Vastaukset: 4523
- Luettu: 1831047
Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
Kiitoksia ja hienoa, jos mun pätkistä saa motivaatiota!Happi kirjoitti: Taidettiin nähdä tänään Järilässä?
Nyt on rystyset kipeenä ajon jälkeen, änkee puut reitille.
Happi
Joo sama kaveri. Siellä kyllä saa olla varovainen niiden puiden kanssa...
- La Helmi 27, 2016 12:04 am
- Keskustelualue: Sekalainen tarinointi
- Aihe: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
- Vastaukset: 4523
- Luettu: 1831047
Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
Tuoretta talvista pätkää tubessa.
Frozen Playground
Frozen Playground
- Ke Marras 18, 2015 10:40 pm
- Keskustelualue: Sekalainen tarinointi
- Aihe: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
- Vastaukset: 4523
- Luettu: 1831047
Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
Oletko alustaan tyytyväinen? Tuli vain mieleen, että voisiko vaimennusta olla hiukan enemmän? Joo mä oon kyllä ollu ihan tyytyväinen. Noilla pattisuorilla toi säätö ei oikein toiminut, mutta kivikossa taas meni hienosti. Todella siistiä kamaa! Hienoa, että joku jaksaa ajaa, kuvaa ja editoida tosiss...
- Su Marras 15, 2015 2:22 am
- Keskustelualue: Sekalainen tarinointi
- Aihe: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
- Vastaukset: 4523
- Luettu: 1831047
Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
Edellinen Foxin panssari halkesi yhdessä kuperkeikassa kolmeen osaan, niin ei mulla oo hetkeen ollut paidan alla mitään.Harri Hemmilä kirjoitti:Kiinnitin siihen huomiota että käytätkö mitään suojia ylävartalolle?
Ja hieno kuulla, että video maistui!
- To Marras 12, 2015 7:44 pm
- Keskustelualue: Sekalainen tarinointi
- Aihe: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
- Vastaukset: 4523
- Luettu: 1831047
Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
On kyllä todella hienoja kuvia!krs6 kirjoitti:Hesarin kuukausiliitteessä kuvia reissuilta:
http://www.hs.fi/kuukausiliite/a1305998818485
Tässä ois mun yritys piristää jokaisen kurapyöräilijän harmaata arkea.
Klikkaa tästä!
- Su Elo 30, 2015 9:53 pm
- Keskustelualue: Sekalainen tarinointi
- Aihe: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
- Vastaukset: 4523
- Luettu: 1831047
Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
Onko tuo jostain viralliselta radalta vai omilta mailta? Vähän molempia sattui tähän pätkään. On joo ensimmäinen video tällä uudella pyörällä, alussa oli vähän totuttelua tohon kakstahtiin. Ja ehkä sitä on vähän tullut myös ajotaitoihin kehitystä edellisistä videoista. Musiikit on YouTubesta ja Aud...
- Pe Elo 28, 2015 5:56 pm
- Keskustelualue: Sekalainen tarinointi
- Aihe: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
- Vastaukset: 4523
- Luettu: 1831047
Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
Loppukesän päristelyjä.
Enduro Without Limits
Enduro Without Limits
- La Kesä 20, 2015 7:58 am
- Keskustelualue: Sekalainen tarinointi
- Aihe: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
- Vastaukset: 4523
- Luettu: 1831047
Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
Juhannuksen kunniaksi uutta koostetta.
Summer 2k15
Summer 2k15
- Pe Touko 01, 2015 10:22 am
- Keskustelualue: Sekalainen tarinointi
- Aihe: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
- Vastaukset: 4523
- Luettu: 1831047
- Ke Huhti 15, 2015 12:21 pm
- Keskustelualue: Sekalainen tarinointi
- Aihe: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
- Vastaukset: 4523
- Luettu: 1831047
Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
Tuosta uutta vilmiä pitkästä aikaan!
The Adventure Continues
The Adventure Continues
- Pe Tammi 09, 2015 4:35 pm
- Keskustelualue: Sekalainen tarinointi
- Aihe: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
- Vastaukset: 4523
- Luettu: 1831047
Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
Kunnon talvea odotellessa:
Enduro: New Beginning
Enduro: New Beginning
- Pe Joulu 19, 2014 7:54 pm
- Keskustelualue: Sekalainen tarinointi
- Aihe: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
- Vastaukset: 4523
- Luettu: 1831047
- La Marras 29, 2014 8:24 pm
- Keskustelualue: Sekalainen tarinointi
- Aihe: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
- Vastaukset: 4523
- Luettu: 1831047
Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
Hieno kuulla että piditte! Ja lähikuvaa siitä akselista oli ihan pakko laittaa mukaan.VAK kirjoitti:Taka-akselikin on oikein päin![]()
- Pe Marras 21, 2014 2:01 pm
- Keskustelualue: Sekalainen tarinointi
- Aihe: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
- Vastaukset: 4523
- Luettu: 1831047
Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
Tällaista tällä kertaa.
Enduro: Two Worlds
Enduro: Two Worlds