Haku löysi 3 tulosta

Kirjoittaja V-MS
Ma Kesä 10, 2013 3:12 pm
Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
Aihe: Baltia ja Puola
Vastaukset: 47
Luettu: 27672

Re: Baltia ja Puola

Ok, voi olla että Liettua jää vähän vähemmälle, oon ollu siellä töissä aikoinaan. Tarkotus karttaa isommat tiet ja ottaa hyvin rauhallinen tahti, siis lomailla.

V-M
Kirjoittaja V-MS
Su Kesä 09, 2013 11:34 am
Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
Aihe: Baltia ja Puola
Vastaukset: 47
Luettu: 27672

Re: Baltia ja Puola

Meinasin lähtee vähän samoille reiteille juhannuksen alla, kiitos vinkeistä. Renkaan paikkaukseen pitää joku lääke kehittää, vaijeria yms on jo varalle. Uskollinen DR Big -89 on ollu kaverina vuodesta -94.

V-MS
Kirjoittaja V-MS
Ti Huhti 30, 2013 12:53 pm
Keskustelualue: Projektit
Aihe: DR BIG 750/89
Vastaukset: 0
Luettu: 2962

DR BIG 750/89

Ostin omani vuonna 1993, mittarissa taisi olla 4000km. Nyt 66t mittarissa ilman isompia murheita ja terveeltä vaikuttaa huollon jälkeen. Välillä on ollut taukoja harrastuksessa, taisi seisoa nyt pari vuotta. Harkitsin jo luopumista mutta Pohjolan kirje jossa luvattiin vakuutuksen maksavan 27€/vuosi ...