Haku löysi 2 tulosta

Kirjoittaja Onni
Ma Touko 21, 2012 10:23 pm
Keskustelualue: Pyörät
Aihe: R1200GS
Vastaukset: 2209
Luettu: 1055931

Re: R1200GS

Laitoin BMW:n omat variot.Pyöriä on ollut ennen erilaisia ja tuntui et noin paljon ei oo riepoteltu vaikka vauhti ois ollu mitä.Tyynellä ei mitään ongelmia,puuskittainen sivutuuli tti vain tosi rajusti.
Kirjoittaja Onni
Ma Touko 21, 2012 9:25 pm
Keskustelualue: Pyörät
Aihe: R1200GS
Vastaukset: 2209
Luettu: 1055931

Re: R1200GS

Tervehdys! Ostin tänä keväänä gs 1200.:n ja kokemusta on kertynyt 1000km verran.Olen tykännyt pyörästä,on mukava ajaa pikkuteillä,käntyy ja taipuu mukavasti mutkiin ja suoralla menee kuin juna...mutta nyt laitoin laukut(3kpl)kiinni ja tosi puuskasella tuulellla tuntui ettei kaistat ritä.Vauhdin jout...