Haku löysi 1 tuloksen

Kirjoittaja Nicholauz
Ke Elo 31, 2011 12:51 pm
Keskustelualue: Pyörät
Aihe: KTM 690 Enduro (/R)
Vastaukset: 9417
Luettu: 3704781

Re: KTM 690 Enduro (/R)

Tuli tuossa pari kuukautta sitten hommattua 690 enduro r -11 ja nyt 2tkm:n jälkeen virne ei meinaa lähteä ajon jälkeen pois. Pyörä on siis kuristettu 25kw, koska kortti ei sen kummempaan riitä. Kotari on mahtavasti toiminu mutta pari kysymystä on heränny ja ajattelin niitä täältä selvitellä eli: 1. ...