Haku löysi 4 tulosta
- Ke Syys 14, 2011 9:30 pm
- Keskustelualue: Varusteet
- Aihe: Kypäräkamera
- Vastaukset: 1031
- Luettu: 452369
Re: Kypäräkamera
Driftiäkin näkyy saavan kohtuuhintaan http://www.xcam.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=DHD170 Itseä kyllä kiinnostaisi samasta kaupasta löytyvä Tachyonin kamera http://www.tachyoninc.com/microhd.php , mutta siitä ei oikein näytä löytyvän kommentteja mistään. Jos jollakin on ta...
- To Touko 19, 2011 6:27 pm
- Keskustelualue: Varusteet
- Aihe: Kypäräkamera
- Vastaukset: 1031
- Luettu: 452369
Re: Kypäräkamera
AnssiA kirjoitti:Contour GPS on muuten Rajalalla alennuksessa hintaan 299, pakkohan se oli tilata kun "halvalla" saa.
Tuo oli itselläkin vakavassa harkinnassa, mutta meikäläiselle siinä on vähän kapea kuvakulma.
- Ke Touko 18, 2011 2:57 pm
- Keskustelualue: Varusteet
- Aihe: Kypäräkamera
- Vastaukset: 1031
- Luettu: 452369
Re: Kypäräkamera
Se on ihan käyttäjästä kiinni miten tuohon johtoon suhtautuu. Itselle osoittautunu hankalaksi varsinkin jos kamera on pyörässä pitää se nauhotinmokkula kiinnittää jonnekin. Ja sitten tietysti jos kypärää repii päästä usein pitää muistaa aina se johto. Mut tarpeita on useita ja itse tuleekin kuvailt...
- Ke Touko 18, 2011 2:46 pm
- Keskustelualue: Varusteet
- Aihe: Vinkkejä kesähanskoiksi enduroon?
- Vastaukset: 30
- Luettu: 12447
Re: Vinkkejä kesähanskoiksi enduroon?
Pisteet noille dakareille. Ainkain omaan käyttöön juuri passelit.