Hei,
relevanttia eli ei, mutta mulla tulenkin surauttelemaan Dakarin sijasta 990 Adventurella.
Haku löysi 3 tulosta
- Ti Huhti 26, 2011 12:24 pm
- Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
- Aihe: KIVETTY
- Vastaukset: 291
- Luettu: 78522
- La Huhti 16, 2011 6:50 pm
- Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
- Aihe: KIVETTY
- Vastaukset: 291
- Luettu: 78522
Re: KIVETTY
No tervehdys ja tervetuloa joukkoon kummaan :!: Ilmanmuuta mukaan vaan,kohta on kurapyöräkavereita. :P Ootko miten läheltä tulossa kun lauantai vaan? Meinaan että kyllä tuolla yöpyä voi jos tarvii. Muutenkin vähän suuntaa olis kiva tietää niin sais tonne ilmottautujalistaan niin porukka voi seurail...
- Pe Huhti 15, 2011 1:30 pm
- Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
- Aihe: KIVETTY
- Vastaukset: 291
- Luettu: 78522
Re: KIVETTY
Hei kaikille, Olen seuraillut palstaanne aika ajoin, mutta nyt oli pakko ihan rekisteröityä tänne kun huomasin, että olette tällaista Kivetyn kokoontumista järjestämässä. Liittyisin mielelläni teidän joukkoon lauantaipäiväksi. Sorateitä on tullut ajettua varmasti enemmän kuin asfaltilla, mutta kaver...