Haku löysi 3 tulosta

Kirjoittaja kek-kone
Ti Huhti 26, 2011 12:24 pm
Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
Aihe: KIVETTY
Vastaukset: 291
Luettu: 78522

Re: KIVETTY

Hei,

relevanttia eli ei, mutta mulla tulenkin surauttelemaan Dakarin sijasta 990 Adventurella.
Kirjoittaja kek-kone
La Huhti 16, 2011 6:50 pm
Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
Aihe: KIVETTY
Vastaukset: 291
Luettu: 78522

Re: KIVETTY

No tervehdys ja tervetuloa joukkoon kummaan :!: Ilmanmuuta mukaan vaan,kohta on kurapyöräkavereita. :P Ootko miten läheltä tulossa kun lauantai vaan? Meinaan että kyllä tuolla yöpyä voi jos tarvii. Muutenkin vähän suuntaa olis kiva tietää niin sais tonne ilmottautujalistaan niin porukka voi seurail...
Kirjoittaja kek-kone
Pe Huhti 15, 2011 1:30 pm
Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
Aihe: KIVETTY
Vastaukset: 291
Luettu: 78522

Re: KIVETTY

Hei kaikille, Olen seuraillut palstaanne aika ajoin, mutta nyt oli pakko ihan rekisteröityä tänne kun huomasin, että olette tällaista Kivetyn kokoontumista järjestämässä. Liittyisin mielelläni teidän joukkoon lauantaipäiväksi. Sorateitä on tullut ajettua varmasti enemmän kuin asfaltilla, mutta kaver...