Haku löysi 2 tulosta
- Ti Tammi 17, 2006 9:56 pm
- Keskustelualue: Pyörät
- Aihe: Ktm 525 exc
- Vastaukset: 165
- Luettu: 141078
Eräs vaihtoehto onkin ollut drz400sm. Tässä biken testiä lueskelin ja sen mukaan pyörästä löytyisi 34hp, miten on ovatko tehot riittäneet, ja onko pyörästä helposti saatavilla lisää poweria? Tässä lueskelin että s mallin osilla saisi lisää potkua, mutta ovatko kyseiset osat kovinkin kalliita ja hank...
- Ma Tammi 16, 2006 10:55 pm
- Keskustelualue: Pyörät
- Aihe: Ktm 525 exc
- Vastaukset: 165
- Luettu: 141078
Ktm 525 exc
Eli kyseinen väline olisi kiikarissa, mutta miten on pyörän kestävyys katukäytössä/ sen järkevyys katukäytössä? Ja myös onko kokemusta koneen kestävyydestä ja venttiiliensäätöväleistä :?: Ja vielä näin muuten, minkäslaista pyörää suosittelisitte hinnaltaan noin 7000-8500€, ajopaikka vaihtelee metsän...