http://www.captainsshop.fi/verkkokauppa ... php?p=2336
Tämmöinen kannu ollu itsellä. Matala ja ei vuoda
Haku löysi 37 tulosta
- La Heinä 12, 2014 12:44 am
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: Bensa kanisteri enduroon
- Vastaukset: 8
- Luettu: 4472
- Ma Tammi 27, 2014 11:27 pm
- Keskustelualue: Pyörät
- Aihe: KTM 690 Enduro (/R)
- Vastaukset: 9417
- Luettu: 3700515
Re: KTM 690 Enduro (/R)
Osaako joku kertoa miten tuo tehtaan ilmoittama seat height on mitattu. '11 pyörässä pitäisi olla 930mm ja omasta saan mitattua n. 960-70mm.
Tarkistin myös keulan ja se on 275mm joustolla eli vakio. Täytyy vielä mitata takaiskari. Jousi on kuitenkin vakio ja esijännitys aika lähellä tehdas arvoa.
Tarkistin myös keulan ja se on 275mm joustolla eli vakio. Täytyy vielä mitata takaiskari. Jousi on kuitenkin vakio ja esijännitys aika lähellä tehdas arvoa.
- Ma Tammi 27, 2014 10:09 pm
- Keskustelualue: Pyörät
- Aihe: KTM 690 Enduro (/R)
- Vastaukset: 9417
- Luettu: 3700515
Re: KTM 690 Enduro (/R)
Jea, sain arvion takaiskarin lyhentämisestä ja kaikkien iskareiden huollosta n 170€. Mielestäni edullista.. Ihan uutta mulle että swingi ottaa kiinni. Imho mutta en tajua miten näin huonosti suunniteltu pyörä on edes tuotannossa (tai sitte oon vaan tottunut bemariin ja japseihin). Oon 5h rakentanut ...
- Su Tammi 26, 2014 7:48 pm
- Keskustelualue: Pyörät
- Aihe: KTM 690 Enduro (/R)
- Vastaukset: 9417
- Luettu: 3700515
Re: KTM 690 Enduro (/R)
Muut korottaa mutta mun olisi pakko saada tota ärrää pari cm matalemmaksi. Mitä vaihtoehtoja olisi? Pistin jo iskari puljuun viestiä pumpun lyhentämisestä. Vastausta odotellessa.. En vaan haluaisi muuttaa jousituksen geometriaa kovin radikaalisti, enkä myöskään kuluttaa rahaa paljoa. Powerparts penk...
- Ti Joulu 31, 2013 6:11 pm
- Keskustelualue: Sekalainen tarinointi
- Aihe: Tulitko vastaan??
- Vastaukset: 2247
- Luettu: 1126216
Re: Tulitko vastaan??
Tänään musta keltainen 8gessu veikkolan nesteellä, sinä?
- Ke Joulu 11, 2013 10:06 am
- Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
- Aihe: Saarenmaa Endurosafari
- Vastaukset: 20
- Luettu: 14426
Saarenmaa Endurosafari
Ehkäpä ensi kesälle voisi suunnitella möhköreissua tuonne? Itselläkin 690er alla. Majoitus on edullista mökeissä ja paikallinen opastus saadaan varmasti järkättyä. Ja voihan isommallakin kalustolla osallistua, tekee vaan sitte itse päätöksen ajaako enskareittejä vai hiekkateitä. Radoilla ajaminen ol...
- Ke Joulu 11, 2013 9:57 am
- Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
- Aihe: Saarenmaa Endurosafari
- Vastaukset: 20
- Luettu: 14426
Re: Saarenmaa Endurosafari
Riippuu kunnostaKooT82 kirjoitti:Onko mielestäsi 690ER liian matkaenduro ko. reissulle?f1zz kirjoitti:
Suosittelen kyllä kokemuksena, mutta en lähtisi matkanendurolla.
Kyllä 690 menee helposti mutta renkaat kannattaa valita löysälle hiekalle, Mutta esim 800gs ja sitä kankeammat möhköt kannattaa jättää eri reissuun.
- Su Joulu 08, 2013 6:41 pm
- Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
- Aihe: Saarenmaa Endurosafari
- Vastaukset: 20
- Luettu: 14426
Re: Saarenmaa Endurosafari
Niin ja autolla mentiin kärryn kanssa ja matkoihin meni helsingistä n. 7-8 tuntia suunta.
- Su Joulu 08, 2013 6:37 pm
- Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
- Aihe: Saarenmaa Endurosafari
- Vastaukset: 20
- Luettu: 14426
Re: Saarenmaa Endurosafari
Itse olin viime kesänä ajamassa tuolla omalla exc:llä ja ihan perus puunkiertoa ovat, tietty maasto vähän eksoottisempi. Meidän reissu oli puoliksi omatoiminen, eli itse järkättiin majoitukset ja muut mutta opas oli mukana reiteillä. Tämä siis saaren enduron kautta. Noita enskapätkiä ei ole yleisest...
- To Marras 28, 2013 10:02 am
- Keskustelualue: Pyörät
- Aihe: KTM 690 Enduro (/R)
- Vastaukset: 9417
- Luettu: 3700515
Re: KTM 690 Enduro (/R)
Noniin, ISO kiitos vielä Koheltajalle vinkistä!
Eli vajaa evo 1 sarja tuli jönneiltä tilattua.
Eli vajaa evo 1 sarja tuli jönneiltä tilattua.
- Ke Marras 27, 2013 4:56 pm
- Keskustelualue: Pyörät
- Aihe: KTM 690 Enduro (/R)
- Vastaukset: 9417
- Luettu: 3700515
Re: KTM 690 Enduro (/R)
Jaahans, mitähän kuvia ne on mulle lähettänyt kun kuvien perusteella se on Evo1 sarja missä on yksiosainen etuvalo, EVO2 sarjassa on päälekkäin kaksi Hellan valoa ja niitä ei ole siinä kuvassa jonka heiltä sain. Toki molemmat on sopii ristiin evo1-evo2 tankkien kanssa kunhan tilaa siihen tankkiin s...
- Ke Marras 27, 2013 3:05 pm
- Keskustelualue: Pyörät
- Aihe: KTM 690 Enduro (/R)
- Vastaukset: 9417
- Luettu: 3700515
Re: KTM 690 Enduro (/R)
Jos jollain on RR Evo1 tankit ja on suunnitellut laittavansa Adventure katteet niin kannattaa soittaa Konejönneille, heillä on yksi Evo1 Adventure kate- ja tarrasarja jonka myyvät todella halavalla. Olisin muuten ostanut ton setin mutta tarrasarja ja sivupanelit joutuu vaihtamaan EVO2 tankeille jok...
- Ma Marras 04, 2013 12:05 am
- Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
- Aihe: Viimeinen reissu napapiirille ennen talvea.
- Vastaukset: 5
- Luettu: 4927
Re: Viimeinen reissu napapiirille ennen talvea.
Näitä sun juttuja on ilo lukea, kiitos.
- La Syys 21, 2013 8:48 am
- Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
- Aihe: Etelä-Savo
- Vastaukset: 150
- Luettu: 74448
- Ke Syys 18, 2013 10:16 pm
- Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
- Aihe: Etelä-Savo
- Vastaukset: 150
- Luettu: 74448
Re: Etelä-Savo
Ensi torstaina 19.9 pääsen uudella mopolla reissuun, yövyn mökilläni Juvan ja Sulkavan välimaastossa (n 20km krossiradalta) ja sunnuntaina täytyy suunnata takaisin kotiin. Olisiko kellään ajamisen arvoisia reittejä, paikkoja, yms tiedossa. Myös ajoseura kelpaa. Alla nappulat ja ktm 690r. Mökin ympä...