Haku löysi 4 tulosta
- Pe Syys 16, 2005 9:37 pm
- Keskustelualue: Renkaat
- Aihe: Continental ContiEscape
- Vastaukset: 12
- Luettu: 7439
Mul on escapen edeltäjiä joissa on sama kuvio, ollu useamman kesän, päädyin bridgestonen ja mezelerin jälkeen contiin. kestivät super-teneressä noin 7-10tkm, 80/20 matka-sorasuhteella. yleensä näköjään talven yli levänneet renkaat on kimmoisuuttaan ja pitoaan hävittäny; ilmeisen haihtuva osa renkaas...
- Ke Syys 14, 2005 4:31 pm
- Keskustelualue: Sekalainen tarinointi
- Aihe: tampereella enduro/crossi teitä ??
- Vastaukset: 8
- Luettu: 6463
- Ke Syys 14, 2005 4:28 pm
- Keskustelualue: Sekalainen tarinointi
- Aihe: matkaenduron osto
- Vastaukset: 2
- Luettu: 2715
- Ti Syys 13, 2005 6:43 pm
- Keskustelualue: Pyörät
- Aihe: V-Strom kurapyörä?
- Vastaukset: 28
- Luettu: 18865
v-strom kurapyörä
langettuani lähes vastaavaan, eli cagivan navigaattoriin, olen joutunut toteamaan huomattavia puutteita ajotaidossani soralla, siis verrattuna super-teneren luistavaan soraroiskutteluun. toisaalta, utsjoelle ajelee caaggivalla yllättävän mukavasti, ensi kesänä isommalla etupyörällä, joka strommissa ...