Haku löysi 3 tulosta

Kirjoittaja Hukkanen
Ti Syys 14, 2010 3:20 pm
Keskustelualue: Pyörät
Aihe: BMW HP2
Vastaukset: 13
Luettu: 6583

Re: BMW HP2

Kaikilla kierroksilla röpöttää, eikä oo vetoja... Löytysköhän tuo vika jos käyttäs töpselissä???
Kirjoittaja Hukkanen
Ma Syys 13, 2010 10:32 am
Keskustelualue: Pyörät
Aihe: BMW HP2
Vastaukset: 13
Luettu: 6583

Re: BMW HP2

Missä vikakoodit voi lukea? mikä moottorinohjaus on?
mitä antureita kaikkia kannattaa tarkistaa:: ? NII JA EI OO KIEKKAMITTARIA... NÄPPIS ON SÖKÖ....
Kirjoittaja Hukkanen
Su Syys 12, 2010 12:23 pm
Keskustelualue: Pyörät
Aihe: BMW HP2
Vastaukset: 13
Luettu: 6583

BMW HP2

Moro! Oisko kellään kokemuksia tämmösestä moposta??? Yskii eikä ole voimaa, kun tähän asti sitä on ollu riittävästi... :roll: