Haku löysi 4 tulosta

Kirjoittaja The Swede
To Heinä 05, 2012 10:58 pm
Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
Aihe: URAA 2012?.
Vastaukset: 141
Luettu: 43179

Re: URAA 2012?.

As always it was a great time and we caught some of it on camera. http://youtu.be/q--yUdTqj0M
Kirjoittaja The Swede
Ke Heinä 06, 2011 3:27 pm
Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
Aihe: URAA!!!! 2011
Vastaukset: 178
Luettu: 53355

Re: URAA!!!! 2011

Hello everybody! Thanks once again for a great adventure and nice service at The Miner's Inn Restaurant. Here is a movie from this year, now with some music. Hope you enjoy. https://picasaweb.google.com/RobertScherdin80/Uraa2011?authkey=Gv1sRgCKW_76Lf_vHQqwE#5626372055826836994 Same but without musi...
Kirjoittaja The Swede
To Huhti 21, 2011 12:13 am
Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
Aihe: URAA!!!! 2011
Vastaukset: 178
Luettu: 53355

Re: URAA!!!! 2011

Hi again and thanks for last time.

Me and a friend is looking forward to joining all you guys for some nice tracks and trails.
Kirjoittaja The Swede
La Heinä 10, 2010 3:57 pm
Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
Aihe: URAA!!!! 2010
Vastaukset: 198
Luettu: 109354

Re: URAA!!!! 2010

Thanks for some very nice off-road riding and your Finish hospitality is the best. It was very fun meeting you all. Thanks. A film from some of our time spent riding. http://www.youtube.com/watch?v=l3VekS0TEEc http://lh3.ggpht.com/_kWwkjLu5VrA/TC4j2lQqUiI/AAAAAAAAAIY/kbCpQMIzPQg/s800/P1000114.jpg