Haku löysi 12 tulosta

Kirjoittaja velmatti
La Touko 16, 2015 11:20 pm
Keskustelualue: Pyörät
Aihe: trippimittari
Vastaukset: 0
Luettu: 2435

trippimittari

trippimittariin tuli sellainen vika että sillä jätättää kun ajonopeus nousee yli yhdeksänkympin muuten kaikki toiminnot toimii.tietäisikö joku missä voisi sen korjauttaa kun uusi on tosi kallis.
Kirjoittaja velmatti
Ma Kesä 02, 2014 12:17 am
Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
Aihe: Africa Twin Ralli 2014!!!
Vastaukset: 128
Luettu: 63530

Re: Africa Twin Ralli 2014!!!

kiitos paljon heikille mukavaasta viikonlopusta, tämä on aina niitä alkukesän tärkeimpiä tapahtumia!iso kiitos pepelle ja kaikille muillekin ajelukavereille.
Kirjoittaja velmatti
Su Huhti 07, 2013 12:00 am
Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
Aihe: 22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013
Vastaukset: 34
Luettu: 7718

Re: 22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013

sidit ostin minäkin kun halvalla sai.ihan hyvät näyttelyt oli.
Kirjoittaja velmatti
Ti Tammi 03, 2012 2:29 am
Keskustelualue: T&N
Aihe: TM 300 1999 Pääsuuttimen koko ja öljymäärä laatikkoon
Vastaukset: 1
Luettu: 1124

Re: TM 300 1999 Pääsuuttimen koko ja öljymäärä laatikkoon

ilmanlämpötila määrää kaksitahtisen suutimen koon säädettävä kelin mukaan.katso onko lohkossa pinnantaso tarkastusroppu ja jos on niin paljon öljyä että siitä rupee valuu ulos ja roppu kiinni.vaihda villat vaimentajaan kokeeksi saataa olla palaneet ja sen takia kova ääni.
Kirjoittaja velmatti
Su Touko 29, 2011 8:47 pm
Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
Aihe: Africa Twin Ralli 2011!!!
Vastaukset: 238
Luettu: 76907

Re: Africa Twin Ralli 2011!!!

Mukavaa oli ja kivasti vaihtelevat tiet.kiitos kaikille seurasta.
Kirjoittaja velmatti
Pe Touko 27, 2011 7:19 am
Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
Aihe: Africa Twin Ralli 2011!!!
Vastaukset: 238
Luettu: 76907

Re: Africa Twin Ralli 2011!!!

janne.k kirjoitti:
velmatti kirjoitti:
Muutama pyörä ajaa Suonenjoen kautta. Tule Mierontien (teboil) pihaan 11 maissa niin ajetaan Suonenjoelle.
OK
Suonenjoen reittiä ei tulekaan. Menevät itärajaa pitkin. Jos Sinulla on hyviä reittiehdotuksia, ajetaan niitä pitkin. Voidaan muutta kohtaamispaikkaa, jos käy reitin varrelle paremmin.
Kirjoittaja velmatti
To Touko 26, 2011 9:26 pm
Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
Aihe: Africa Twin Ralli 2011!!!
Vastaukset: 238
Luettu: 76907

Re: Africa Twin Ralli 2011!!!

Olen lähdössä Konnevedeltä, mennäänkö samaa matkaa? Mihin tulen ja moneltako?[/quote] Terve Konnevedellä kymmeneltä? Jollain huoltoasemalla? Voin hiukan reittiäkin tehdä, isompaa ja väliin pienempää? Teltan jätänkin sitten pois jos kerta nurkkiin mahtuu.[/quote Muutama pyörä ajaa Suonenjoen kautta. ...
Kirjoittaja velmatti
To Touko 26, 2011 6:35 pm
Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
Aihe: Africa Twin Ralli 2011!!!
Vastaukset: 238
Luettu: 76907

Re: Africa Twin Ralli 2011!!!

janne.k kirjoitti:
janne.k kirjoitti:Onko muuten Jyväskylän miehet suunnitelleet menomatkaa, varmaan perjantai-aamuna pääsisin lähtemään.
Ajaakos Tampereen porukka jossain vaiheessa päivää Jyväskylän suunnilta ohi? Voisin liittyä letkaan?
Olen lähdössä Konnevedeltä, mennäänkö samaa matkaa? Mihin tulen ja moneltako?
Kirjoittaja velmatti
Su Touko 16, 2010 12:41 am
Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
Aihe: Africa Twin Ralli 2010!!!
Vastaukset: 264
Luettu: 68671

Re: Africa Twin Ralli 2010!!!

hyvä reitti,tulen koskeloon puoliltapäivin siellä tavataan.
Kirjoittaja velmatti
La Touko 15, 2010 10:46 pm
Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
Aihe: Africa Twin Ralli 2010!!!
Vastaukset: 264
Luettu: 68671

Re: Africa Twin Ralli 2010!!!

69 ja 9 tienristeyksessä on koskelo huoltoasema siitä saa ruokaa ja pensaa.kylällä on rilli ja pitseeria.
Kirjoittaja velmatti
La Touko 15, 2010 12:03 am
Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
Aihe: Africa Twin Ralli 2010!!!
Vastaukset: 264
Luettu: 68671

Re: Africa Twin Ralli 2010!!!

jos sopii niin minäkin voisin tulla suonenjoelle sovittuun paikkaan ja aikaan niin ei tarviis yksin ajella.t:osku
Kirjoittaja velmatti
Pe Touko 14, 2010 11:40 pm
Keskustelualue: Varusteet
Aihe: Crossi/Tour-X kypärä
Vastaukset: 202
Luettu: 110428

Re: Crossi/Tour-X kypärä

tänään ajoin eka kerran uusi tour-x päässä olen kyllä tyytyväinen siihen mielestäni yhtä hiljainen kuin aikaisempi arai kvantum.lippaa ilmavirta painaa vähän alas mutta ei revi eikä riepota.vasten aurinkoa kun joutuu ajamaan niin lippa on hyvä.täytyy vaihtaa vielä tumma visiiri.