Haku löysi 12 tulosta
- La Touko 16, 2015 11:20 pm
- Keskustelualue: Pyörät
- Aihe: trippimittari
- Vastaukset: 0
- Luettu: 2435
trippimittari
trippimittariin tuli sellainen vika että sillä jätättää kun ajonopeus nousee yli yhdeksänkympin muuten kaikki toiminnot toimii.tietäisikö joku missä voisi sen korjauttaa kun uusi on tosi kallis.
- Ma Kesä 02, 2014 12:17 am
- Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
- Aihe: Africa Twin Ralli 2014!!!
- Vastaukset: 128
- Luettu: 63530
Re: Africa Twin Ralli 2014!!!
kiitos paljon heikille mukavaasta viikonlopusta, tämä on aina niitä alkukesän tärkeimpiä tapahtumia!iso kiitos pepelle ja kaikille muillekin ajelukavereille.
- Su Huhti 07, 2013 12:00 am
- Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
- Aihe: 22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013
- Vastaukset: 34
- Luettu: 7718
Re: 22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013
sidit ostin minäkin kun halvalla sai.ihan hyvät näyttelyt oli.
- Ti Tammi 03, 2012 2:29 am
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: TM 300 1999 Pääsuuttimen koko ja öljymäärä laatikkoon
- Vastaukset: 1
- Luettu: 1124
Re: TM 300 1999 Pääsuuttimen koko ja öljymäärä laatikkoon
ilmanlämpötila määrää kaksitahtisen suutimen koon säädettävä kelin mukaan.katso onko lohkossa pinnantaso tarkastusroppu ja jos on niin paljon öljyä että siitä rupee valuu ulos ja roppu kiinni.vaihda villat vaimentajaan kokeeksi saataa olla palaneet ja sen takia kova ääni.
- Su Touko 29, 2011 8:47 pm
- Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
- Aihe: Africa Twin Ralli 2011!!!
- Vastaukset: 238
- Luettu: 76907
Re: Africa Twin Ralli 2011!!!
Mukavaa oli ja kivasti vaihtelevat tiet.kiitos kaikille seurasta.
- Pe Touko 27, 2011 7:19 am
- Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
- Aihe: Africa Twin Ralli 2011!!!
- Vastaukset: 238
- Luettu: 76907
Re: Africa Twin Ralli 2011!!!
Suonenjoen reittiä ei tulekaan. Menevät itärajaa pitkin. Jos Sinulla on hyviä reittiehdotuksia, ajetaan niitä pitkin. Voidaan muutta kohtaamispaikkaa, jos käy reitin varrelle paremmin.janne.k kirjoitti:OKvelmatti kirjoitti:
Muutama pyörä ajaa Suonenjoen kautta. Tule Mierontien (teboil) pihaan 11 maissa niin ajetaan Suonenjoelle.
- To Touko 26, 2011 9:26 pm
- Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
- Aihe: Africa Twin Ralli 2011!!!
- Vastaukset: 238
- Luettu: 76907
Re: Africa Twin Ralli 2011!!!
Olen lähdössä Konnevedeltä, mennäänkö samaa matkaa? Mihin tulen ja moneltako?[/quote] Terve Konnevedellä kymmeneltä? Jollain huoltoasemalla? Voin hiukan reittiäkin tehdä, isompaa ja väliin pienempää? Teltan jätänkin sitten pois jos kerta nurkkiin mahtuu.[/quote Muutama pyörä ajaa Suonenjoen kautta. ...
- To Touko 26, 2011 6:35 pm
- Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
- Aihe: Africa Twin Ralli 2011!!!
- Vastaukset: 238
- Luettu: 76907
Re: Africa Twin Ralli 2011!!!
Olen lähdössä Konnevedeltä, mennäänkö samaa matkaa? Mihin tulen ja moneltako?janne.k kirjoitti:Ajaakos Tampereen porukka jossain vaiheessa päivää Jyväskylän suunnilta ohi? Voisin liittyä letkaan?janne.k kirjoitti:Onko muuten Jyväskylän miehet suunnitelleet menomatkaa, varmaan perjantai-aamuna pääsisin lähtemään.
- Su Touko 16, 2010 12:41 am
- Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
- Aihe: Africa Twin Ralli 2010!!!
- Vastaukset: 264
- Luettu: 68671
Re: Africa Twin Ralli 2010!!!
hyvä reitti,tulen koskeloon puoliltapäivin siellä tavataan.
- La Touko 15, 2010 10:46 pm
- Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
- Aihe: Africa Twin Ralli 2010!!!
- Vastaukset: 264
- Luettu: 68671
Re: Africa Twin Ralli 2010!!!
69 ja 9 tienristeyksessä on koskelo huoltoasema siitä saa ruokaa ja pensaa.kylällä on rilli ja pitseeria.
- La Touko 15, 2010 12:03 am
- Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
- Aihe: Africa Twin Ralli 2010!!!
- Vastaukset: 264
- Luettu: 68671
Re: Africa Twin Ralli 2010!!!
jos sopii niin minäkin voisin tulla suonenjoelle sovittuun paikkaan ja aikaan niin ei tarviis yksin ajella.t:osku
- Pe Touko 14, 2010 11:40 pm
- Keskustelualue: Varusteet
- Aihe: Crossi/Tour-X kypärä
- Vastaukset: 202
- Luettu: 110428
Re: Crossi/Tour-X kypärä
tänään ajoin eka kerran uusi tour-x päässä olen kyllä tyytyväinen siihen mielestäni yhtä hiljainen kuin aikaisempi arai kvantum.lippaa ilmavirta painaa vähän alas mutta ei revi eikä riepota.vasten aurinkoa kun joutuu ajamaan niin lippa on hyvä.täytyy vaihtaa vielä tumma visiiri.