Vielä sai Bike World Vantaalta lway red väriä hintaan 295,-
Lipan ja pleksin säätö bmw adventuren kanssa ei vaan ole tuottanut vielä tulosta.
Lipasta lähtevä jyrinä tuon vakiopleksin kanssa on melkoinen. Muuten kelpo kypärä.
Haku löysi 1 tuloksen
- Ti Touko 04, 2010 1:55 pm
- Keskustelualue: Varusteet
- Aihe: Crossi/Tour-X kypärä
- Vastaukset: 202
- Luettu: 110428