Haku löysi 7 tulosta
Siirry tarkennettuun hakuun
- Kirjoittaja Bete^
- La Maalis 20, 2010 1:44 am
- Keskustelualue: Pyörät
- Aihe: BMW G650X
- Vastaukset: 1346
- Luettu: 765574
Morjesta!
Onko kukaan tilaillu uusia katteita pyöriinsä?
Missähän hinnoissa nuo pyörii?
Mietin jos vaihtas xmotoon valkoset katteet
Tai oisko jollain jäänyt ylimääräsiä?
- Kirjoittaja Bete^
- Ma Kesä 22, 2009 8:05 am
- Keskustelualue: Pyörät
- Aihe: BMW G650X
- Vastaukset: 1346
- Luettu: 765574
Nyt olis kuvapäivitystä omasta moposta
Leovince isketty kiinni
Oli se vaan laitettava se hiljaisin noisekilleri, aivan kauheet äänet sil suoralla killerillä

- Kirjoittaja Bete^
- Ma Kesä 08, 2009 5:44 pm
- Keskustelualue: Pyörät
- Aihe: BMW G650X
- Vastaukset: 1346
- Luettu: 765574
Ei vieläkään ole kuulunu putkesta, viimeviikolle lupasivat sen saapuvaksi ;o
Ärsyttää ajella tuolla kun ei kuule enää kierroksia satasen vauhdista..
Noo jospa se sieltä tulis tälläviikolla

- Kirjoittaja Bete^
- Ti Kesä 02, 2009 5:17 pm
- Keskustelualue: Pyörät
- Aihe: BMW G650X
- Vastaukset: 1346
- Luettu: 765574
Loppuviikosta pitäisi rantautua leovince suomeen

Tarviiko tehdä mitään muutoksia kun sen iskee kiinni?
entäs jos tekee sen ilmanputsarimodin?
- Kirjoittaja Bete^
- Ke Touko 27, 2009 8:35 am
- Keskustelualue: Pyörät
- Aihe: BMW G650X
- Vastaukset: 1346
- Luettu: 765574
Moro!
Nyt olis bemmissä vähä uutta ilmettä, mitäs tykkäätte?
- Kirjoittaja Bete^
- Ma Touko 04, 2009 11:05 pm
- Keskustelualue: Pyörät
- Aihe: BMW G650X
- Vastaukset: 1346
- Luettu: 765574
Pakkohan se on
Ostit vaan tuon mun pyörän alta pois, niin piti hakee uus

- Kirjoittaja Bete^
- Ma Touko 04, 2009 2:40 am
- Keskustelualue: Pyörät
- Aihe: BMW G650X
- Vastaukset: 1346
- Luettu: 765574
Moro! Tuli ostettua tuollainen uusi xmoto Jyväskylästä Kuvan Moottoripalvelulta. 8) Tuolta tuli aikoinaan ´´Leksa´´ tilattua hinta on ainakin kohdallaan. http://www.motorradteile-hamburg.de/ Uskaltaako tuolta tilata? Olis kyllä hinta kohillaan.. Mites kun opiskelijabudjetilla pitäis pärjätä, niin us...