Haku löysi 7 tulosta

Kirjoittaja Bete^
La Maalis 20, 2010 1:44 am
Keskustelualue: Pyörät
Aihe: BMW G650X
Vastaukset: 1346
Luettu: 765574

Re: BMW G650X

Morjesta!

Onko kukaan tilaillu uusia katteita pyöriinsä?
Missähän hinnoissa nuo pyörii?
Mietin jos vaihtas xmotoon valkoset katteet :shock:
Tai oisko jollain jäänyt ylimääräsiä?
Kirjoittaja Bete^
Ma Kesä 22, 2009 8:05 am
Keskustelualue: Pyörät
Aihe: BMW G650X
Vastaukset: 1346
Luettu: 765574

Re: BMW G650X

Nyt olis kuvapäivitystä omasta moposta :o
Leovince isketty kiinni :mrgreen:
Oli se vaan laitettava se hiljaisin noisekilleri, aivan kauheet äänet sil suoralla killerillä :lol:
Kirjoittaja Bete^
Ma Kesä 08, 2009 5:44 pm
Keskustelualue: Pyörät
Aihe: BMW G650X
Vastaukset: 1346
Luettu: 765574

Re: BMW G650X

Ei vieläkään ole kuulunu putkesta, viimeviikolle lupasivat sen saapuvaksi ;o
Ärsyttää ajella tuolla kun ei kuule enää kierroksia satasen vauhdista..
Noo jospa se sieltä tulis tälläviikolla :roll:
Kirjoittaja Bete^
Ti Kesä 02, 2009 5:17 pm
Keskustelualue: Pyörät
Aihe: BMW G650X
Vastaukset: 1346
Luettu: 765574

Re: BMW G650X

Loppuviikosta pitäisi rantautua leovince suomeen :P
Tarviiko tehdä mitään muutoksia kun sen iskee kiinni?
entäs jos tekee sen ilmanputsarimodin?
Kirjoittaja Bete^
Ke Touko 27, 2009 8:35 am
Keskustelualue: Pyörät
Aihe: BMW G650X
Vastaukset: 1346
Luettu: 765574

Re: BMW G650X

Moro!
Nyt olis bemmissä vähä uutta ilmettä, mitäs tykkäätte?
Kirjoittaja Bete^
Ma Touko 04, 2009 11:05 pm
Keskustelualue: Pyörät
Aihe: BMW G650X
Vastaukset: 1346
Luettu: 765574

Re: BMW G650X

Pakkohan se on ;)

Ostit vaan tuon mun pyörän alta pois, niin piti hakee uus :evil:
Kirjoittaja Bete^
Ma Touko 04, 2009 2:40 am
Keskustelualue: Pyörät
Aihe: BMW G650X
Vastaukset: 1346
Luettu: 765574

Re: BMW G650X

Moro! Tuli ostettua tuollainen uusi xmoto Jyväskylästä Kuvan Moottoripalvelulta. 8) Tuolta tuli aikoinaan ´´Leksa´´ tilattua hinta on ainakin kohdallaan. http://www.motorradteile-hamburg.de/ Uskaltaako tuolta tilata? Olis kyllä hinta kohillaan.. Mites kun opiskelijabudjetilla pitäis pärjätä, niin us...